Mikä dpo sulla on nyt?@Hipiti mikä sulla ois nyt La?
Mä sain tosi haaleita viivoja kaikkiin liuskatesteihin esikoisesta eikä ne siitä vahvistunu itellä ainakaan missään vaiheessa..hyvin yksilöllistä on joten en panikois sen perusteella ainakaan hirveesti
En oikeen nuasta digi testeistä tiedä, mulla näytti maanantaina vielä 2-3, dpo silloin 21 eli tasan tuo kolme.. Myös dpo14 sain tuloksen 2-3.. Torstaina ajattelin tehdä uuden digin ja toivoa että olis 3+.. Ellei verikokeiden tuloksissa nyt sitte paljastu jo huonoja uutisia..Täällä vaihteeksi hyvä päivä...ei sitä kauheen huonoa oloa ja kiristystä
Mut koko ajan tunnen mun mahan ja välillä lievää juilinta tai lieviä vihlasuja
Tänään en tehny päiväpissa testiä ja nyt ootan jo kuumana aamun liruutuksia huomenna pakko mennä apteekkiin hakeen digi..
Huomenna olis tasan rv 4 niin näyttääkö se digi sen oviksen mukaan ajan eli ois varmaan 1-2 vielä? en tiedä oikein mitä siltä pitäis ees oottaa...Ja mulla ei es oo koko testiä vielä
Päiväpissoista tullu eilen ja toissapäivänä aika hentosia vaaleanpunaisia viivoja...ei yhtään vahvoja
Tsemppiä kovasti!! Yritä vähän rentoutua ja koita keksiä muut ajateltavaa (joo tosi helppoa tiedän )Mikä dpo sulla on nyt?
Heinäkuun ihan loppuun menis.. Riippuu laskeeko menkkojen vai oviksen mukaan.. Tuntuu kyllä siltä että sinne ei päästä :/
Ai Joo siis torstaina testiä koska ooteltavissa verikokeiden tuloksia?Nyt on dpo 14
Päätikkö vielä teetkö huomenna digin @Hipiti ? Vai katotko aamulla fiilisten mukaan? Jospa se vaan ois pelosta johtuva tunne kummallakin ja kaikki ois hyvin..
Ei mun testi tainnut olla yhtään tuon vahvempi dpo14Ai Joo siis torstaina testiä koska ooteltavissa verikokeiden tuloksia?
Taitaa plussa tulla!Kp 35 ja dpo 11. Vähiin käy ennen ku loppuu. Meinaan tän kierron päivät.
Voi järkky minkä päänsäryn iski tänään. Ei edes särkylääke auttanu. Ja sitte ku se vaan yhtäkkiä loppu, niin järkky turvotus! Sormet oli ku grillipätkät. En saanu käsiäni kunnolla nyrkkiin. Ai niin ja aamulla oli jalat turvoksissa. En meinannu saada nauhallisia toppakenkiä jalkaan, vaikka oli nauhat auki. Yleensä ne vaan sujahtaa jalkaan, niin nyt piti runnoo.
Maha on outo pompula. Housut kiristää ja makoillessa tuntuu ku ois pallo alavattalla. Olo on muutenki ku ilmapallolla.
Suuta kuivaa, oon tänäänki juonu ainaki 3l vettä. Nenä vuotaa, henkee ahdistaa. Mitä viä? Ei tajua, ei jummarra.
Toivotaan totisesti että on tarvetta Vuodot saisi jo loppua...Eilinen hcg ~3900, kuulemma ihan hyvät lukemat näille viikoille.. Nyt ei muuta kun seurata tilannetta.. Ja alkuviikosta uusi verikoe.. Ultra sitte ens viikolla jos on enää tarvetta..
Siis joo mä Oon niin varma että mulla ne ei kans pelitä ne rfsu:t kävin hakemassa töistä tullessa apteekin tavis testin ja lorottelin siihen niin johan tuli kohtuu vahva viiva..ei ihan yhtätumma ku testiviiva mutta jotenki helpotuksen olo tuli...perjantaina ehkä digi vielä ja sit saa riittää tohon jää niin hermo koukkuun ku pitää muka tulkita nouseeko se hormoni vai ei@Minni-83 ja @Rosmariini86 ja miksei muutkin. Mulla esikoisesta nuo rfsu:n testit näytti tosi hailakkaa ja samaan aikaan muut testit paljon tummempaa kunnollista plussaa. Uskoisin, että on yksilöllistä kuinka eri testit kullakin näyttää ja itse ainakin jätän tulevaisuudessa rfsu:t ostamatta.
Dpo 3 Aika menee olevinaan tosi hitaasti näiden dpo päivien valossa, vaikka oikeesti ja muuten meneekin tosi nopeesti.
Mie varmaan itse tekisin huomenna digin! Jos se huomenna näyttäisikin jo sen 3+ ja se rauhoittaisi mieltä!Onko mitään järkeä tehdä digiä huomenna? Mieli tekis.. Maanantaina oli siis 2-3 ja oli dpo21.. Nyt luulisin että näyttäis 3+, ellei sitte tämän aamuinen vuoto ole sitä laskenut.. Vaik kuink nopeasti hcg yleensä laskee? Päähän täs alkaa seota! Tilanne on päässä nii kaoottinen ettei täs tiärä yhtää mitä tekis :/
Näin mäkin ajattelin hyvin todennäköisesti sen aamulla teen. Ja varmaan vielä perus rfsu:n testinkin!Mie varmaan itse tekisin huomenna digin! Jos se huomenna näyttäisikin jo sen 3+ ja se rauhoittaisi mieltä!
Jos taas ei niin sitä voi sitten miettiä testin tein jälkeen!