Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Viljaa ei se sinällään turhaa ole mennä noin aikaisin. Hyvässä lykyssä voi rv5+ näkyä jo sydämen syke, mulla näkyi 6+4 ainakin. Ja jos ei vielä syke näy silloin niin ainakin nähdään onko oikeassa paikassa ja useat ultraajat pystyy ruudun näkymien perusteella mittaamaan ja arvioimaan onko sen kokoinen kun tuossa vaiheessa pitäisi olla.
 
Viljaa juu mäkin olen käyny pääsääntöisesti 6+3 - 6+6 ja aina näkynyt mitä pitöä. Kerran kävin jopa 5+6 ja näkyi vanhalla ultrallakin. Ja kuten mandala sanoi, sikiöpussista ja ruskuaispussista ja niiden koosta voi päätellä edes jotain vaikkei se toki 100% takaa että kaikki on ok.

NinaS. Hm. Mulla on kans vuotanu osassa raskauksia mutta toki hcg on noussu hyvin. Toivottavasti kaikki on ok!
 
  • Tykkää
Reactions: Viljaa
Tällähetkellä aika neutraali olotila. Itkun oon työntäny tonne johkin takaraivon perälle esikoisen takia ja nyt en jaksa jännätä, ultraan 2pv. Kyllä me nyt aikalailla ollaan valmistauduttu siihen, ettei ultrassa ole mitään.

Harmittaa vaan kun en tajunnut lääkäriltä kysyä, että mitä tarkottaa raskauden kannalta tuo, että kohdunkaula on kiinni ja napakka. :/
 
Mandala, taidan ottaa riskin. Tosin jos käy niin, että ei osatakaan sanoa vielä mitään tai tulee epäilys tuulimunasta, on tiedossa hyyyyyvin pitkä lomamatka.

Mielelläni kuulisin vielä muitakin kokemuksia!

ninas_ Täällä pidetään kaikki sormet ja varpaat pystyssä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: ninas_
NinaS siis vielä ei ultrattu? Kn kiinni olo on toki hyvä asia raskaudessa, mutta siitä ri välttämättä tae onko kohdussa kaikki ok vai ei. Tarkempaa tietoa mulla ei toki ole :) Mulla siis vuotanu tosi moni raskaus mutta sikiöllä ollu asiat ok. Hcg antaa viitteitä. Saatko tuloksen millo?
Peukkuja huomiseen!!!

Viljaa, suosittelen :)! Tsemppiä odotteluun!
 
Nippeli mä testaan. Ne vanhat ainaki toimi hyvin eikä kai näissä uusissakaan ole valittamista. Mut selkeästi heikommin antaa vahvaa viivaa. Esim nyt oli märkänä haaleampi ku kontrolli mutta digi antoi hymiön. Vasta seuraavana aamuna olis ollu tummempi. Mut siis tossa muutama viesti taaksepäin näkyy. Ei ainakaan noi uudet anna meikäläiselle mitään "onkohan nyt ovis"-viivoja pitkin kiertoa vaan ne on tosi blankkoja/hailuja kunnes vahvistui just ennen ovista.
Okei, no odotellaan, tänään tuli tosi haalee haamu ni liekkö se ovis ois sit sieltä tuloillaan :)
 
ninas olipas harmi ettei tänään päässyt jo ultraan. Sulla on pitkät kaksi päivää odotella mulla kaksi lasta ja molemmissa raskauksissa ollut vuotoa enemmän tai vähemmän. Nyt syksyllä keskenmenneessä ei ollut kunnes rv 7+6 alkoi verenvuoto joka pikkuhiljaa alkoi runsastumaan ja silloin tuli hyytymiä ja seuraavana päivänä sitten istukka ja alkio. Kävin myös lääkärissä silloin ekana vuotopäivänä tk:ssa ja silloin mulla oli myös kohdunsuu kiinni ja napakka ja se oli hyvä asia. Yön aikana oli kuitenkin auennut ja pehmennyt. Vielä sulla kuitenkin on toivoa, voihan se esim olla joku myooma tms joka vuotaa, yhdellä kaverilla vuoti juuri myooma tosi runsaasti alkuraskaudessa hyytymien kera.

viljaa kyllä noilla viikoilla varmaan jo näkee onko raskaus oikeassa paikassa, syke ei varmaan vielä välttämättä näy, kun eikös se sydän ala lyödä vasta 6+ itse olen käynyt ekassa raskaudessa ultrassa muistaakseni 6+2 ja syke ei näkynyt vielä. Näkyi alkio ja ruskuaispussi. Tokasta en en muista viikkoja tarkkaan ehkä 6+4 näkyi jo syke silloin.
 
Alkion sydän alkaa lyömään about 25päivän ikäisenä eli rv5+, sen takia joillain se voi näkyä 5+ eli 6. viikolla. Joten kannattaa ottaa niin myöhäiseksi kun reissusi kannalta mahdollista niin sitä paremmat mahdollisuudet on! tsempit
 
Tammityttö, ne kattoo hcg:n vasta ultran perusteella, joka on vasta torstaina. :/

Pessiy, joo siis tänään tullu pieniä hyytymiä ja kirkasta verta. Menkkakivut loppui jo ja vuoto näköjään vähän vaalentunut, eikä vuoda ihan hirveästi.

Olis toi lääkäri ultrannu nytkin jos olis ultra vehkeet ollut, vaikkakin sanoi, että mä olen siinä rajoilla, että kuuluuko syke vai ei. Nooh, seurailen nyt tän pari päivää. Jos tissien turvotus lähtee laskuun niin se varmaan on aika selkeä sitten, kun yleensä turvotuslaskee normi menkoissa heti kun vuoto alkaa.

Vähän tekee mieli toivoa, että tää olis jotain harmitonta vuotoa, mutta tuskimpa. :(
 
Ninas_ sormet ristissä sinulle, toivotaan että kaikki olisi kaikesta huolimatta vielä hyvin:)

Kp 54, ei tietoa tädistä. Kävin tänään lekurilla ja antibiotit antoi kouraan kun epäili virtsistä vaikka arvot oli ok. Viime yön sai ravata vessassa ja lämmöt 37.4. Kyselin pitkällä olevasta kierrosta ja totesi että syö ensin tuo kuuri, tee kotitestejä ja katsotaan sitten viikon päästä tarvitaanko gynelle lähetettä..en tiedä miten pitkä kierto ja mahdollinen virtsis liittyy toisiinsa..? Se epäili myös että ovis olisi jättänyt tulematta kunnes kerroin että gyne oli joulukuun alussa maininnut että ovis 3-4 päivän päästä..kuulemma olisi pitänyt sitten tapahtua.

Rfsulta tuli muuten palautteeseen vastaus, tutkitutti mun kuvat maailmalla ja varsin kattava testipaketti postilaatikosta kotiin, koska ne muutamat testit olivat aiemmin niin ns.susia. Laitoin palautetta myös Pregchekille epämääräisistä viivanpaikoista, kuulemma olivat viallisia ja toimittavat uudet. Kaikenkaikkiaan molemmista sai erittäin hyvää palvelua! Positiivista kerrassaan (y)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: empuska
Tammityttö, ne kattoo hcg:n vasta ultran perusteella, joka on vasta torstaina. :/

Pessiy, joo siis tänään tullu pieniä hyytymiä ja kirkasta verta. Menkkakivut loppui jo ja vuoto näköjään vähän vaalentunut, eikä vuoda ihan hirveästi.

Olis toi lääkäri ultrannu nytkin jos olis ultra vehkeet ollut, vaikkakin sanoi, että mä olen siinä rajoilla, että kuuluuko syke vai ei. Nooh, seurailen nyt tän pari päivää. Jos tissien turvotus lähtee laskuun niin se varmaan on aika selkeä sitten, kun yleensä turvotuslaskee normi menkoissa heti kun vuoto alkaa.

Vähän tekee mieli toivoa, että tää olis jotain harmitonta vuotoa, mutta tuskimpa. :(
Voi ei ninas :( Toivottavasti tosiaan vain harmitonta vuotoa ja selvitään säikähdyksellä... Mutta jos ei niin todellakin isot rutistukset sinne!
 
  • Tykkää
Reactions: ninas_
Ootteko testailleet ovista rfsu:n ovis liuskoilla, kuulisin mielelläni kokemuksia
Mäkin oon testaillut niillä, on ihan ok. Tässä kierrossa tikutin ja tuntui olevan ehkä huono pakkaus kun ei kontrollikaan tuntunut vahventuvan :D Mutta näyttää oviksen kun on aika! Mulla tässä kierrossa näytti kyllä myös muutaman kerran ennen plussaa niin lähelle että olis voinut erehtyä, eli kannattaa katsoa tarkasti! Viime kierrossa ei ollut muistaakseni mitään ongelmia. Meinaan kyllä jatkossakin noita hommata, jos ja kun tikuttelen vielä.
 
Viimeksi muokattu:
Ninas, toivotaan et on vaan harmitonta vuotoa! :love:
Tammis, onko mulla mennyt joku ohi, siis jatkatteko sittenkin yritystä? Ihanaa jos näin on! :love:
Täällä on kp 6. Vuoto alkaa olla lopuillaan, mut on kyllä tosi outo olo ollut tässä. Vatsaa nippaillut välillä, sekä tissit on vähän väliä tuntunu siltä, et maito nousis (n) eivät kuitenkaan oo mitenkään turvonneet eikä mitään. Eikä ikinä oo ennen tällästä ollut ilman imetystä! Onkohan joku hormoonijuttu siitä lokakuisesta tuulimunasta? Kierto pysynyt kyllä säännöllisenä. Nyt viime kierto oli 29pv.
 
En kuulu tällä hetkellä millekään palstalle, vaikka näitä jatkuvasti lueskelenkin.

Ninas, pakko oli tulla tsemppaa sinua pikkuisen. Minulla parin vuoden sisällä kaksi keskenmenoa rv 8+ ja 9+ (tosin yksi loppuunsaatettu raskauskin :)). Kysyit tisseistä, minulla molemmissa km tissit on lässähtäneet jopa muutama päivä ennen kuin vuoto pn alkanut eikä huonot uutiset oo silleen päässy yllättämään. Minä tulkitsisin että on hirmu hyvä merkki jos sinulla rinnat on vielä pinkeet :) Hirmu paljon onnekkaita fiboja nyt sinulle :love:
 
  • Tykkää
Reactions: ninas_
Ihan ensin voimahali sinulle ninas_ toivotaan että pysyisi vuodosta huolimatta matkassa ! :)

Tänään kuvittelin ostavani testin ja tekeväni sen huomenna aamulla... suunnitelma toteutuikin osin... Valvon myöhään koska huomenna ei ole mitään ohjelmaa ja saan nukkua pitkään, hetken mielijohteesta teen testin vaikka edellisestä vessakäynnistä on 1.5 tuntia. Saan kippoon pienen lirauksen ja dippaan tikun sinne... Jään tuijottamaan testiä ja TODELLA ! Siihen alkaa ilmaantumaan kaksi viivaa melkein heti kun saan tikun käsistäni. Katson kelloa ja minuutin kohdalla ja testissä on jo aivan selkeät kaksi viivaa ! :eek: Tässä vaiheessa otan kuvan ja syöksyn lataamaan sen koneelle ja purkamaan tuntojani tänne (vaikka eihän kukaan täysipäpinen ihminen istu kaksplussan sivuilla tähän aikaan yöstä? :D) Laitan linkin kuvaan tuonne loppuun.

Testinä oli tälläkertaa pregcheck jonka herkkyys käsittääkseni 25. Edllisen testin tein siis 5 päivää sitten apteekin omalla testillä aamulla jolloin viiva oli niin haamu että jouduin lisäämään kontrastia kuvaan että sain sen kuvassa näkymään. Hormoonitaso on siis noussut aivan huikeasti tässä viidessä päivässä?! :) Jos siis testien herkkyys oli sama.

Olen aivan sanoinkuvaamattoman innostunut enkä voi kuvitellakkaan että saisin unen päästä kiinni :confused: nyt alan uskoa että jotain sielä todella tapahtuu. NYT en jaksa murehtia mahdollisesta kemiallisesta tai varhaisesta keskenmenosta. Haluan vain nauttia tästä hetkestä ja tunteesta joka laittoi sydämen lyömään tuhatta ja sataa :love: <3 Tätä hetkeä olen odottanut aina !

Kaikkea... aivan kaikkea voi vielä sattua, mutta yritän pysyä positiivisena ja toivoa vain parasta :whistle:

Mies nukkuun autuaan tietämättömänä, Haamuplussaahan jo tuli viimeviikolla, mutta kyllä odotan että pääsen kertomaan hänelle. Hieman jännittää lähettää mies töihin näillä uutisilla :rolleyes: josko miehenikin alkaisi pikkuhiljaa uskaltautua haaveilemaan todella pienestä tulokkaassta.

PS pitäisiköhän vielä tehdä digitesti ? :D

http://aijaa.com/dWJDt9

Selvä tapaus ? :rolleyes:
 
Ihan ensin voimahali sinulle ninas_ toivotaan että pysyisi vuodosta huolimatta matkassa ! :)

Tänään kuvittelin ostavani testin ja tekeväni sen huomenna aamulla... suunnitelma toteutuikin osin... Valvon myöhään koska huomenna ei ole mitään ohjelmaa ja saan nukkua pitkään, hetken mielijohteesta teen testin vaikka edellisestä vessakäynnistä on 1.5 tuntia. Saan kippoon pienen lirauksen ja dippaan tikun sinne... Jään tuijottamaan testiä ja TODELLA ! Siihen alkaa ilmaantumaan kaksi viivaa melkein heti kun saan tikun käsistäni. Katson kelloa ja minuutin kohdalla ja testissä on jo aivan selkeät kaksi viivaa ! :eek: Tässä vaiheessa otan kuvan ja syöksyn lataamaan sen koneelle ja purkamaan tuntojani tänne (vaikka eihän kukaan täysipäpinen ihminen istu kaksplussan sivuilla tähän aikaan yöstä? :D) Laitan linkin kuvaan tuonne loppuun.

Testinä oli tälläkertaa pregcheck jonka herkkyys käsittääkseni 25. Edllisen testin tein siis 5 päivää sitten apteekin omalla testillä aamulla jolloin viiva oli niin haamu että jouduin lisäämään kontrastia kuvaan että sain sen kuvassa näkymään. Hormoonitaso on siis noussut aivan huikeasti tässä viidessä päivässä?! :) Jos siis testien herkkyys oli sama.

Olen aivan sanoinkuvaamattoman innostunut enkä voi kuvitellakkaan että saisin unen päästä kiinni :confused: nyt alan uskoa että jotain sielä todella tapahtuu. NYT en jaksa murehtia mahdollisesta kemiallisesta tai varhaisesta keskenmenosta. Haluan vain nauttia tästä hetkestä ja tunteesta joka laittoi sydämen lyömään tuhatta ja sataa :love: <3 Tätä hetkeä olen odottanut aina !

Kaikkea... aivan kaikkea voi vielä sattua, mutta yritän pysyä positiivisena ja toivoa vain parasta :whistle:

Mies nukkuun autuaan tietämättömänä, Haamuplussaahan jo tuli viimeviikolla, mutta kyllä odotan että pääsen kertomaan hänelle. Hieman jännittää lähettää mies töihin näillä uutisilla :rolleyes: josko miehenikin alkaisi pikkuhiljaa uskaltautua haaveilemaan todella pienestä tulokkaassta.

PS pitäisiköhän vielä tehdä digitesti ? :D

http://aijaa.com/dWJDt9

Selvä tapaus ? :rolleyes:
No ei tuon selvempää ole!! :love::love::love: Kerro sitten, mitä mies sanoi!
 
Hui nyt oon kyllä tippunu keskustelusta kärryiltä... :D

Haavelapsi joo ei tuossa ole paljon miettimistä :)

Ninas pietään peukkuja että vuoto on harmitonta (y)

Tammis kiva ko sieki täällä pyörit :)

Mieki tykkään näistä rfsu:n uusista ovistikuista ko ne ei anna turhia hälytyksiä, vaan hienosti näyttää koska ovis on käsillä.

Täällä dpo 4, huvikseni uitin ovistestin ja eihän se mittään mainittavvaa näytä, kuhan uitin :) Tissit tuli aavistuksen kipeäksi dpo2, silleen tosi pienesti. Eilen oli vähän enemmän kipeät, mutta vieläki tosi pienesti. Eihän se mittään kerro, mutta onpahan tieto rekisteröitynä :)
 
Täällä kivut ja vuoto jatkuu runsaana. :/

Eiköhän tämä ole aika taputeltu.
Toivonmukaan tulisi nyt kaikki kerralla ulos, kohtu olisi ultrassa tyhjä ja tää vuoto loppuisi nopeasti niin pääsee jatkamaan jälleen yritystä. :(

Mä en tiedä miten tää keskenmeno vaikuttaa nyt meidän hoitoihin pääsyyn, kun maaliskuussa meillä alkaisi hoitosuunnitelmien teko.. Toisaalta meillä kyllä kerkesi tulla 3 vuotta ilman tätä km yritystä täyteen.
Toivottavasti ei tämä nyt vaikuttaisi eikä jouduta TAAS vuodeksi yrittämään luomusti. :/

Jos mä joskus saan oman nyytin vielä syliin, niin luulen, että meillä on lapsiluku sitten täynnä.
En millään jaksa toista 3 vuoden rupeamaa luomuna, tää aika on ollut ihan helvetillistä pettymystä kuukaudesta toiseen.
 

Yhteistyössä