Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Valitettavasti first signal kasetti testi antaa plussan testiajan jälkeen. Olen sen itsekin kokenut ja nettiä lukien aika moni muukin.. ja en ollut raskaana.

Testaisin jollain muulla parin päivän päästä varmuudeksi :)
nojoo noita juttuja mäkin luin..:( oliko sullakin noin selkeä ja värillinen se plussa? ihme testejä pitääkin olla markkinoilla!:D:/
 
Siis miten voi 2015 vuonna olla muka edes noin huonoja testejä että antaa testiajan jälkeen noin selkeän ja punaisen viivan? Oon täällä ihan järkyttynyt, olin ihan varma et se oli plussa.. Onestepit tais saada haastajan et kummat on huonompia testejä :D
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
No niinpä!! Mä oon kerran aiemmin tehnyt ton testin ja sillon kyllä oli puhdas nega! ihan sairaan ärsyttävää!! :( no mutta ootellaan ja kattellaan :) tissit ainakin on ihan turvoksissa ja väsyttää, lämmöt koholla ym niin vielä on toivoa kai :D
 
http://aijaa.com/fPSeS2
Dpo 12.. Uskaltaisko sitä uskoa jo? :)

Mulla joskua toimineet kasettitestit oikein, mutta kannattaa toki uudestaan testata :)
Raskaana oot. Onnea :)

Kyfi00 Virheellistä plussaa ei voi tulla, väärä nega kylläkin. Noi testithän on suunniteltu niin että vain hcg antaa sen viivan testiin. Ja omasta kokemuksesta toi rfsu-testi ei oo herkimmästä päästä ja siinä mulla on aina ollu hailurat viivat, enkä sillä mielellään oo koskaan testannut. Mä sain siihen(kin) omituisia viivanpaikkoja näissä keväällä olleissa kierroissa. Kaseteista ei oo kokemusta, mutta eikös ne oo apteekista että kyllä siihen luottaisin enemmän kuin tohon kaupan rfsu:hun. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Cristal3
Cristal, varovainen onnittelu!! Toivottavasti nyt vahvenis rytinällä :)!!

Kyfi mäkin olen saanu aikanaan first signalilla "väärän plussan" enkä ollut raskaana. Siitä oli paljon murhetta lapsettomuusketjussa. Joku laitto kyselyä valmistajalle ja sanoivat että herkkänä reagoi alhaisiin pitoisuuksiin ja jopa epäpuhtauksiin. MUTTA se viiva ei todellakaan ollu tollanen ku sun vaan sellanen mitä piti vähä valon kanssa käännellä. Näkyi kyllä "selvästi "mutta ei tuollainen ku sulla. Mä kyllä veikkaan et rfsu antaa viivaa jahka aikaa kuluu hetki. Mitkä pv sulla olikaan? Peukut! !!

Tanja..hankala sanoa mutta periaatteessa ei ole mikään mahdottomuus että ovis siirtyy paljonkin. Tai sitten o.testi reagoisi raskauteen?

Mitäs Pisamapeikon tilanne?

Digistä vielä kommentti. Periaatteessa testi on hyvä ja selkeä mutta toisaalta "petollinen". Saman "raskaana 1-2"- tekstin ku voi saada arvoilla 25-200. Tuolla yhdessä (haikaran jalanjäljillä) blogissa äiti sai tekstin vaikka hcg oli 16 tai 19 ja vielä sittenkin kun teki sen jälkeen ja verikokeen tulos oli 9. Eli en halua olla pessimisti mutta siinä tuli todistettua että digi on aika herkkä. Ja itse sain vain paniikin ku mietin nouseeko viikot oikein jne. Eli periaatteessa hirmu hyvä testi mutta samalla vähä kinkkinen.

Sori joa jäi joku kommentoimatta kun kuopus häsää..
Plussatuulia kovasti!!! Mä vähä olen pessimisti syksyn kans. Miehen kans on ollu vähä eripuraa tästä jaksamisesta ja työkuvioista. Mäki olen koko ajan kireä ja väsyny ja yli 6v kotona alkaa näkyä. Toki mun haaveissa on edelleen. Vähä pelottaa että mies peruu koko yrityksen.
 
Mä sain iha räikyvän plussan ja nimenomaan testiajan jälkeen. Testiajalla oli nega.

Toivottavasti oma kierto jaksaa viel sinnitellä pari kolme pvää ettei sitten seuraava kierto oo lomareissulla, jos kerran kahdessa vuodessa ilman lapsia johoki pääsee.
 
kyfi niin etkös sä tehnyt sen cb diginkin eilen ja sekin oli nega? Kun joku sanoi, että ei voi tulla väärää plussaa mutta väärä nega voi.. Tosi outo tilanne! Tee vielä joku testi, mua häiritsee kauheesti :LOL:!

cristal ja tada eiköhän nyt voi jo alkaa uskoa, onnea kovasti :love:

tammityttö mukava kuulla sustakin taas pitkästä aikaa! :) Jaksamisia sinne :giggle:!

Tanja mä en oikein noista lämmöistä osaa mitään sanoa, ootko ovistestiä tehnyt enää?

empuska no hitsi ihan kuin olisin eilen jotain nähnyt sun testissä! :confused:


Mulla dpo3, alavatsalla on tuntunut nyt oviksen jälkeen sellaista kipuilua aina välillä hmm.. Ajattelin odotella sunnuntaille testailujen kanssa, sit olis dpo8. Vaikka aikaista sekin on mutta en usko että pystyn kauempaa odottamaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Cristal ja tada pidetään peukkuja vahvistuu ja pysyy matkassa. :love:

tuosta first signalista ei oo kokemuksia mutta kyllä aika selkeän viivan on antanut. Sen digi varmaan kannattaa tehdä aamusta niin on sitä hormonia tarpeeksi. Ainakin noilta niiden sivuilta lukenut että luotettavampi tulos noiden viikkojen kohdalla on aamuvirtsa. Päivällä kuitenkin laimeampi pissa. (y) toivotaan että on oikea plussa.

tammityttö toivottavasti mies nyt ei alkais peruu.:unsure:

nyytikkii ja tanja tsemppiä piinailuun.:)

empuska no on kyllä tiukassa se plussa..o_O
 
Niin joo mähän oon joskus pyörinyt vähän aikaa vol 3 hätähousuissa. Tosiaan meillä ei ole vielä yritys alkanut, mutta ite oon pahassa kuumeessa ollu vuoden :D. Mies ei oo ihan lämmennyt ajatukselle. Mutta silloin tällöin on meinannut käydä "vahinko". Tosiaan mennän keskeytetyllä ja varmoilla päivillä (silloin tällöin oviksen aikaan kortsu)..oon ite kyllä liian monta kertaa luullut olevani raskaana :whistle: ei tee hyvää kuumeelle:D.
 
No tein apteekin oman testin nyt tällä kertaa.. eipä siinä juuri mitään näy. ehkä jos oikein tihrustan niin saan jonkun hailuran näkymään mutta luulen että tää kierto alkaa olla mun osalta tässä! :( hmph harmittaa vieläkin se valeplussa jos tuo nyt ei ala vahvistumaan sitten jollain ihmeellä!:/
 

Yhteistyössä