Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kärppänä heinälatoon, joo siis silmin kyllä näkee uusimmassakin viivaa, mutta auta armias kun koitat kameralle jottain saada. Ei onnistu niin millään :D

Oinas86, niin mäkin oon kovasti näkevinäni. Tän viikon on kiusannut ärsyttävä närästys, johon Rennie ei tunnu auttavan. Enkä mielestäni oo mennyt syömäänkään mitään, mistä tavallisesti närästystä tulis. Ja rinnat on tällä viikolla kipeytyny, mutta ei taas oo niin kipeet kun yleensä ennen menkkoja. Alavatsaa juilii aina välillä, mutta varmaan taas jotain pään kehittämiä oireita, kun on alkanut tuijottelemaan tikkuja pitkästä aikaa :whistle:

Joo, hyvältä kuulostaa. Mä kärsin tosta tajuttomasta närästyksestä viime raskaudessa myös. Se alkoi vähän ennen plussaa ja jatkui melkein keskenmenoon saakka (oli se tasaantunut siinä välissä jo, tiedä sitten johtuiko siitä, että hormonit lakkasi nousemasta). Sitten taas, kun hormonit lähti laskuun, se iski parina päivänä uudestaan. Ei ole kiinni syömisistä, mikään asento ei ole hyvä (seistenkin iskee kamala närästys), Rennie ei auta sen kummemmin kuin mikään muukaan (otin Rennietä ja Gavisconia yhtä aikaa). Yhdessäkään aikaisemmassa raskaudessa ei ole tota iskenyt, mutta olen sata varma, että se liittyi hormoneihin. Ei meinaan ole ton jälkeen taas ollut kertaakaan. Sängynpäätyä koholle ja toivotaan, että se helpottaa sitten n. 9 kk päästä. ;)
 
Joo, hyvältä kuulostaa. Mä kärsin tosta tajuttomasta närästyksestä viime raskaudessa myös. Se alkoi vähän ennen plussaa ja jatkui melkein keskenmenoon saakka (oli se tasaantunut siinä välissä jo, tiedä sitten johtuiko siitä, että hormonit lakkasi nousemasta). Sitten taas, kun hormonit lähti laskuun, se iski parina päivänä uudestaan. Ei ole kiinni syömisistä, mikään asento ei ole hyvä (seistenkin iskee kamala närästys), Rennie ei auta sen kummemmin kuin mikään muukaan (otin Rennietä ja Gavisconia yhtä aikaa). Yhdessäkään aikaisemmassa raskaudessa ei ole tota iskenyt, mutta olen sata varma, että se liittyi hormoneihin. Ei meinaan ole ton jälkeen taas ollut kertaakaan. Sängynpäätyä koholle ja toivotaan, että se helpottaa sitten n. 9 kk päästä. ;)
Tää närästys on kyllä ihan järkyttävä! :D Tuntuu, että Renniellä saa helpotuksen vaan hetkeks (tai ehkä sekin on vain plaseboa:D) ja hetken päästä jatkuu taas polttelu.

Harmi kun mies päätti olla huomisen kotona tekemässä töitä, siinä onkin pitkä viikonloppu edessä, jos malttais olla testaamatta. Tuo ukkeli ei ihan ymmärrä tällästä testihömpötyksiä ennen aikaisesti:p
 
Tää närästys on kyllä ihan järkyttävä! :D Tuntuu, että Renniellä saa helpotuksen vaan hetkeks (tai ehkä sekin on vain plaseboa:D) ja hetken päästä jatkuu taas polttelu.

Harmi kun mies päätti olla huomisen kotona tekemässä töitä, siinä onkin pitkä viikonloppu edessä, jos malttais olla testaamatta. Tuo ukkeli ei ihan ymmärrä tällästä testihömpötyksiä ennen aikaisesti:p
Pantera ja Kärppänä heinälatoon (saaks kutsuu Kärppikseks?), mulla oli viime viikolla välillä närästystä. Tällä viikolla ainoastaan alavatsan nippailut ja viiltelyt ja tänään uusimpana väsymys. Siis juuri äsken nukahdin työtuoliini n. 5 minuutiksi..
 
Pantera suosittelen gavisconea. Mulla syntymästä asti löysä vatsaportti ja närästys vaivaa ollut läpi elämän. Useampia eri lääkeitä kokeiltu, mutta gaviscone ehdottomasti auttaa nopeitein ja parhaiten.
Saas nähdä kuin pahaksi närästys muuttuu sit joskus raskauden aikana.
 
Jaahas, tänään vaihteeksi tyylipuhdasta negaa aamulla. Voi kettu :oops: En enää oikein tiedä mihin uskoa, jotenkin se eilinen viiva herätti toivoa. Tätiä ei edelleenkään näy, mutta alaselkäkipuja ja jotain nippailuja ollut aamulla. Lämmöt edelleen koholla.

*edit
Katsoin sitä tikkua vielä uudelleen näin myöhemmin ja jotain hailakkaa viirua siellä näkyy, mutta en saanut kuvaan tallennettua
 
Viimeksi muokattu:
Koska ei malta olla testaamatta.. ;) Ei sulla tosin montaa päivää ole, että voisi jo jotain näkyäkin ja tiedä jos tuo enteili jo siitä :)
Mä varmaan pyörtyisin shokista kun olis iloinen mutta niin peloissaan kaikesta. :) käyn tänään hakemassa pari testiä viikonlopuksi. Apteekin omia jollen käy isolla kylällä hakemassa pc tikkuja. :p
 
no
Hain tuosta paikallisesta apteekista apteekin omia pari. Täytyy laitella. :D
nyt jännätään sitten huomisaamuista apteekin omaa :)

Sulla kyllä on Mariani aika omituinen toi tilanne. Miten kauan olitkaan saanut testeihin haamua tai viivanpaikkaa? toivotaan, että tilanteeseen tulee selvyys pikimiten.

Oinas86 olet kyllä jaksanut hienosti odotella testaamisen kanssa :) Toki jos niitä ei ole kotona niin helpompi välttää. Pitää itsekin ensi kierrosta (jos ei nyt tärpännyt) koittaa jättää ne kauppaan kunnes ainakin dpo 12 :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Täällä ollut aikamoisia oloja eilen ja tänään. Mieskin huomaa kun olen huonovointinen ja nyt ahdistaa, jos kaikki onkin vaan väärä hälytys ja elätellään turhia toiveita. Täällä siis dpo 8, testejä on kolmea eri sorttia kaapit väärällään... Mutta tarkoituksena olisi odottaa vähintään maanantaille, dpo 11. Mieluummin ti-ke tai vaikka to-pe, mutta tuskin maltan. Ollut niin surkea olokin, että ei turhia pettymyksiä kiitos. Ei voi kun toivoa... <3
 
no


nyt jännätään sitten huomisaamuista apteekin omaa :)

Sulla kyllä on Mariani aika omituinen toi tilanne. Miten kauan olitkaan saanut testeihin haamua tai viivanpaikkaa? toivotaan, että tilanteeseen tulee selvyys pikimiten.

Oinas86 olet kyllä jaksanut hienosti odotella testaamisen kanssa :) Toki jos niitä ei ole kotona niin helpompi välttää. Pitää itsekin ensi kierrosta (jos ei nyt tärpännyt) koittaa jättää ne kauppaan kunnes ainakin dpo 12 :D
On tämä kieltämättä kummallista. Km marraskuun alussa. Sen jälkeen Kp 1 oli 26.11 ja normit. Ensimmäiset haamunoloiset tuli joulukuussa. Mietin olisiko yrittänyt sillon kiinnittyä ja oli kemiallinen tai vaan väärin näyttäny testit koska mitään kunnon viivaa en saanut. Sen jälkeen oli pari tippaa paperissa 19-27.12 ei kunnon vuotoa lainkaan. Sen jälkeen tammikuun alussa muutama viivanpaikka tms ja nyt tuli haamua sitten. Laskisin että nyt eletään Kp 58 kun ei tuota aiempaa oikein menkoiksi voinut luokitella. Periaatteessa uuden kierron tulisi alkaa 6 päivän sisällä viimeistään.

Tänään soitin neuvolaan ja sanoi että käy tekemässä p-testi viikon kahden sisällä. Se täti veikkasi kanssa että yksi kierto olisi jäänyt välistä ja neuvoi vain odottelemaan :)

Sulla hyvät saumat kyllä vielä plussaan, sen verran vähän vielä päiviä ;)
 
Hui onpas täällä monella jännät paikat! Paljon plussatuulia kaikille! :)

Täällä on kaikenlaisia olotiloja, mutta eivät ne aiemmillakaan kerroilla ole mitään merkinneet, joten en uskalla elätellä mitään toiveita vielä. Täällä vasta dpo3, joten eipä siellä mitään vielä taida tapahtua. Eilen oli tosin aivan tolkuton väsymys, mutta voi johtua rankasta työviikostakin ja alkuviikon pienestä flunssaisuudesta. Tänään on melkoista pistelyä alavatsassa, vähän molemmilla puolilla mutta eniten vasemmalla. Alavatsan ihoa on myös kutittanut tänään aika paljon..? o_O
Lämmöt myös on vähintäänkin hämärät, dpo1 nousi normisti 36,8:aan, mutta eilen 36,5 ja tänään 36,7. Ei ole tuollaista dippiä aiemmin ollut noin lähellä ovista. Luulen kyllä että stressi vaan tekee tepposiaan.

Kävin tänään verikokeessa progesteronitasojen mittaamiseksi, tulokset pitäisi tulla jo alkuviikosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Mariani
Täällä ois dpo8 menossa ja oireita on jonki verran. Testiä en ole tehnyt kun on niin aikaista vielä, mutta kovasti ne huutelee kaapissa että tekisin.. ei millään malttais odottaa.. jotenkin niin sellainen tunne että olen raskaana, mutta pelkään kuitenkin joutuvani pettymään.. saa nähdä montako päivää pystyn taistelemaan testejä vastaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran

Yhteistyössä