Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jos yhtään lohduttaa ketään, niin ensimmäistä tehtiin 1v3kk, ennen kun tärppäs sitten luomuna. Yks tuulimuna tais olla välissä ja muutama toooosi pitkä kierto. Oli kyllä vaikee uskoo yk14-15 jälkeen kun se plussa sitten vihdoin tuli ja jäi pysyäkseen. Kakkonen tulikin sitten heti ensimmäisestä kierrosta synnytyksen jälkeen ja nyt jännään kolmatta, nyt menossa yk1 ja oloja on mutta vielä en niihin nii paljoo luota :D
 
Onpas monella sama vaihe, ensi viikolla tässä ketjussa on aika jännät paikat!!! Liityn niiden joukkoon, jotka tänään 8DPO! Ja niin kuin monella muullakin, täälläkin olisi tarkoitus odottaa viikonlopun yli ja testata maanantaina.

Lupaavimpina oireina itselläni se, että jalkani kipeytyivät melkein heti ovulaation jälkeen ja ovat olleet kipeät siitä asti (yleensä vähän ennen kuukautisia vasta, tämä siis ainakin on eri tavalla normaaliin verrattuna), väsymys, joka muistuttaa vähän sitä kun olin raskaana (eli kun herää päikkäreiltä tai unila on ihan semmoinen olo, että on käynyt jossain eri ulottuvuudessa, niin syvää uni on), olen kyllä hiukan kipeä eli voi johtua siitäkin - tosin flunssani on lähinnä aivastelua ja nenän niistämistä, mitkä nekin olen käsittänyt saattavat olla raskauteen liittyviä (mies ja esikoinen ovat täysin flunssavapaita) ja yksi lupaavimmista, eilen 7DPO selailin postia ja yhtäkkiä tunsin alavatsan vasemmalla semmoisen voimakkaan pistoksen, joka sai ihan irvistämään, erilaista verrattuna muihin tuntemuksiin - toiveikkaassa mielessäni luonnollisesti kiinnittymiseen liittyvä oire!:D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Miehelle sitä tuskailin, miten piinaavaa tämä odottaminen on ja kun lopputulos voi olla aivan helposti negatiivinenkin ja miten vaikeaa ajatella mitään muuta ja mies sitten käski keskittyä siihen, että nyt on alkamassa viikonloppu: "mitä kivaa aiot tehdä huomenna esimerkiksi?" Vastaukseni surkealla äänellä: "ostaa raskaustestejä" :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Monella tosiaan piinaviikot menossa/tulossa.. Mä ostin vielä pc liuskapaketin... No kun ne on niin halpoja.. :D koska on jo yli puolenyön... On jo dpo9!:D ei sillä että tää aika menee hitaasti. Oireita mulla ei oo tainnut satunnaista vatsankipristelyä ja hermot kireällä olla. Mies alkoi kyselee että joko oon testannut kun sen mielestä oon oikukkaampi kuin yleensä. :D kp28 ja ens viikon ke-to pitäis menkat tulla. Ei meillä kyllä yleensä niin nopeasti ja helposti tärppää.. 3v. Ja ei vauvoja syliin asti. Edellisten kkm välillä oli yli vuosi. Tehdään nyt testejä. On hauska seurata tuleeko viiva vai tiirailla testiä monessa eri valossa jos jotain hämärää näkyis vaikka kokemuksesta tietää että kyllä sen haamun sitten tunnistaa. Haluaa silti elätellä toiveita että edes hetken vois kuvitella kaiken olevan hyvin.
Mariani pahoittelut vuodosta. :(
 
Piupula vahvistumisia. :)
Mira kyllä mä vaan ihmettelen että on kuivunut tuollaiseksi. Siksi kyselin eikö tosiaan ollut mitään.

Pahoittelut menkoista... :(

).( Aamun tuotoksia...olisi sitä voinut nukkua pidempään kun tuon kummempia ei tullut. DPO9
http://aijaa.com/mF8MFI
http://aijaa.com/lVn8rd
Alemmassa kuvassa selvästi joku viiva hömöttää, mutta ei oikeen saa selvää onko väriä vai varjo vai mikä?
 
Theran mie niin piän peukkuja että sulla muuttuu punaseksi tuo (y)

Ihanaa ko meitä on niin monta jännääjää tässä yhtäaikaa :)

Mie oon ollu tällä puolella vähän hiljokseen nyt, käyny vaan iltasella päivittään piinailut. Kovin samanmoista on ollu ko negakierroissa, ainut ero on ollu että kn on ollu enemmän kiinni, negakierroissa se on lepattanu auki miten sattuu. Ja nyt aamulla ulukoillessa hölökkääminen sattu alamahalle. Ja siitä intoutuneena sitte testasin ja ihanko näkyis jotaki!!! Paitsi että tämä tuli vasta testiajan jäläkeen, ehkä 10min kohalla :( Katellaan.

Niijja mulla siis dpo8.

Ja tässäpä vielä rutikuiva testi:
 
Viimeksi muokattu:
Piupula älä siitä miehen näkemisestä huoli, ne ei jostain syystä haamuja nää (n) Mie ainaki nään ja nyt peukut ylös että vahavistuu :) Mie en tämänpäivästä ala ees ukole näyttään ko sen mielestä ei voi testata ennenkö menkat on myöhässä eikä taatusti nää mittään jos ei helota punasena :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula
Theran mie niin piän peukkuja että sulla muuttuu punaseksi tuo (y)

Ihanaa ko meitä on niin monta jännääjää tässä yhtäaikaa :)

Mie oon ollu tällä puolella vähän hiljokseen nyt, käyny vaan iltasella päivittään piinailut. Kovin samanmoista on ollu ko negakierroissa, ainut ero on ollu että kn on ollu enemmän kiinni, negakierroissa se on lepattanu auki miten sattuu. Ja nyt aamulla ulukoillessa hölökkääminen sattu alamahalle. Ja siitä intoutuneena sitte testasin ja ihanko näkyis jotaki!!! Paitsi että tämä tuli vasta testiajan jäläkeen, ehkä 10min kohalla :( Katellaan.

Niijja mulla siis dpo8.

Ja tässäpä vielä rutikuiva testi:
Kyllähän siellä näkyy jotain!:) pidän peukkuja!
 
Ihania haamusia näkyy, toivottavasti viivat vahvistuu! (y)

ON: Erivahvuiset nippailut alavatsassa, lähinnä vasemmalla puolella, jatkuu, ja vatsan venyttäminen tuntuu aika häijyltä. Mutta tosiaan vasta dpo4 ja kp 22, niin ei kai vielä mitään kiinnittymistä voi olla tapahtumassa...? Eilen olin myös ihan puoliunessa jo ennen yhdeksää. Sen sijaan tisseissä ei ole oireen oiretta, vaikka yleensä tässä vaiheessa on jo paljonkin. Ota tästäkin nyt sitten selvää..

Heräsin kuuden aikaan vessaan ja ihan hetken mielijohteesta uitin liuskaa. *Yllätys yllätys* ihan puhdas nega. Mutta minkäs sitä hätähousuisuudelleen mahtaa :whistle::D
 
Theran mie niin piän peukkuja että sulla muuttuu punaseksi tuo (y)

Ihanaa ko meitä on niin monta jännääjää tässä yhtäaikaa :)

Mie oon ollu tällä puolella vähän hiljokseen nyt, käyny vaan iltasella päivittään piinailut. Kovin samanmoista on ollu ko negakierroissa, ainut ero on ollu että kn on ollu enemmän kiinni, negakierroissa se on lepattanu auki miten sattuu. Ja nyt aamulla ulukoillessa hölökkääminen sattu alamahalle. Ja siitä intoutuneena sitte testasin ja ihanko näkyis jotaki!!! Paitsi että tämä tuli vasta testiajan jäläkeen, ehkä 10min kohalla :( Katellaan.

Niijja mulla siis dpo8.

Ja tässäpä vielä rutikuiva testi:
Näkyy näkyy! Vahvistumisia :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula
Täällä yksi uusi piinailija :D

Oon seuraillut teidän piinailuja täällä niin nauraen, jännittäen kuin itkien..

Täällä yritystä takana viimeiset 2 vuotta.. ikääkin on jo 31v. Hoidot aloitettu clomeilla tässä kierrossa ja tuloksena 2 follia 17 mm & 20 mm. Nyt menossa dpo 14, kp 27/28 oireita on ollut vaikka mitä, mutta eiliseen asti on tullut rt:stä negaa. (n) Nyt oon jo suurista odotuksista huolimatta alkanut menettää toivoani..

Mut jännäilen täällä yhdessä muiden kanssa.. plussia kaikille toivoen ;)
 
En saa puhelimella kuvvaa liitettyä mutta nyt jo vahavistunu haamulainen aamusta :D Vaikka pissa ei ehtiny kahta tuntia olla rakossa. Apua minua alakaa ihan oikeasti jännittään..
Apua! Mä oon kyllä ihan jäänyt pulkasta!:D kuvaa! <3 vahvistumisia! Täällä ollaan jo pidempään toisiamme tsempattu ja nyt kun pääsit tosi toimiin niin plussaa lykkää ja vielä dpo8:) tuleeko kaksoset??
 
Hei! Pitkään taustalta keskustelua seuranneena ja kuumeilleena uskaltauduin vihdoin kirjoittamaan tänne. Olen 21-vuotias, tällä hetkellä opiskelija. Olen ollut mieheni kanssa nyt kohta 3,5 vuotta josta 2 vuotta on tullut asusteltua saman katon alla ja syyskuussa päätettiin aloittaa esikoisen yrittäminen pitkän mietinnän/kuumeilun jälkeen. Mieheni on 24-vuotias ja vakityössä. Alkuun minä olin meistä innostuneempi vauva-aikeista, mutta pikkuhiljaa myös mies on osaittanut vakavia vauvakuumeen oireita.. ;) Menossa nyt siis yk 5. Ennen yrityksen aloitusta minulla on ollut käytössä 5 vuoden ajan yhdistelmäehkäisypillerit. Minulla on todettu PCO-tyyppiset munasarjat ja hyvin epäsäännöllinen kuukautiskierto, joiden hoitoon pillerit alunperin aloitettiinkin. Kierto on vaihdellut 18-50 päivän välillä, joten ovulaatiota en ole saanut kertaakaan tikutettua yrityksistä huolimatta... Olen kuitenkin viimekierrossa onnistunut bongaamaan mielestäni hyvin selkeästi, mutta valitettavasti tulosta ei ole yhdestäkään kierrosta tullut, ei edes haamun haamua... (n) Nyt menossa kp 11 ja tänään on taas tuntunut ovis oireilua, mm. kipuilua oikeassa muniksessa ja äsken tuli myös pitkä repäisevä pistos... Lisäksi valkovuoto on nyt huomattavasti lisääntynyt, joten jospa olisi ovis käsillä... Testejä ei valitettavasti oo asian varmistamiseksi, mutta talletuksia ollaan jokatapauksessa nyt tehty. Jännityksellä jään seurailemaan ja kanssa kuumeilemaan! Anteeksi omanapailu näin alkuun!
Emmilou/21/mies 24/esikoinen/kp11/18-50/ yk5
 

Yhteistyössä