Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

http://aijaa.com/tiEFKl
siinä hetki sitten tehty.
Sanokaas mitä kuvaa on lähinnä? :) Kuukautisista laskettuna rv 4+0.
Testasin myös raskauskeijun testillä, johon sain jotain ihan onnetonta näkyviin...
Nyt on Clearbluen Digi odottamassa, ehkä huomista... katotaan uskallanko tehdä huomenna vielä.. (n)

Toi on vahvempi kuin toi eka, mutta ei ihan yhtä vahva kuin toi toka. ..mutta.. en mä tiedä, onko sillä niin merkitystä, onko se kuinka vahva? Se on plussa. :D Oishan se kiva saada se vahva viiva, mutta ei heikko viiva kerro aina epäonnistumisesta tai tuhoon tuomitusta alusta. Mun kuopuksen testiviivaa heikompaa viivaa saa hakea. Mut ihan vauva siitä syntyi ja ajallaan. :p
 
Hei vain kanssapiinailijat.
Ajattelin tulla ilmottaan teille nopeesti gynen terveiset, koska täällä varmasti on saman 'kohtalon' kokeneita. Eli 2 pvän päästä pitäisi olla ovulaatio, mutta mitään ei näkynyt eli en kuulemma ovuloi. Kysyi vähän elämästä, miten esikoinen nukkuu jne (on huonosti nukkuva ollut aina ja on edelleen). Sanoi että syy on puhtaasti stressi, en tuota myöskään keltarauhashormonia, siitä tiputtelu. Tästä päivästä eteenpäin Terolut 10mg kuuria määrätty 3kk eteenpäin.
Mimmosia kokemuksia terosta? Onko nopeesti auttanut? Tekis mieli vaan romahtaa ja tekee pahaa kun mies joutuu esittään vahvaa vaikka nään siitä kuinka sattuu.
Mut herranjesta, ultra+papa 190e! Huh.
Hyvä, että sait selvyyden ja apuja. :) Ja joo, kalliita ovat ultrat. Mulla on mennyt puolen vuoden sisään yhteensä yli 500 e gynelle (eka ultra ja tutkimus limakalvonäytteineen, sitten alkuraskauden ultra..).

Nyt mä vähän veikkaan, et mun on mentävä kuulemaan sama tuomio kuin sulla. Joku hormonihäikkä nyt. On tosin vasta toka kierto km:n jälkeen, voi olla ihan itsestäänkin korjaantuvaa. Mutta en tiedä, kauanko viitsii jäädä odottelemaan.. :cautious: Oviksen pitäs olla nyt, mutta eipä oo ei.
 
Hyvä, että sait selvyyden ja apuja. :) Ja joo, kalliita ovat ultrat. Mulla on mennyt puolen vuoden sisään yhteensä yli 500 e gynelle (eka ultra ja tutkimus limakalvonäytteineen, sitten alkuraskauden ultra..).

Nyt mä vähän veikkaan, et mun on mentävä kuulemaan sama tuomio kuin sulla. Joku hormonihäikkä nyt. On tosin vasta toka kierto km:n jälkeen, voi olla ihan itsestäänkin korjaantuvaa. Mutta en tiedä, kauanko viitsii jäädä odottelemaan.. :cautious: Oviksen pitäs olla nyt, mutta eipä oo ei.
Niin, kyllä sitä nainen vaan tuntee kehonsa ja tietää jos joku "häikkä". Oon ollut koko päivän ihan lamautunut tosta tiedosta, parempi siis mennä ajoissa kun odotella. Kuukaudet on ainä pitkiä odotella. :( mä nappasin äsken ensimmäisen Terolutin. Eli varaa aika jos yhtään epäilet :/
 
En ole vähään aikaan käynyt täällä joten en kaikkia ehtinyt lukea.

On: dpo 12 tänään r-testi puhdas nega. Muutenkin outo kierto ovulaatiotesti näytti plussaa vasta kp18 joten taitaa kiertokin venyä pidemmäksi. Vielä ei täti näkyvissä mutta pahoin pelkään ettei tästäkään kierrosta plussaa tule. :/

Kismett- dpo 12, kp31/30-32.
 
Mulla oli ollut kp3 tai 4 190 prolaktiini. Mut tosiaan viiteraja oli jo 400 yli.
Kiitti.
Lekuri soitti ja sanos et ois kaikki ok.
Laittoi vielä lähetteen papaan ja testosteronin määritykseen.ois varannut aikaa et katsotaan lähete lapsettomuus polille. Iski vaan paniikki et sit duunikaverit sais tietää :eek::cautious:
Varaan sit papan jälkeen aikaa tk:n sitä tutkimuksiin ja jos siin ei mitään niin sit naikkarille.
 
En muista olenko kertaakaan kirjoitellut tänne, varmaankaan en koska tänään vasta testailin ensimmäistä kertaa (siis raskaustestillä) ja negatiivinenhan sieltä pärähti.

Mulla on nyt dpo 8 ja kp 24/28-31. Negatiivinen siis oli odotettavissakin, mutta mulla on ollu niin kummallisia tuntemuksia, että ajattelin tärpänneen ja kiinnittyneen...

Onnea kaikille plussanneille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Tosi himotestaaja avaa testit että näkee mitä ne on syönyt :D mä mietinkin että onko sielläkin aina 3 viivaa. :D paljon rfsu digi maksaa kaupassa?
Niin tekee :LOL: olisiko ollut ~10-11€ tienoilla jos en ihan väärin muista. Tämän sain korvaavana kun pari oli aiemmin epämääräisiä.

CB:n taitaa aina tulla se 3 viivaa ja on kaksi liuskaa. Tässä näköjään yksi mikä mittaa 25 uml vai miten se meni. Minkähän herkkyyksiä CB:t olikaan?
 
Marrasmai Pääseekö johonkin tutkimuksiin vaikkei olisi vielä vuotta yritystä takana, jos on itse huomannut näin selkeän "vaivan"? Itse nyt vielä vähän aikaa kuitenkin seurailen. Mietin vaan, kun mulla on lyhyt kierto, niin vuodessa tulee kiertoja muutama enemmän kuin 12.
En tiedä mikä on normaali käytäntö, mutta mulla alkaa toi 35 rajapyykki lähennellä ja olen seuraillut kiertoa jo kauemmin vaikka yrityskertoja takana vasta niin vähän. Ja multa leikattiin umpisuoli jonkun aikaa sitten, ehkä sekin vaikuttaa? Multa testataan siis progesteronin määrä kp21:nä, mut ei muita juttuja. Asun siis länsinaapurissa, mut sen perusteella mitä oon lukenu niin peruskäytännöt on samat kuin Suomessa.
 
ninas_, voi ei :(

haavelapsi onnea plussasta! <3

Toivottavasti tulis oikein plussavyöry + paljon tarrasukkia! :love:

ON: Täällä olis dpo-1 (?) En ikinä muista miten toi lasku menee, mutta ilmeisesti tänään on ollut ovis digin ja myös tuntemusten mukaan.
Aiemminkin ollut ovis aika myöhään, nytkin vasta kp18 ja viime kierto 26 päivää. Eli taas jää aikast lyhyeks tuo luteaali näillä näkymin. Kiinnostaa todella mitä arvot näyttää perjantain verikokeessa kun on näin lähellä ovista. Vauvauutisia tuntuu puskevan joka tuutista, olen ihan järkyttävän kateellinen ja omatunto soimaa siitä että olen ihan järkyttävän kateellinen. Huoh.
 
voi ei ninas no luulisi ettei teitä nyt enää oikeesti laiteta luomusti yrittämään jos kolme vuotta kesti saada plussa! Olisi musta aika kohtuutonta! Me oltiin kunnallisella puolella esikoista yrittäessä hoidoissa ja jonot oli kyllä hurjia. Lopulta meille tehtiin siellä neljä inseminaatiota ilman tulosta ja jouduimme ivf-jonoon joka oli pitkä ja vuoden siellä oltuamme lopulta hakeuduttiin yksityiselle, kun hoitoonpääsy aina vaan siirtyi. Toi odottaminen ja joka kuukautinwn pettyminen on todella raskasta, voimia teille <3
Kiitos pessiy. <3

Joo, olisi kyllä kohtuutonta. :/

Eilen yrittivät soittaa hys naistentautien polilta, mutta kiitos soneran häiriön, en saanut soitettua takaisin. Jospa ne sieltä tänään soittelevat uudestaan.
En tiedä yhtään, että kuka sieltä on soittanu ja millä asialla.

Tänään aamulla siteeseen pulpahti noin 1-2cm vaalea klöntti, jossa oli kiinni 2-3cm pitkä siima ja siiman toisessa päässä vajaan sentin kokoinen pallura. Taisi meidän pieni ihmisen alku tulla ulos. :(
 
Kiitos pessiy. <3

Joo, olisi kyllä kohtuutonta. :/

Eilen yrittivät soittaa hys naistentautien polilta, mutta kiitos soneran häiriön, en saanut soitettua takaisin. Jospa ne sieltä tänään soittelevat uudestaan.
En tiedä yhtään, että kuka sieltä on soittanu ja millä asialla.

Tänään aamulla siteeseen pulpahti noin 1-2cm vaalea klöntti, jossa oli kiinni 2-3cm pitkä siima ja siiman toisessa päässä vajaan sentin kokoinen pallura. Taisi meidän pieni ihmisen alku tulla ulos. :(
:cry: *halaus*
 
Onnittelut plussanneille! :love:

Mikäs on murinapurinan tilanne, loppuiko vuoto?

Nippeli0: aika hyvältä näyttää!



ON: DPO6 ja aika tuntuu matelevaaaan, tämä on kyllä se viheliäisin vaihe kiertoa, tämä odottaminen ja sitten kaikki naksahdukset tulkitsee joksikin oireiksi jne.jne.jne. :rolleyes:
 
Hei vain kanssapiinailijat.
Ajattelin tulla ilmottaan teille nopeesti gynen terveiset, koska täällä varmasti on saman 'kohtalon' kokeneita. Eli 2 pvän päästä pitäisi olla ovulaatio, mutta mitään ei näkynyt eli en kuulemma ovuloi. Kysyi vähän elämästä, miten esikoinen nukkuu jne (on huonosti nukkuva ollut aina ja on edelleen). Sanoi että syy on puhtaasti stressi, en tuota myöskään keltarauhashormonia, siitä tiputtelu. Tästä päivästä eteenpäin Terolut 10mg kuuria määrätty 3kk eteenpäin.
Mimmosia kokemuksia terosta? Onko nopeesti auttanut? Tekis mieli vaan romahtaa ja tekee pahaa kun mies joutuu esittään vahvaa vaikka nään siitä kuinka sattuu.
Mut herranjesta, ultra+papa 190e! Huh.
Mulla on kanssa terot käytössä. Ekan kuurin söin 1x2 ja 3 pv kuurin loputtua alkoi vuoto. Toisen kuurin söin 1x1 ja tuhrutin kuurin aikana viimeiset 3 päivää ja heti viimeisen pillerin jälkeen alkoi kunnon vuoto. Nyt syön kolmatta kuuria ja otin 8 pillerin. Ei minkäänlaisia menkkaoireita eli saas nähdä kuinka käy! Hyvin ne mulla toimineet kuitenkin kun saaneet vuodot aikaiseksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Ninas halaus <3

Murinapurina mikä tilanne?
Nippeli en saa kuvaa auki.. :/ on kyllä mysteeri tämä 2+ liitätiedosto systeemi.. Joskus toimii ja joskus ei. Aijaa.com on hyvä kun se toimii.

Dand3 samat dpot.. :D on kyl ihan syvältä tää odottelu. Pinna niin kireällä et varmaan pms..
 

Yhteistyössä