Kärppänä heinälatoon, joo siis silmin kyllä näkee uusimmassakin viivaa, mutta auta armias kun koitat kameralle jottain saada. Ei onnistu niin millään
Oinas86, niin mäkin oon kovasti näkevinäni. Tän viikon on kiusannut ärsyttävä närästys, johon Rennie ei tunnu auttavan. Enkä mielestäni oo mennyt syömäänkään mitään, mistä tavallisesti närästystä tulis. Ja rinnat on tällä viikolla kipeytyny, mutta ei taas oo niin kipeet kun yleensä ennen menkkoja. Alavatsaa juilii aina välillä, mutta varmaan taas jotain pään kehittämiä oireita, kun on alkanut tuijottelemaan tikkuja pitkästä aikaa
Joo, hyvältä kuulostaa. Mä kärsin tosta tajuttomasta närästyksestä viime raskaudessa myös. Se alkoi vähän ennen plussaa ja jatkui melkein keskenmenoon saakka (oli se tasaantunut siinä välissä jo, tiedä sitten johtuiko siitä, että hormonit lakkasi nousemasta). Sitten taas, kun hormonit lähti laskuun, se iski parina päivänä uudestaan. Ei ole kiinni syömisistä, mikään asento ei ole hyvä (seistenkin iskee kamala närästys), Rennie ei auta sen kummemmin kuin mikään muukaan (otin Rennietä ja Gavisconia yhtä aikaa). Yhdessäkään aikaisemmassa raskaudessa ei ole tota iskenyt, mutta olen sata varma, että se liittyi hormoneihin. Ei meinaan ole ton jälkeen taas ollut kertaakaan. Sängynpäätyä koholle ja toivotaan, että se helpottaa sitten n. 9 kk päästä.