Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mites nopeasti lh hormooni nousee? Mietin kun tein klo 12 maissa testin ja digin viivat oli melkein tasavahvat mutta siis nega kuitenkin että milloin mun nyt tänään kannattaa uusiksi testata?
Edellisestä yrityksestä muistan että aamulla oli nega ja illalla jo kuitenkin hymy...
 
Mites nopeasti lh hormooni nousee? Mietin kun tein klo 12 maissa testin ja digin viivat oli melkein tasavahvat mutta siis nega kuitenkin että milloin mun nyt tänään kannattaa uusiksi testata?
Edellisestä yrityksestä muistan että aamulla oli nega ja illalla jo kuitenkin hymy...[/QU

En osaa varmaa sanoa mutta mulla on melkeen aina ollut niin että aamupäivällä nega mutta vahva ja sitten illalla plussa, oon kaks kertaa päiväs testannu silloin kun on ollut jo lähellä plussaa..
 
  • Tykkää
Reactions: Wilpuri80
Mä palasin takas remmiin, viime kuussa oli väärä hälytys ja kierto oli superpitkä, 36
No, nyt on sitten dpo3 ja piinailua tiedossa reilun viikon verran kunnes pääsee testailemaan taas

Tsemppiä muillekin piinailijoille sinne! Olis kiva saada aktiivista keskustelua kun ollaan kaikki jännän äärellä
 
Mä palasin takas remmiin, viime kuussa oli väärä hälytys ja kierto oli superpitkä, 36
No, nyt on sitten dpo3 ja piinailua tiedossa reilun viikon verran kunnes pääsee testailemaan taas

Tsemppiä muillekin piinailijoille sinne! Olis kiva saada aktiivista keskustelua kun ollaan kaikki jännän äärellä
Mä piinailen teidän mukana :)

Omat piinat tällä hetkellä vähän toisenlaisia :/
 
Pitkästä aikaan taas tänne kirjoitan. Viime kierto veny tosiaan 42 päiväksi :/ mut nyt eilen tikutin tasavahvat viivat ja tänään kipuja, joten ovis tänään ilmeisesti. Kp 21, että kierto venyy taas aika pitkäksi luultavasti 36-37..
 
Hyppäsin hetkeksi tuolta lapsettomuuspuolelta tänne kun tuskailin testien kanssa, mutta nyt siirryn takavasemmalle. Kiitos kaikille myötäeläneille.

Halusin vielä tulla kertomaan muutaman huomion testeistä omalla kohdalla. Aamupissasta tehty testi ei itselläni toimi, vaan saan päiväsaikaan muutaman tunnin pidätyksellä tummempia viivoja. Tämä siis ihan vaan tiedoksi, jos tämä vaikka jollekin antaa vähän mielenrauhaa. Itse tosiaan tulin ihan hulluksi viikossa testien tulkinnasta ja heitin hanskat tiskiin monta kertaa. Itselläni siis viivat koko ajan aika vaaleita ja digikin näytti vain 1-2 vkoa.
No tänään sain hcg-verikokeen tuloksen ja se oli ajankohtaan nähden hyvä 243 eli raskaana ollaan, kunnes toisin todistetaan. Nyt yritän nauttia ja odotella varhaisultraa "rauhallisin" mielin (niin varmaan :whistle::whistle:).

Tässä vielä aamun testit aijaa.com/Q6MEG2
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Niin se loppuu tämäkin kp 36/dpo 12 turvotuksineen. :D Vielä muutama päivä. Jos ei tätiä näy, niin itsenäisyyspäivänä testaan. Silloin on mieskin aamulla kotona, niin ei tarvi lähetellä kuvia töihin päin. Jos sattuiskin olla plussa, niin tuohan ajais yhdistelmän mettähallituksen puolelle jos töissä olis. :confused:
En vaan jaksa uskoa plussaan. :( Kaikista tuntemuksista huolimatta on olo, että täti tulee sunnuntaina ja alkuvuodesta suunnistetaan lapsettomuuspolille. :unsure:
 
Niin se loppuu tämäkin kp 36/dpo 12 turvotuksineen. :D Vielä muutama päivä. Jos ei tätiä näy, niin itsenäisyyspäivänä testaan. Silloin on mieskin aamulla kotona, niin ei tarvi lähetellä kuvia töihin päin. Jos sattuiskin olla plussa, niin tuohan ajais yhdistelmän mettähallituksen puolelle jos töissä olis. :confused:
En vaan jaksa uskoa plussaan. :( Kaikista tuntemuksista huolimatta on olo, että täti tulee sunnuntaina ja alkuvuodesta suunnistetaan lapsettomuuspolille. :unsure:
Mä jotenkin uskon sun plussaan :)
 
@Alicia00 mulla myös eilen dpo 3 eli tänään dpo4! Täysin samoissa siis mennään! :) Hirmu pitkältä tuntuu aika ensi viikon viikonloppuun, jolloin aikaisintaan annan itselleni luvan testata. Yhtäkään raskaustestiä en edes osta kotiin ennen ensi viikon perjantaita, ettei tule kiusauksia. :LOL:

@Hipiti Ihanan vahva viiva tuossa rfsu:n testissäkin! Ja onnea 3+ tuloksesta. :) Toivottavasti vuoto nyt loppuisi tai syy selviäisi ja raskaus olisi loppuun asti onnistunut. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti
Mäkin luulin että päivät oviksen jälkeen oli tuskaa! Mutta nyt ne vasta onkin! @Songbird ootko koska ajatellu testata?
Ja joo..sulla onkin ollut nyt aihetta piinailuun mut testit ja verikoe lupaa vaan hyvää ja jospa se vuotojen syykin löytyisi! Ainakin toi rfsun viiva on todella komea..ite en niihin koskaan saanu ku hailuraa vaikka muistaakseni tein vielä jonkun varhaisultran jälkeen :geek:
 
moi.
Olen tällä puolella ensimmäistä kertaa vaikkakin lapsia jo useampi kaååale. Silti tuntuu että oon ihan ummikko näissä termeissä vielä.

Täällä nyt tilanne se että käytin e-pillereitä n. vuoden jätin ne nyt pois 2kk sitten. Yhdet menkat ovat tulleet.
Nyt toinen kuukausi yritystä takana. (kierrosta ei mitään hajua kun ollut nuo bilsut) Oletan kuitenkin että menkat alkaisivat ensiviikolla ehkä to?
Tietysti toivon että tärppäisikin mutta en usko että näin pian kuitenkaan. Tuota ikääkin kuitenkin jo yli 30v. ja pillerit olivat käytössä.

Kovasti toivon mutta en nyt sit tiä mikä kierto menossa et koska tässä voi testailla.

Kamalaa kun pms oireet ja alkuraskauden oireet niin samanlaisia
nyt siis tuntemuksna ollut että
-nenä tukossa
-aivastuttaa
-parina päivinä yökkäillyt

Ei malttas odottaa että päästis testaileen. Mullahan ei myöskään oo hajua koska mun ovis ollut mutta mitä koitin laskeskella ni toivottavasti ikkaan pupuiltu oviksen aikoihin.

Ehkäpä täällä roikun pitempään eli alkaa termikkin jäämään mieleen.
 
No tottakai oon aatellu tän taas niin etten testaa ennen ku kp 28-29, nyt siis menossa kp 20....mut saas nyt taas nähdä :D mitkäs ne olikaan ne herkimmät testit?? :p:whistle:
Omalla kohdalla ainakin turha testata ennen dpo11.. Sillon oon saanu rfsu:lla haaleen viivan. Mä tykkään että nua rfsu testit näyttää hyvin haaleet viivat varhain! Viivat tosiaan ei niin hyvin kyllä tummu! Rfsu lla oon saanu viivan ennemmin kun millään herkällä testillä mitä oon kokeillu.
 
Ja joo..sulla onkin ollut nyt aihetta piinailuun mut testit ja verikoe lupaa vaan hyvää ja jospa se vuotojen syykin löytyisi! Ainakin toi rfsun viiva on todella komea..ite en niihin koskaan saanu ku hailuraa vaikka muistaakseni tein vielä jonkun varhaisultran jälkeen :geek:
Kamalaa onki jotenki ku nyt tavallaan lupais testit ja kokeet hyvää.. Ja jos sitte ens viikolla selviääkin että pieleen menee! Tippuu nii korkialta..
 
Lisään että nyt mulla olis ehkä menossa 21/??

kp? dpo?? öö.

testi odottaa jo kaapissa mutta jos koittas jaksaa odottaa edes ens viikon to-pe.. Mullakun ei oo viä tietoo kuukautiskierron pituudesta ni vähän hankalaa.
Kp=kiertopäivä dpo=day past ovulation :D
En oo itekään mikään haka näissä termeissä...(n)
Meillä melkolailla sama tilanne...kierron pituudesta ei mullakaan tarkkaa tietoa. Viimeks oli 29, sitä ennen 31 ja sitä ennen ei mitään/en laskenu!
Viime pe tikutin ovisplussan joten nyt vissiin dpo 6?? Tai jtn...
 

Yhteistyössä