Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä en oo uskaltanut ostaa niitä.. Ei ne tosiaan kyllä kalliita ole. Mä viimeksi sorruin ostaa raskauskeijun 10mlU ja ne on kyllä ihan susia vaikka halpoja onkin.
Ei olleet kalliita. Pc, rfsu ja toinen one step merkki viivanpaikkaa, digit apteekin omat aiemmin negaa :LOL: Aika repertuaari huh :ROFLMAO:

Välli: ettei vain olisi ihan SE plussa ;) Eräät täällä aiemmin maininneet, että ovistesti näyttää usein aiemmin kuin raskaustesti.
 
Viimeksi muokattu:
Välli mulla ei ole juuri tuosta henkilökohtaista kokemusta, mutta sen verran kokemuksia kuulleena tiedän, ettet tosiaan olisi ainoa kelle joku random gyne sanoisi ettei ovulaatiota tapahdu/ole tapahtumassa siinä kuussa, ja niin vaan tultu raskaaksi kuitenkin :rolleyes:

Toisaalta kyllä tikut ilmeisesti kuitenkin voi plussaa näyttää, mutta ovulaatiota ei silti tapahdu.

Miten lääkäri sulle selitti ovuloimattomuuden, eli eikö siellä ollut follia kasvamassa vai miksi sitä ei olisi tulossa?
 
http://aijaa.com/Sq17ki

http://aijaa.com/woPlgR
Onko täällä fiksuja, eli ultrassa gyne sanoi että ei ole ovulaatiota tapahtumassa mutta tässä viimepäivien testisaldoa. Äsken huvikseni dippasin ov testin ja siihen tuli heti kirkuva viiva? Ja housuihin hölähtelee märkää kokoajan. Mitä kummaa?
Ei muuta kuin hommiin! :p

Jos ei ole oikea ovis, no sit ei ollut. Mutta jos olikin...

Mä en luota mihinkään noihin täysin, luotan eniten omiin tuntemuksiin. Mulla on gyne sanonut ulraamalla, että ei ole menkkoja tulossa vielä pitkään aikaan (kaavinnan jälkeen), mutta niin ne alkoi seuraavana päivänä. Ovistestin tein kerran, kun tuntui, että on ovis ja sattui testejä olemaan kotosalla siskon ylijääminä. Puhdas nega, ei ollut ovista ei. Paitsi, että sen kierron tuloksena syntyi meidän tyttö. Kyllä se vaan oli.

Jotta peukut pystyssä.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Välli mulla ei ole juuri tuosta henkilökohtaista kokemusta, mutta sen verran kokemuksia kuulleena tiedän, ettet tosiaan olisi ainoa kelle joku random gyne sanoisi ettei ovulaatiota tapahdu/ole tapahtumassa siinä kuussa, ja niin vaan tultu raskaaksi kuitenkin :rolleyes:

Toisaalta kyllä tikut ilmeisesti kuitenkin voi plussaa näyttää, mutta ovulaatiota ei silti tapahdu.

Miten lääkäri sulle selitti ovuloimattomuuden, eli eikö siellä ollut follia kasvamassa vai miksi sitä ei olisi tulossa?
Mariani, eilen olu ultra eli olisi kai nähnyt jos siellä jotain olisi :-(

Mä jotenkin lamaannuin kun sanoi sen etten näytä ovuloivan tästä kierrosta kyllä mitenkään. Ei ollut kuulemma folleja? Hitsi en nyt kyllä muista. Mutta selitti jotain että ei oo sitä ja tota eli myöskään ovulaatio ei tapahtu, eli sillon ei myöskään voi tulla raskaaksi. Ja määräs keltarauhashormonia. Sanoi etten tuota keltarauhashormoniakaan eli siitä tuhruttelu.. En ymmärrä, jännä jos toi Lh kuitenkin noin paljon noussut eilisestä? :eek: sit mietin miks määräs mulle terolutit kp15-24 koska mun ovis on siinä vasta kp 17 jos on ollakseen. Eli eihän se ehdi tapahtumaan kun alotan terot kp 15? Limakalvo näytti olevan 9mm?

Oon ihan pihalla ja niiin surullinen
 
Viimeksi muokattu:
Mun harjaantumaton silmä ei kyllä niitä pyöreitä follin molluskoita tuolta erota, että voi hyvinkin olla kyse siitä ettei niistä olisi yksikään valikoitunut jatkamaan kasvua ovulaatioon asti?

Mä en nyt sitten tiedä sanoa, että voiko LH nousta (eli tikut plussaa) ilman että siellä on yhtään follia kasvamassa. Sen verran lukenut, että tikut voi näyttää plussaa ja folli voi löytyä, mutta ei silti ovuloi jos esim folli on ollut tyhjä (ei munasolua sisällä).

Jos tuo terolutien ajoitus hämää sua niin kysäise lääkäriltä (tai vaikka toiselta) uudestaan niin saat varmuuden? Mutta siis terolut ei auta ovulaation tapahtumiseen ainakaan. Se on keltarauhashormonia joka auttaa juurikin tuohon tiputteluun mikä voi olla oire vähäisestä keltarauhasen tuotannosta, raskautuakseen pitää keltarauhasenkin toimia normaalisti. Joillekin kai terolutia määrätty myös jos menkat ei meinaa alkaa.
 
Marrasmai kiitos kokemuksesta! :)

Illuminated aika samoissa mennään! Mulla nyt dpo 5. Mutta lyhyt luteaali kun on, niin menkkojen pitäis alkaa maanantaina eli dpo 10. Silloin ajattelin myös testata ellei ala tiputella jo sunnuntai-iltana...
 
Välli en tosiaan ikinä ole saanut ultrakuvista mitään selvää mutta kyllä tuo o-testi plussa vaan on. Sanoisin samaa että mies nurin varmuuden vuoksi koska noita kuullut että ei pitänyt olla ovulaatiota mutta vauva vaan silti saanut alkunsa. Pidän peukkuja!
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Ninas :cry:

Onnea plussanneille ja tsemppiä haamuilijoille! (y)

Välli, ovisplussa tuo on. Ei lääkäritkään aina oikeessa oo noissa jutuissa,
joten tosi toimiin vaan :)

Täällä menossa kp 48 ja testit edelleen viivanpaikkoja esittelee
tai viivanpaikoiksi mä ne tulkitsen, koska ne ei vahvistu.
Kroppa senkun pelleilee taas.. :mad:
Nyt on ollu muutaman päivän kamalia pistoja kohdun oikealla puolella
ja oon tässä pohtinu et josko ne menkat sieltä pian tulis.
Tapahtuis nyt edes jotakin suuntaan tai toiseen, että tietäis ees missä
mennään :confused:
 

Yhteistyössä