Onnea!!! Pääsetkö helmikuisiin, vai meneekö maaliskuun puolelle?
Empuske: mä luotan tästä lähtien apteekin omaan testiin. Antoi ihan hailuran dpo 9 clearblue on vähän niin ja näin luotpn suhteen mulla, vaikka nyt viivan antoikin.
Samhelle paljon jaksuja. Odota kunnon vuotoa. Mulla on niin myötätunto sun puolella. Toivon koko sydämestäni, että onnistuu. Onko sulla lapsia ennestään?Perunkin sanani heti. Nyt vessareissulla menkkoja enteilevää rusehtavaa valkkaria. Ei tullut meille maalisvauvaa. kyllä taas itku pääsee. Yritystä takana 16kuukautta.
Ei sitä koskaan kuules tiedä Tiedä, vaikka salamatkustaja olisi matkassaTadan ja cristalin viivoille vahvenemista! Hyvää alkua jo! <3
Täällä lämmöt 36.6... johtunee tästä muusta kuumuudesta.. dpo7.
Kuvaa ei näy?Tervehdys! Uusi palstalainen ilmoittautuu
Taustaa: Hormonaalinen ehkäisy jätetty jokunen aika sitten, mutta nyt ensimmäinen "yrityskierto". Epäsäännöllisellä kierrolla mennään, mutta olin spottaavinani oviksen 14.6.
Eilen testailin eli kaiketi dpo 14 ja rfsun testi näytti seuraavaa. Eka olin että "jee", sitten olin että "sen viivan pitäis varmaan olla ihan eri kohdassa". Eli voiko rfsun testissä viiva olla siinä muoviosan kohdalla/alla (ei siis sauma vaan vielä enempi vasemmalle) vai ei? Eli haamu vaiko eikö? Oon ihan pihalla
Edit: kuva otettu siis noin 10 min kohdalla.
katso liitettä 81
No voi hitsi. Tietotekniikka ei ole ihan vahvimpia lajeja Kokeillaanpa aijaan kautta (eka kerta tämäkin )Kuvaa ei näy?