Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Joo niinhän ne on! Etukäteen jo mietin että riski tehdä testi jo tänään, olisi pitänyt antaa olla reilu viikko välissä.. Ja vaikka tiesin että tulos saattaa olla tuo 2-3, oli silti kova pettymys ja pelko..tässä kuva testistä..
Voin vain kuvitella huolen jos vuotoakin on ollut :( toivottavasti viikot nyt kuitenkin nousisi ja kaikki menisi hyvin tällä kertaa!
 
@Hipiti nyt kuule otat rennosti vaan. Moni on saanut harmaita hiuksia noiden viikkonäytöllisten kanssa. Useammin olen lukenut ettei nouse niin kuin pitäis.

Mä olen ennen vannonut pc:n testien olevan parhaita mutta nyt kyllä perun puheeni. Tai sitten mulla on jotain sekundaerää... La-aamulla suht selkeä haamu, eilen vaaleampi ja tosi hailukka. aijaa.com/LYYhxP. Tässä kuva eilisestä testistä... Heitin hanskat tiskiin ja totesin, että kemialliseksi jäi. (Tein vlopun aikana ainakin 8 pc:n testiä :whistle:).

No, pc:t loppu ja ajattelin tehdä vielä aamulla apteekin oman ja se näyttää tältä aijaa.com/M1yNC8. Eli aika vahva plussa.. :). WHAAAAAT??? Keskiviikkona verikoe ja sittrn vasta uskon, mutta toiveet taas heräsi. Ennen mulla on pc:t näyttäneet paljon selkeämpää viiva ja apteekin oma hailua, nyt toisin päin. Onko jollain muulla käynyt samoin?
 
@Hipiti nyt kuule otat rennosti vaan. Moni on saanut harmaita hiuksia noiden viikkonäytöllisten kanssa. Useammin olen lukenut ettei nouse niin kuin pitäis.

Mä olen ennen vannonut pc:n testien olevan parhaita mutta nyt kyllä perun puheeni. Tai sitten mulla on jotain sekundaerää... La-aamulla suht selkeä haamu, eilen vaaleampi ja tosi hailukka. aijaa.com/LYYhxP. Tässä kuva eilisestä testistä... Heitin hanskat tiskiin ja totesin, että kemialliseksi jäi. (Tein vlopun aikana ainakin 8 pc:n testiä :whistle:).

No, pc:t loppu ja ajattelin tehdä vielä aamulla apteekin oman ja se näyttää tältä aijaa.com/M1yNC8. Eli aika vahva plussa.. :). WHAAAAAT??? Keskiviikkona verikoe ja sittrn vasta uskon, mutta toiveet taas heräsi. Ennen mulla on pc:t näyttäneet paljon selkeämpää viiva ja apteekin oma hailua, nyt toisin päin. Onko jollain muulla käynyt samoin?
Mä oon ainakin apteekin omaa pitänyt luotettavana! Pc testeillä ennole testannut! Mutta normaali testit on aina näyttänyt mulla paremmin kun herkät, tiedä sitten mistä johtuu! Mä koitan kans soitella josko pääsisin verikokeeseen!
 
@Hipiti nyt kuule otat rennosti vaan. Moni on saanut harmaita hiuksia noiden viikkonäytöllisten kanssa. Useammin olen lukenut ettei nouse niin kuin pitäis.

Mä olen ennen vannonut pc:n testien olevan parhaita mutta nyt kyllä perun puheeni. Tai sitten mulla on jotain sekundaerää... La-aamulla suht selkeä haamu, eilen vaaleampi ja tosi hailukka. aijaa.com/LYYhxP. Tässä kuva eilisestä testistä... Heitin hanskat tiskiin ja totesin, että kemialliseksi jäi. (Tein vlopun aikana ainakin 8 pc:n testiä :whistle:).

No, pc:t loppu ja ajattelin tehdä vielä aamulla apteekin oman ja se näyttää tältä aijaa.com/M1yNC8. Eli aika vahva plussa.. :). WHAAAAAT??? Keskiviikkona verikoe ja sittrn vasta uskon, mutta toiveet taas heräsi. Ennen mulla on pc:t näyttäneet paljon selkeämpää viiva ja apteekin oma hailua, nyt toisin päin. Onko jollain muulla käynyt samoin?
Apteekin omassa niin hieno plussa että siihen kyllä luottaisin ❤❤
 
Joo niinhän ne on! Etukäteen jo mietin että riski tehdä testi jo tänään, olisi pitänyt antaa olla reilu viikko välissä.. Ja vaikka tiesin että tulos saattaa olla tuo 2-3, oli silti kova pettymys ja pelko..tässä kuva testistä..
Heips! Mä olen aina avannut digin :D ja sulla on kyllä just ollut siinä ja siinä ettei olisi +3 antanut. Noista saa niin harmaita hiuksia. Mulla oli kaikki 3 viivaa tuollaisia tumman sinisiä kun +3 tuli digiin.
Käy mieluummin verikokeessa ennen kuin hanskoja tiskiin lyöt. ❤
 
Heips! Mä olen aina avannut digin :D ja sulla on kyllä just ollut siinä ja siinä ettei olisi +3 antanut. Noista saa niin harmaita hiuksia. Mulla oli kaikki 3 viivaa tuollaisia tumman sinisiä kun +3 tuli digiin.
Käy mieluummin verikokeessa ennen kuin hanskoja tiskiin lyöt. ❤
Kiitos! Tuo lohdutti nyt vähän! Soittipyynnön jätin jo, koitan saada itseni verkikokeisiin!
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Sellaisia viiltoja välillä :/ viimmeksi kun meni kesken tuli ensin illalla vähän vuotoa. Seuraavan päivän vuoti kirkasta verta ja sitten oli sellainen muutaman tunnin paha kipu kohtaus.. Sen jälkeen olo ok, ei kipuja ja siitä 10 päivää alkoi vasta keskenmeno vuoto ja silloin olin kipeä..
Mulla on 3 kkm ja yksi spontaani km. Spontaanissa km kivut oli menkkajomoja ja sitten tuli ihan selkeitä supistuksia. Tokihan kolotukset ja kivut on lähes jokaisessa raskaudessa eikä silti välttämättä mikään ole pielessä. Tai kivuttomuus mulla ei kertonut että kesken oli mennyt. Eikä kkm tullut mitään vuotoja.
Verikoetta suosittelen edelleen. Ja varhaisultraa rv 7 eteenpäin niin varmasti pitäisi näkyä syke.
 
Mulla on 3 kkm ja yksi spontaani km. Spontaanissa km kivut oli menkkajomoja ja sitten tuli ihan selkeitä supistuksia. Tokihan kolotukset ja kivut on lähes jokaisessa raskaudessa eikä silti välttämättä mikään ole pielessä. Tai kivuttomuus mulla ei kertonut että kesken oli mennyt. Eikä kkm tullut mitään vuotoja.
Verikoetta suosittelen edelleen. Ja varhaisultraa rv 7 eteenpäin niin varmasti pitäisi näkyä syke.
Huomenna verikoe, ja sitten jonkun ajan päästä uus.. Jos verikoe ok ja vuoto jatkuu niin ensi viikolla ultraan! Mä niin toivon ettei vuoto nyt ainakaan lisäänny..
 
Moi!
Onnea plussanneille ja toivotaan muillekin plussia.

Tänään mul on kp 22/27-32 ja ovulaatiosta ei tietoo eli en tiedä dpo ista. Eilen ja tänään tuli ihan pikkusen verta. Voisko olla kiinnittymisvuotoa? ja vähän on alamahaakin mahaa nipistellyt.

Onko kellään teistä tullut kiinnittymisvuotoa? Mikä kp silloin on ollut ja kuinka pitkä kierto on. Ja kuinka pian voisi näkyä raskaustestissä kiinnittymisvuodon jälkeen? Olen googlannut ja jotkut sanoo että kolme päivää kiinnittymisvuodosta voisi jo haamu tulla. Mitä mieltä te ootte?
Esikoisesta tuli mulle kiinnittymisvuotoa. Sen tarkemmin en päviä muista, mutta oli aikalailla tasan viikko oviksesta. Yhden kerran vähän rusehtavaa vuotoa ja mulla jäi siihen. :)

@Wilpuri80 pc:n ovistestien ohjeissa oli, että voi tehdä milloin vaan. Ihmettelin tätä, kun muistin, että muun merkkisissä testeissä oli, että välillä 10-20. o_O

Mulla on nyt mitä ilmeisimmin dpo 1! Tänään oli aamulämpö 37,6 ja eilen oli vielä normaalihko niin päättelin, että oon ovuloinut eilen. :) Josko malttais testata vasta aikasintaan 10.12. ja pärjäis siihen asti vaan tällä aamulämpöjen kyttäilyllä. :D

Onko muut mitanneet aamulämpöjä? Milloin teillä on laskenut aamulämpö normaaliksi merkkinä siitä, että kuukautiset on alkamassa?
 
@nööse Mulla aamulämmöt putoo sinä päivänä kun vuoto alkaa.

@Hipiti Mä pidän peukkuja, että kaikki olis kuitenkin ok. Btw, äsken sun kirjotuksia lukiessa ymmärsin, mikä on, kun tunnut niin "hengenheimolaiselta". Sulta pukkas murretta väliin. ;)

Lueskelin yöllä, että suun kuivuus saattaa olla raskausoire. 2 yötä nyt pyöriny sängyssä, kun suu onku beduiinin sandaali. Kieli tarttuu kitalakeen. o_O Nenän tukkosuuden oon tienny ennestäänkin.
Vähältä kuulkaa oli, etten aamulla testannu! Tnään kp 34 ja dpo 10.
 
  • Tykkää
Reactions: Rosmariini86
@nööse Mulla aamulämmöt putoo sinä päivänä kun vuoto alkaa.

@Hipiti Mä pidän peukkuja, että kaikki olis kuitenkin ok. Btw, äsken sun kirjotuksia lukiessa ymmärsin, mikä on, kun tunnut niin "hengenheimolaiselta". Sulta pukkas murretta väliin. ;)

Lueskelin yöllä, että suun kuivuus saattaa olla raskausoire. 2 yötä nyt pyöriny sängyssä, kun suu onku beduiinin sandaali. Kieli tarttuu kitalakeen. o_O Nenän tukkosuuden oon tienny ennestäänkin.
Vähältä kuulkaa oli, etten aamulla testannu! Tnään kp 34 ja dpo 10.
Ja kun oon nimenomaan koittanu keskittyä ja pitää murteen pois ettei vaan kukaan tunnista jos sattuu tuttuja olemaan :D
 
Noniin, tänne takaisin piinailemaan. DPO 5 taitaa tänään porskuttaa. Tänään yhtäkkiä wc:ssä paljon limaa jossa vähän väriä (rusehtavaa tai punertavaa mutta haalea väri. Mitä lie. Edellisissäkin kierroissa ollut tuota limaa näillä DPO:illa.. suunnilleen.
Pettymykset kasvaa kierto kierrolta joten testaaminen on jäänyt koko ajan vähemmälle. Jos ensimmäisessä kierrossa aloitettiin testaamaan jo dpo 5 niin viime kierrossa testasin dpo 13 vai 14... No nyt olisi tarkoitus olla testaamatta jollei sitten ihme tapahtu ja menkat jää tulematta. Mutta mitään odotuksia ei ole kierrononnistumisen suhteen jottei sit muka tippuisi niin korkealta.
 
Pika päivitys: edelleen liruuttelen tikkuun mutta hitaasti tuntuu vahvistuvan viiva (n)
Eilen illalla taas aivan jäätävän huono olo ja mahaa kiristi tosissaan ... Luulin että tää oli kyllä Tässä :( ei edellisissä raskausissa ole ollu tällasia oireita näin alussa ja voimakkaasti (n) no ei auta kun jatkaa pissimistä :D ajattelin että nuo rfsu testit olis hyviä mulle mutta nyt haluttais ostaa jotain muuta (n) muttakun jos vaihtaa merkkiä ni ne ei sit oo vertailukelpoisia.... Mistä mä voin tilata sellasen digin? Siitä vois päätellä kohta jos näyttää vaan 1-2vk ....jos siis vaik ens viikon alussa tekis..? Tai vaikka heti :D
 
Pika päivitys: edelleen liruuttelen tikkuun mutta hitaasti tuntuu vahvistuvan viiva (n)
Eilen illalla taas aivan jäätävän huono olo ja mahaa kiristi tosissaan ... Luulin että tää oli kyllä Tässä :( ei edellisissä raskausissa ole ollu tällasia oireita näin alussa ja voimakkaasti (n) no ei auta kun jatkaa pissimistä :D ajattelin että nuo rfsu testit olis hyviä mulle mutta nyt haluttais ostaa jotain muuta (n) muttakun jos vaihtaa merkkiä ni ne ei sit oo vertailukelpoisia.... Mistä mä voin tilata sellasen digin? Siitä vois päätellä kohta jos näyttää vaan 1-2vk ....jos siis vaik ens viikon alussa tekis..? Tai vaikka heti :D
Raskaus keijulta ainakin voi tilata! Mulla on kans digi odottamassa kaapissa.. En tiesä testaanko huomenna vai torstaina..
 
Pakkohan oli taas testata, rfsu testi vahva plussa.. Vaikka sehän ei mitään kerro.. Viides päivä tiputtelua/vuotoa :/ tänään verikoe, josta sitten tulokset huomenna.. Mies oli ihana eilen.. Sanoi ettei tiedä miten osais mua tukea ja lohduttaa ja oli pahoillaan kun ei voi mitään tehdä tilanteen helpottamiseksi.. Toi töistä tullessaan uuden digitestin sekä 8 rfsu testiä :D hyvin se naisensa tuntee :)
 
Täällä vaihteeksi hyvä päivä...ei sitä kauheen huonoa oloa ja kiristystä (y)
Mut koko ajan tunnen mun mahan ja välillä lievää juilinta tai lieviä vihlasuja (n)
Tänään en tehny päiväpissa testiä ja nyt ootan jo kuumana aamun liruutuksia :whistle::cool: huomenna pakko mennä apteekkiin hakeen digi..
Huomenna olis tasan rv 4 niin näyttääkö se digi sen oviksen mukaan ajan eli ois varmaan 1-2 vielä? (n) en tiedä oikein mitä siltä pitäis ees oottaa...Ja mulla ei es oo koko testiä vielä :ROFLMAO:
Päiväpissoista tullu eilen ja toissapäivänä aika hentosia vaaleanpunaisia viivoja...ei yhtään vahvoja :(
 

Yhteistyössä