Mites nopeasti lh hormooni nousee? Mietin kun tein klo 12 maissa testin ja digin viivat oli melkein tasavahvat mutta siis nega kuitenkin että milloin mun nyt tänään kannattaa uusiksi testata?
Edellisestä yrityksestä muistan että aamulla oli nega ja illalla jo kuitenkin hymy...[/QU
En osaa varmaa sanoa mutta mulla on melkeen aina ollut niin että aamupäivällä nega mutta vahva ja sitten illalla plussa, oon kaks kertaa päiväs testannu silloin kun on ollut jo lähellä plussaa..
Eihän se tikutuksellakaan täysin varmaa ole! Itse pakko tikuttaa kun ei mitään tuntemuksia oviksesta tuu.Onko muita ketkä ei ole tikuttanut ovista? Mä tunsin kivuista sen olleen nyt viikonloppuna mutta dpo:sta en siis voi mennä takuuseen. Ensi kierrossa alan tikuttamaan, ehkä
Mä piinailen teidän mukanaMä palasin takas remmiin, viime kuussa oli väärä hälytys ja kierto oli superpitkä, 36
No, nyt on sitten dpo3 ja piinailua tiedossa reilun viikon verran kunnes pääsee testailemaan taas
Tsemppiä muillekin piinailijoille sinne! Olis kiva saada aktiivista keskustelua kun ollaan kaikki jännän äärellä
Mä jotenkin uskon sun plussaanNiin se loppuu tämäkin kp 36/dpo 12 turvotuksineen. Vielä muutama päivä. Jos ei tätiä näy, niin itsenäisyyspäivänä testaan. Silloin on mieskin aamulla kotona, niin ei tarvi lähetellä kuvia töihin päin. Jos sattuiskin olla plussa, niin tuohan ajais yhdistelmän mettähallituksen puolelle jos töissä olis.
En vaan jaksa uskoa plussaan. Kaikista tuntemuksista huolimatta on olo, että täti tulee sunnuntaina ja alkuvuodesta suunnistetaan lapsettomuuspolille.
Mä mietin sua just eilenkin ja tuli mieleen että onko sulla otettu papa ja bakteerivilkely emättimestö että jos onkin tulehdus jonka takia vuotelee ? Just meinaan yhdelle tutulle.kävi näin !En tiedä oliko tästä nyt mitää apua tai hyötyä mutta tänään digi näytti 3+ kyllä se ainakin mieltä piristi.
Ei oo otettu! Maanantaina uus verikoe ja jos siinä kaikki hyvin niin sitte aletaa tutkia vuodon syytä.Mä mietin sua just eilenkin ja tuli mieleen että onko sulla otettu papa ja bakteerivilkely emättimestö että jos onkin tulehdus jonka takia vuotelee ? Just meinaan yhdelle tutulle.kävi näin !
No tottakai oon aatellu tän taas niin etten testaa ennen ku kp 28-29, nyt siis menossa kp 20....mut saas nyt taas nähdä mitkäs ne olikaan ne herkimmät testit??Mäkin luulin että päivät oviksen jälkeen oli tuskaa! Mutta nyt ne vasta onkin! @Songbird ootko koska ajatellu testata?
Ja joo..sulla onkin ollut nyt aihetta piinailuun mut testit ja verikoe lupaa vaan hyvää ja jospa se vuotojen syykin löytyisi! Ainakin toi rfsun viiva on todella komea..ite en niihin koskaan saanu ku hailuraa vaikka muistaakseni tein vielä jonkun varhaisultran jälkeenMäkin luulin että päivät oviksen jälkeen oli tuskaa! Mutta nyt ne vasta onkin! @Songbird ootko koska ajatellu testata?
Omalla kohdalla ainakin turha testata ennen dpo11.. Sillon oon saanu rfsu:lla haaleen viivan. Mä tykkään että nua rfsu testit näyttää hyvin haaleet viivat varhain! Viivat tosiaan ei niin hyvin kyllä tummu! Rfsu lla oon saanu viivan ennemmin kun millään herkällä testillä mitä oon kokeillu.No tottakai oon aatellu tän taas niin etten testaa ennen ku kp 28-29, nyt siis menossa kp 20....mut saas nyt taas nähdä mitkäs ne olikaan ne herkimmät testit??
Kamalaa onki jotenki ku nyt tavallaan lupais testit ja kokeet hyvää.. Ja jos sitte ens viikolla selviääkin että pieleen menee! Tippuu nii korkialta..Ja joo..sulla onkin ollut nyt aihetta piinailuun mut testit ja verikoe lupaa vaan hyvää ja jospa se vuotojen syykin löytyisi! Ainakin toi rfsun viiva on todella komea..ite en niihin koskaan saanu ku hailuraa vaikka muistaakseni tein vielä jonkun varhaisultran jälkeen
Niinpä....no mut täydestä sydämestäni toivon että niin ei käy!! Kovasti tsemppiä! :heartKamalaa onki jotenki ku nyt tavallaan lupais testit ja kokeet hyvää.. Ja jos sitte ens viikolla selviääkin että pieleen menee! Tippuu nii korkialta..
Kp=kiertopäivä dpo=day past ovulationLisään että nyt mulla olis ehkä menossa 21/??
kp? dpo?? öö.
testi odottaa jo kaapissa mutta jos koittas jaksaa odottaa edes ens viikon to-pe.. Mullakun ei oo viä tietoo kuukautiskierron pituudesta ni vähän hankalaa.