Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Näin yöllä unta, että tein raskaustestin. Olin talossa, jossa oli kylässä paljon porukkaa, kanniskelin pissakippoa kädessä, siitä läikkyi ja välillä se oli liimaantunut kiinni kirjahyllyyn. Viimein pääsin tekemään testin. Se olikin vähän korkeatasoisempi testi, näyttöruudulla nimittäin vaihtui teksti suomeksi, englanniksi ja venäjäksi ja oli kuvia onnellisista pariskunnista. Tekstejäkin oli pari erilaista, "Olet raskaana 6. viikolla" ja "Olet raskaana, mutta vasta aivan alussa". Venäjänkielinen (jota en oikeassa elämässä osaisi edes niin hyvin lukea) sitä vastoin ilmoitti, että ei raskaana! Ilmeisesti siinä unimaailmassa venäläisillä naisilla oli eri hormoniarvot!

Heräsin (eka tarkistin, etten ollut pissannut housuun kun pissasin siinä unessa, enkä onneksi ollut) ja tein testin, joka oli niin negatiivinen kuin olla voi.
 
Omanapa: dpo 3, kp 23/35. Hirveät menkkajomotukset, ei ole ikinä ennen ollut ja paineentunne alavatsalla! :eek: Mitä tää voi olla :confused:Kaupassa särki nivusia silleen semisti... Sen kaiken päälle iski nyt kuvotus, kun menin juomaan kahvia... :sick: yök! Aamulämpö oli 36,7 :)
 
miss_piggy
Liittykää nyt muutki siihen faceryhmään, eli Cisulle viestiä ja sitä kautta pääsee :)Mulla ehkä parin päivän sisällä ovis. Vähän jomottelee ja testissä aika vahvat viivat. Nyt kp 13 terojen kanssa.
 
Ihania viivoja, onnea! :)

Mulla on dpo 3-6 (kun en oikein ole varma ovulaation ajankohdasta) Mulla yleensä on oviksesta menkkoihin asti alamahan polttelua ja nippailua. + vihlontaa..niitä on ollut nytkin, aiemmin ajattelin että jos ne olisi raskausoireita.. Pyh! Nyt ei oo mtn tuntemusta ja usko alhainen.. :unsure:
 

Yhteistyössä