Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Anteeksi tungen ketjuun:ninja: mä vaan tuli kyselee muiden mielipidettä tilanteeseeni. Viime kierrossa haalee plussa joka meni kesken rv4+1 nyt ylläri haamu tuli jo eilen päivällä dpo9 ja tänään päivällä toinen dpo10. En uskalla yhtään intoilla kun varmaan viellä muuttuu kemialliseksi:( tai tulee varhainen km. Mut mitä mieltä ootte viivoista? Alempi eilen dpo9 ja ylempi tänään dpo10 kumpikin päiväpissasta..http://aijaa.com/H1IoQk
toivottavasti kuvan linkkaus onnistui...:confused:

Theran äläpä muuta sano, mie olin jo osin vaipunu epätoivoon että tässä kestää ja kestää. Oon kyllä maailman onnellisin jos tästä tullee toivottu lopputulos.

Märkänä en päässy kuvaileen, mutta kuivasta kuva. Livenä näkkyy aivan siristelemättä ja mieski näki! Tosin eppäilee vielä ' semmoseksi viivanpaikaksi' :D

Minlisi onnea ja vauvaliimaa! Tyty kans, iha selevä plussa :)

Theran äläpä muuta sano, mie olin jo osin vaipunu epätoivoon että tässä kestää ja kestää. Oon kyllä maailman onnellisin jos tästä tullee toivottu lopputulos.

Märkänä en päässy kuvaileen, mutta kuivasta kuva. Livenä näkkyy aivan siristelemättä ja mieski näki! Tosin eppäilee vielä ' semmoseksi viivanpaikaksi' :D

Minlisi onnea ja vauvaliimaa! Tyty kans, iha selevä plussa :)
Huomenna aamusta uusiksi! Lupaavaa viivaa! ;)

Yhteistyössä