Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pupelaattori. Jaa..a. Mäki muistaakseni joskus aikoinaan noilla tein aika selkeitä "viivoja" jotka ei merkinnyt mittää.. mutta toisaalta never know ;) sulla on sikäli erikoinen tilanne että ei oo niitä menkkoja. Voihan se olla että että ovis pamahtaa todella vasta nyt? Aika näyttää!

Wolt.. mun huonolla puh ei näy oikein mitään mut jos livenä näkyy nii voihan se jotain olla! Mulla tuli viime kierrosta niitä väännellen ja kieroon nähtäviä viivoja PC liuskaan joten ite en enää innostu oikein vasta ku niihin tulee selkeää punaista :unsure:
 
pupelaattori, kyllä mää nään jonkun hailuran ku oikein tarkkaan katon. Uskoisin näkeväni ainakin! :D

Mulla kans anto pc viimeeksi niin komean viivanpaikan että ehdin innostua, turhaan. Tilasin raskauskeijulta yesno -testejä. sikäli hyviä että viivan paikkaa ei tullut minkäänlaista. Mutta se puikko oli sellainen sininen..vaikia oli tihrustaa. avata se piti ja tiukassa oli, meni ihan säpäleiksi :D
 
Pupelaattori. Jaa..a. Mäki muistaakseni joskus aikoinaan noilla tein aika selkeitä "viivoja" jotka ei merkinnyt mittää.. mutta toisaalta never know ;) sulla on sikäli erikoinen tilanne että ei oo niitä menkkoja. Voihan se olla että että ovis pamahtaa todella vasta nyt? Aika näyttää!

Wolt.. mun huonolla puh ei näy oikein mitään mut jos livenä näkyy nii voihan se jotain olla! Mulla tuli viime kierrosta niitä väännellen ja kieroon nähtäviä viivoja PC liuskaan joten ite en enää innostu oikein vasta ku niihin tulee selkeää punaista :unsure:
Jaa ku en osio sanova mut voip olla niin aikaiset päivät ovisen suhteen et aikaa on.
Noi on Wondfo:n testejä notta täytyy sanoa isännälle prismassa että ostaapi kunnollisia. Ei jaksa noita "muka testejä" :oops: turhautunut olotila...
 
Tirppunen kuullostipa tutulta! Mä kanssa tässä kierrossa ostin niitä yesno puikkoja ja se ikkuna niissä on ihan kamala himotestaajalle joka tihrustaa testejä tarkkaan. :D
Mä kanssa revin ne auki ja se tikku sieltä lensi minne sattuu.

Pupelaattori kyllä siinä viivaa näkyy.

Wolt tsempit aamuun!

Muille myös jotka aamulla toiveikkaana testiä tekee. :)
 
Wolt juu, nimenomaan! Viiva ehtii hyvin paukahtaa tohon! ! Peukut aamuun tai millo nyt testaatkaan :)!

Ja Pupelaattori kans. .jännäks mennöö!

Ja kiitokset joo mä aloitin ihan uuden koulun tai siis opiskelen täysin uuden tutkinnon. Vähän on hullua tällä iällä (takana jo ylempi tutkinto yliopistosta) mutta kun ei oo mun ala :unsure: ..en halua kykkiä sellaisessa vain rahan takia jos ei muuten nappaa. Pitää ainaki nii kiireisenä etten ehdi surra ja kytätä joka nippausta :ROFLMAO:
 
Mulla on tylsää :D Mun tekis jo mieli tilata raskaustestejä :rolleyes: Menkkajomotuksia ollut koko päivän, taitaa keltarauhanen tehdä tosissaan töitä? :)

Tiesittekö muuten, että jos raskaustestin dippaa kokikseen tai appelsiinituoremehuun, niin siihen tulee 2 viivaa?
 
Hei !
Minulla ois sellainen juttu mihin ois kiva saada vastauksia, olen sellainen hätähousuilija ja testaillu koska miulla on mahdollisuus olla raskaana.
Oireet ilmenivät pari päivää sitten ja oireina piinaavat edelleen:
- pahoinvointi joka jatkuu ja helpottuu hieman jos syö.
- alavatsaani kivistää,nipistää,viiltelee
- lämpöä on jonka vuoksi viluttaa ja paikat herkkänä.
- pissittää usein
- selkäkipuja ollut, vähän menkkamaisia
- ajoittain pääkipua, ei paljoa
- nännit arat

Ja siis käytin e-pillereitä, mutta ei sitä haittaa ole jos lapsikin tulee kun on jo vakkari mies ja vakkari työpaikka. Olemme vielä vain käyttäneet.
Mutta, minulla unohtui uusia resepti ja edelliset "menkat" alko 17.8. ja sittempä ei niitä pillereitä ollut ja sain ne vasta 28.8. käyttöön ja silloin jatkoin syömistä. No harrastimme siitäpäivästä asti sitten petipuuhia ja tiesimme että aina on mahis.

En malttanut odottaa ja tein testejä jotka negoja, mutta kuumeilen tääl sikana :D

Kiitti vastauksista!
 
nii ja siis ylempään haluisin kysellä et kuullostaako raskaudelta vai oonko vaa muuten kipee ja millo kannattas koittaa plussailla? ._. ja pitäskö pillerit nyt jättää ? ja en tiedä onko oikee keskustelu joten pahoittelen jos oon ihan väärässä :D
 
Lisbon mielenkiintoiset testit. :) toivottavasti enteilis plussaa. :)

Pantera pidän peukkuja että jo olis se plussa. :)

Noista oireista ja pillereistä. Onhan se mahdollista että olet raskaana. :) eipä se auta kuin testaa ja odottaa. Toivotaan että plussa olisi.
 
Tiksuliini. Oireet voi johtua siitäkin että sulla on voinu ehtiä olla ovulaatio siinä välissä ku pilsut oli tauolla..siis teoriassa. Olit Raskaana tai nou niin periaatteessa olot voi tulla toimivasta keltarauhasesta. Silloin palelee koska lämmöt on koholla, nännit kipeytyy, pissattaa jne. Sitä en sit osaa sanoa pitääkö pillerit ehdottomasti lopettaa vaikkakin pääajatus on että niitä ei saa syödä jos epäilee raskautta. Itse ehkä lopettaisin ja katsoisin ne testit. Kantsii testata vielä parin pv päästä uudelleen. Tulehan kertomaam miten kävi :)!
Muoks siis ovis ei välttämättä ole ollu ennen sitä 28.8 aloitusta vaan se on voinu olla myös sen jälkeen koska se pillerien estävä vaikutus on puuttunut ja munasolu on voinut ehtiä kypsymään.

Pantera toivotaan! !
 
^ No en oo ikinä kokeillu joten ei oo faktoja mutta eihön tosta videosta voi sanoa mihin se tikku kastettiin ku sitä ei näytetty :rolleyes:... olen joskus törmännyt vastaavaan videoon eikä siinäkään näytetty ku tikku ennen ja jälkeen ja vieressä oli olevinaan omenamehua... kokeilkaas joku kellä niitä tikkuja on :ROFLMAO: mä tarviin tieteellisempää faktaa :D
 

Yhteistyössä