Tervetuloa @Celiaqq ! Hieman testejä tilasit niitä on aina hyvä olla varalla
Viivan vahvistumista
@Vilijonkka_ testasitko tänään?
Viivan vahvistumista
@Vilijonkka_ testasitko tänään?
Ei tässä enää tiedä mikä on mitäkin oloa pientä tiputtelua ollut nyt kahtena päivänä, tänään ei ainakaan toistaiseksi mitään..
Varmasti herää! Meinaakko vielä malttaa mieles testien kanssa?Voihan närästys, jota ei sitte oo viimeseen 11 vuoteen ollu, siis edellisessä raskaudessa viimeks. Arvatkaa vaan herääkö toiveet plussasta?
Meinaan! Pakko, kun en jaksais enää yhtäkään negaa.Varmasti herää! Meinaakko vielä malttaa mieles testien kanssa?
Oot sä kova mimmi! Mä en ole pystynyt pysymään päätöksissäni toivottavasti päivät kuluu nopeastiMeinaan! Pakko, kun en jaksais enää yhtäkään negaa.
Jos ei se tärppi tähänkään kiertoon osu, niin miehellä edessä simppatesti ja luultavasti alkuvuodesta alettais yrittää raskautta apujen kans.
Niin mä toivon! Kun vaan osais rentoutua.. Joka kerta vessaan mennes kamala pelko että tuleeko jotain :/@Vilijonkka_ voi ei toivon todella ettet joudu samaa kokemaan uudelleen!
@Hipiti eli se tiputtelu oli varmaan sitä sun normi raskautta
@ouzeii peukut närästysoireen puolesta
No jos nyt on jo dpo 9, niin kyl ne kuluu.Oot sä kova mimmi! Mä en ole pystynyt pysymään päätöksissäni toivottavasti päivät kuluu nopeasti
Minulla oli edellisessä raskaudessa kiinnittymisvuotoa kp 21/26. Vaaleanpunaista valkovuotoa joka tuli vain paperille pyyhkiessä. Tämä jatkui pari päivää. Testasin ensimmäisen kerran kp 24/26 ja sain apteekin omalla negan. Samana iltana sain digillä raskaana 1-2viikkoaMoi!
Onnea plussanneille ja toivotaan muillekin plussia.
Tänään mul on kp 22/27-32 ja ovulaatiosta ei tietoo eli en tiedä dpo ista. Eilen ja tänään tuli ihan pikkusen verta. Voisko olla kiinnittymisvuotoa? ja vähän on alamahaakin mahaa nipistellyt.
Onko kellään teistä tullut kiinnittymisvuotoa? Mikä kp silloin on ollut ja kuinka pitkä kierto on. Ja kuinka pian voisi näkyä raskaustestissä kiinnittymisvuodon jälkeen? Olen googlannut ja jotkut sanoo että kolme päivää kiinnittymisvuodosta voisi jo haamu tulla. Mitä mieltä te ootte?
No niin.. Rauhoottakaa mua nyt vähän :/ tein siis digin viime viikon maanantaina, 2-3 näytti.. Ja tänä aamuna sama tulos.. Mä niin pelkään että tämä oli nyt tässä.. Pientä tiputtelua on ollut nyt kolmena päivänä, siis sellaista että muutamilla vessa käynneillä jäänyt pyyhkiessä punertavaa..
Viikko just oli välis.. Mä tiärän ettei pitääsi ressata! Alusta asti ollu kamalaa ressaamista ja nyt huomaa kun alkaa edellisen keskenmenon ajankohta olla käsillä niin paniikki vaan kasvaa..sen takia ehkä ressaakin testeistä ku viimmeksi meni kesken 10päivää ennen kun alkoi vuoto..mutta joo, koskahan olis järkevää tehdä uusi digi?Digissähän menee aikaa ennen kuin se vaihtuu se vastaus. Sehän lukee siinä ohjeessakin että voi reilu viikko mennä eli älä stressaa. Eihän sun edellisestä testistä ollu edes viikon väliä.
Tekisin aikaisintaan keskiviikkona uuden digin! Mikäs sun rv on nyt?Viikko just oli välis.. Mä tiärän ettei pitääsi ressata! Alusta asti ollu kamalaa ressaamista ja nyt huomaa kun alkaa edellisen keskenmenon ajankohta olla käsillä niin paniikki vaan kasvaa..sen takia ehkä ressaakin testeistä ku viimmeksi meni kesken 10päivää ennen kun alkoi vuoto..mutta joo, koskahan olis järkevää tehdä uusi digi?
Ajattelin kans että keskiviikkona tai torstaina uus.. Kuudennella viikolla täs ny oltaas.. Menkkojen mukaa 5+2, mutta ovistikutuksen mukaa 2päivää vähemmän..Tekisin aikaisintaan keskiviikkona uuden digin! Mikäs sun rv on nyt?
Eli jos nyt oviksen mukaan 5+0 niin tosiaan ke tai to tekisin uuden testin! Ja tuo tulos 2-3 on vielä ihan oikeaAjattelin kans että keskiviikkona tai torstaina uus.. Kuudennella viikolla täs ny oltaas.. Menkkojen mukaa 5+2, mutta ovistikutuksen mukaa 2päivää vähemmän..
Hyvä jos viivat tummuneet tämän päivän viikot on sulla vielä juuri siinä testirajoissa varmaan että kumpaa tulosta näyttää!Nyt täytyy kysyä että onko kukaan teistä koskaan avannut cb viikkonäytöllistä digiä? Tiedän, säälittävää! Avasin ja omaan silmään nyt oli viivat paljon tummemmat kun viikko sitten vaikka samoja viikkoja näyttikin! Haluaisin uskoa että on hyvä merkki.. Ajattelin kuitenkin tänään soitella neuvolaan, josko pääsisi hcg mittaukseen..
Kaikissa ovis testeis mitä oon tehnyt, ollut niin ettei aamun ekasta! En toki oo tehny koskaan digiä..Miten oli ovistestien teko oliko suositus että ei aamun ekasta pissasta?
Ostin sen digitestin, ja siinä oli että voi tehdä aamulla heti mutta mulla mielikuva että liuskat suositellaan muuhun aikaan päivästä?!
Ja näin kun muistelen niin taisin viime yrityksessä tuon diginkin tehdä myöhemmin päivällä...
Joo niinhän ne on! Etukäteen jo mietin että riski tehdä testi jo tänään, olisi pitänyt antaa olla reilu viikko välissä.. Ja vaikka tiesin että tulos saattaa olla tuo 2-3, oli silti kova pettymys ja pelko..tässä kuva testistä..Hyvä jos viivat tummuneet tämän päivän viikot on sulla vielä juuri siinä testirajoissa varmaan että kumpaa tulosta näyttää!
Näin muistelin! Tein tänään aamun ekasta ja täytyy tehdä huomenna myöhemmin! Onneksi rupesin miettimään tuota ohjetta että oli ristiriitainen muiden testien kanssa...Kaikissa ovis testeis mitä oon tehnyt, ollut niin ettei aamun ekasta! En toki oo tehny koskaan digiä..