Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

.kuva satoa...

KP vasta 24/28 muistaakseni joten no hätä sen suhteen

Ylempi 5:lta 2 h pidätyksellä ja toinen 8:lta 3h pidätyksellä otettu.
Lämpö senkus nousee ja pms oireet pysyy poissa. Ei oo oravavahammas (etutaltat) migreeniä tullu,nännit tummunu :eek::rolleyes::oops:
 
dpo 4, kp 24/35. Äkkiliikkeet tuottaa repäisevää kipua ja unet on ihan villejä :D Aamulämpö 36,7. Tissejä kihelmöi samaan tapaan kuin silloin, kun maito nousi niihin. Koko ajan ns. pitkät päällä ja huomasin aamulla hampaita pestessä, että nännit kuultaa (värin puolesta!!) valkoisen paidan läpi :D Oli aika rivo näky...

Piinapäiviä jäljellä 8, sitten olen antanut itselleni luvan testata :) Eli 14.9.
 
  • Tykkää
Reactions: lisbon
Mieki meinasin tulla sanomaan Woltille että kuvvaappa vaalealla taustalla, viivat erottuu palijon paremmin :)

Pc antaa vaikka mimmosta viivanpaikkaa. Tai sitte se reagoi LH-vaihteluihin tai jotaki. Mie ja moni muu on nyt ihan lähiaikoina saanu sillä jos jonkunäköstä viivantynkää iliman että on vauvoja vattassa.

Mie näin muuten viime yönä unta että plussasin! Olipa se ihanaa <3 Tässä päivän ovistesti, onko plussa?
 
Pupelaattori. Ei olis mun kokemuksella plus mikäli rfsu. Mut en tietenkään mene raamatun kanssa vannomaan vastaan ;) Kyllä siellä nyt jotain alkaa kuitenkin tapahtuu.

Lisbon en saa omalla puhelimella selvää mutta mielestäni en näe oikein mittää :unsure: aikaiset o kuitenkin päivät.

Kaaliperhonen, mäkin plussasin kerran tollaisesta kierrosta että "oireet" tai sellaset vahvat jutut alko het oviksesta :) Muissa raskauksissa ei oo ollu juuri mitään ennen dpo9-10 vaikka kaikissa ekat viivat on tullu saamaan aikaan. Pääsääntöisesti mulla oireet on alkanu vasta plussan jäläkeen :) Peukut! !
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Lisbon, hyvälle kuulostaa (y) jospa se siitä! Kannattaa muuten mun mielestä testata aina samoilla esim pc tikuilla? Ei tuu turhaan sitä fiilistä sit että vahveneeko vai haalistuuko vai mitä ihmettä :)

Ja yleisesti vielä onnea plussanneille! !:love:
 
Miulla ei ollu kun 2 pc:tä ja iso kasa noita kökkötestejä. Ajattelin huomenna tilata pregcheckejä, jos menkat ei nyt ala. En viiti mennä meidän lähikauppaan hakemaan pc paketteja, kun siellä on aina tuttuja :LOL:
 
Lisbon kyllä siinä viiva näkkyy ainaki minun silimään..

Mie sain sillon parisen viikkoa sitte vielä tummemman jota aattelin plussaksi. Jos se oli niin nyt ois dpo13 ja koska raskaustestiin ei viivaa tuu niin kyllä mie parin päivän sissään menkkoja tässä oottelen.. :) Jos ei tuu niin mie kyllä huuan, en kestä ennään tätä tyhyjän oottamista.

Tammityttö niin alotiksie ihan uuen koulun vai oliko sulla keskissä joku?
 
Voi ei...:D Vähän niinku miulla, kaukaa katottuna näyttää ihan värilliseltä viivalta mutta läheltä on vaan selvä viivanpaikka..
Voi ei...:D Vähän niinku miulla, kaukaa katottuna näyttää ihan värilliseltä viivalta mutta läheltä on vaan selvä viivanpaikka..
:oops: miulla toi näköhäiriö tekee että läheltä kahtominen tekköö vaikeaa :cool:siksi onneksi voi kääntyä himokkaiden asiantuntija raadin puoleen.
http://i3.aij

Valkoisella taustalla öiset tikut.
Aamulla uudestaan :ninja:
 

Yhteistyössä