Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Josko uskaltais tätä tänne laittaa... :rolleyes:
Pitkä yritys takana, varmaan 7-8v ja hoidoissakin oltu tuloksetta jotain 3-4v, joten suoraan sanottuna usko vähän mennyt jo.



Tossa siis alin tältä aamulta. Pakko sanoa etten meinaa oikeen housuissani pysyä, ja odotan vaan huomista :love:
Ikinä en ole noin selvää haamua saanut, eli josko nyt ainakin yritystä olis!
 
  • Tykkää
Reactions: Cristal3
Tadalle onnea! Eiköhän tuo ole sitä itseään ;)

Cristal3 kyllä tuo taitaa olla nyt selväpeli ;) onnea!

Kyllä minä sitten kuitenki testasin vielä eilen illalla. Haamulainen siihen tuli ja mielestäni hentoisen värin kanssa, mutta tuo rfsu antaa kuulema usein hentosia haamuja niiin vielä en iloitse. :( yritän vangita haamua kuvaan mutta ei se meinaa suostua :(
 
Tervehdys! Uusi palstalainen ilmoittautuu :)

Taustaa: Hormonaalinen ehkäisy jätetty jokunen aika sitten, mutta nyt ensimmäinen "yrityskierto". Epäsäännöllisellä kierrolla mennään, mutta olin spottaavinani oviksen 14.6.

Eilen testailin eli kaiketi dpo 14 ja rfsun testi näytti seuraavaa. Eka olin että "jee", sitten olin että "sen viivan pitäis varmaan olla ihan eri kohdassa". Eli voiko rfsun testissä viiva olla siinä muoviosan kohdalla/alla (ei siis sauma vaan vielä enempi vasemmalle) vai ei? Eli haamu vaiko eikö? Oon ihan pihalla :D

Edit: kuva otettu siis noin 10 min kohdalla.

WP_20150628_004.jpg
 
Tervehdys! Uusi palstalainen ilmoittautuu :)

Taustaa: Hormonaalinen ehkäisy jätetty jokunen aika sitten, mutta nyt ensimmäinen "yrityskierto". Epäsäännöllisellä kierrolla mennään, mutta olin spottaavinani oviksen 14.6.

Eilen testailin eli kaiketi dpo 14 ja rfsun testi näytti seuraavaa. Eka olin että "jee", sitten olin että "sen viivan pitäis varmaan olla ihan eri kohdassa". Eli voiko rfsun testissä viiva olla siinä muoviosan kohdalla/alla (ei siis sauma vaan vielä enempi vasemmalle) vai ei? Eli haamu vaiko eikö? Oon ihan pihalla :D

Edit: kuva otettu siis noin 10 min kohdalla.

katso liitettä 81
Kuvaa ei näy?
 
tadalle onnea ihan hirmuisesti, pidetään peukkuja kovasti! :)

cristal oho sehän on jo hyvin vahvistunut (y) <3

samhe voi ei pahoittelut! :cry: <3

hämäys kyllä tuo valitettavasti negalta näyttää. :/ Tuo värikertymä tuossa kohdassa on ihan normaalia, itsellä ainakin se tulee aina siihen.. Voithan toki kokeilla vielä toista testiä niin ei tarvitse miettiä että mitä tuo testi meinasi :) Pidetään peukkuja et siihen tulisi oikea haamu! (empuskankin ekassa testissä näkyy samanlainen viiva tuossa väärässä kohdassa muuten)

empuska sulla mä nään vähän väriä! :giggle:
 
miss piggy Noinhan se varmaan menee mullakin jos onnistutaan tulee raskaaksi. Vaikka olen päättänyt että en mä sillä pelolla ja kauhukuvilla sen paremmin pysy raskaana. Km tulee jos on tullakseen. :unsure: Kyllähän se aina hormoneistakin jo sekaisin olevaa äitiä järkyttää jos lapsella on jotain häikkää. Itku olis tullut itseltäkin.

Samhe :( pahoittelut.. toivottavasti olis jotain muuta tuhrua.

Cristal Kyllä siellä vaan haamua näkyy:love: Vahvistumisia! Ja tarrasukkia!!!

Tada Sinne myös! Varovaiset onnittelut ja toivottavasti nyt pysyy matkassa! :love:

Noissa muissa testeissä en oikein näe mitään.. :( Ehkä jotain pientä saattaisi olla... Toivotaan että olisi.(y)

Pahoittelut jos en muistanut jollekin vastata. :unsure: Kauheassa kiireessä yrittää kirjoittaa..:oops:
 
Ainiin ja voisin päivitellä et mulla nyt siis luultavasti dpo2, lasken nyt niin et se ovis oli silloin lauantaina kun en varmaksi voi tietää.. Luultavasti se nyt kuitenkin oli viikonloppuna kun nyt on kuitenkin jo kp20!

Milloinkahan sitä aloittais testailun :) Jos ehkä himotestaajana viikonloppuna uittais ekan testin..
 
  • Tykkää
Reactions: Theran

Yhteistyössä