Anteeksi, en ymmärrä noista arvoista, mutta tietää vissiin siitä sitten jotenkin ettei ole raskaana.. Voi kun vois taikoa sut raskaaksi.. <3Joo ei tarvii testailla.. proge ollu vaan 11.jotain.
Missä vaiheessa sun kierto olikaan?Kuiva
No se siitä väristä yms, kuivana max joku viivanpaikka tms. Mälsää.
Kyllä mä tuossa vieläkin näen jotain !Kuiva
No se siitä väristä yms, kuivana max joku viivanpaikka tms. Mälsää.
Tää kertoo onko ovis tapahtunut ja onko loppukierron keltarauhashormonitaso normaali..Anteeksi, en ymmärrä noista arvoista, mutta tietää vissiin siitä sitten jotenkin ettei ole raskaana.. Voi kun vois taikoa sut raskaaksi.. <3
No onhan tuo lähellä 12.. Eli älä vielä menetä toivoa <3 laitan sulle yv:tä kun ehdin tästäTää kertoo onko ovis tapahtunut ja onko loppukierron keltarauhashormonitaso normaali..
Pitäs olla 12-> jos ovis ja yli 25 et normaali krauhastuotanto..
En vaa käsitä mikä pitää lämpöi noi korkealla
joo mä haen jonkun testin kyllä vielä tänään! ihmetytti vaan toi kasettikin että voiko antaa testiajan jälkeen noinkin selvän plussan jos oliskin nega? toivotaan nyt että olis kuitenkin plussaa!kyfi00 luottasin tuohon kasettitestiin enemmän kun on noin selkeä plussa, rfsu epäluotettava ja muutenkin antaa paljon myöhemmin/haaleampaa kuin monet muut testit. Hae huomisaamuksi apteekin oma tai digi.
No itse en kyllä näiden vuosien aikana ole koskaan törmännyt noin selkeeseen viivaan joka olisikin nega Melkein jo voisi onnitella. Vertailuksi jotkut on tehneet samasta pissasta Rfsu:n ja jonkun toisen merkkisen ja se rfsu on saattanut olla paljon, paljon haaleampi kuin toinen merkki.joo mä haen jonkun testin kyllä vielä tänään! ihmetytti vaan toi kasettikin että voiko antaa testiajan jälkeen noinkin selvän plussan jos oliskin nega? toivotaan nyt että olis kuitenkin plussaa!
No just kaveri lupas tuoda mulle jonkun testin mikä sillä oli jäänyt ylimääräiseks sormet syyhyää jo! haha kuulostaa hyvältä tarjoukselta!;D juu oon kans pitänyt noita rfsun testejä aika huonoina mutta silti taas menin ostaan sen.. no saas nähdä mitä seuraava testi sanoo!No itse en kyllä näiden vuosien aikana ole koskaan törmännyt noin selkeeseen viivaan joka olisikin nega Melkein jo voisi onnitella. Vertailuksi jotkut on tehneet samasta pissasta Rfsu:n ja jonkun toisen merkkisen ja se rfsu on saattanut olla paljon, paljon haaleampi kuin toinen merkki.
Noin selkeellä positiivisellä voisi joku toinen testi näyttää jo tänään plussaa. Meidän apteekissa oli apteekin omat raskaustestit alennuksessa 4e kpl s-kortilla!
Ootko varma ettet oo raskaana ja ovistestit näyttäis raskauden?Olisiko kellään kokemusta täällä tällaisesta? Nyt kp23/28 eikä ovista näy vieläkään . Jos voi sanoa niin se on noin viikon myöhässä. Alavatsaa nippailee ja vihloo koko ajan vähäsen.
Tein viime viikon ma tällaisen ovistestin http://aijaa.com/GAnUBV
pe uuden http://aijaa.com/lMxh6r
ja tänään http://aijaa.com/SIbzpl. Mistä johtuu että minulla on ollut nyt viikon "plussa" testeissä?
Ja lämmöt eivät ole nousseet.