Cristal, varovainen onnittelu!! Toivottavasti nyt vahvenis rytinällä
!!
Kyfi mäkin olen saanu aikanaan first signalilla "väärän plussan" enkä ollut raskaana. Siitä oli paljon murhetta lapsettomuusketjussa. Joku laitto kyselyä valmistajalle ja sanoivat että herkkänä reagoi alhaisiin pitoisuuksiin ja jopa epäpuhtauksiin. MUTTA se viiva ei todellakaan ollu tollanen ku sun vaan sellanen mitä piti vähä valon kanssa käännellä. Näkyi kyllä "selvästi "mutta ei tuollainen ku sulla. Mä kyllä veikkaan et rfsu antaa viivaa jahka aikaa kuluu hetki. Mitkä pv sulla olikaan? Peukut! !!
Tanja..hankala sanoa mutta periaatteessa ei ole mikään mahdottomuus että ovis siirtyy paljonkin. Tai sitten o.testi reagoisi raskauteen?
Mitäs Pisamapeikon tilanne?
Digistä vielä kommentti. Periaatteessa testi on hyvä ja selkeä mutta toisaalta "petollinen". Saman "raskaana 1-2"- tekstin ku voi saada arvoilla 25-200. Tuolla yhdessä (haikaran jalanjäljillä) blogissa äiti sai tekstin vaikka hcg oli 16 tai 19 ja vielä sittenkin kun teki sen jälkeen ja verikokeen tulos oli 9. Eli en halua olla pessimisti mutta siinä tuli todistettua että digi on aika herkkä. Ja itse sain vain paniikin ku mietin nouseeko viikot oikein jne. Eli periaatteessa hirmu hyvä testi mutta samalla vähä kinkkinen.
Sori joa jäi joku kommentoimatta kun kuopus häsää..
Plussatuulia kovasti!!! Mä vähä olen pessimisti syksyn kans. Miehen kans on ollu vähä eripuraa tästä jaksamisesta ja työkuvioista. Mäki olen koko ajan kireä ja väsyny ja yli 6v kotona alkaa näkyä. Toki mun haaveissa on edelleen. Vähä pelottaa että mies peruu koko yrityksen.