ootko raskaustestiä testannu poissulku mielessä? vaikka positiiviselta toi kyllä näyttää mutta mille...Viimeisimmät vuodot alkanut sillon 24.12. Ja sit seuraava kp 16, 8.1.
Sen jälkeen ei oo vuotanut.
ootko raskaustestiä testannu poissulku mielessä? vaikka positiiviselta toi kyllä näyttää mutta mille...Viimeisimmät vuodot alkanut sillon 24.12. Ja sit seuraava kp 16, 8.1.
Sen jälkeen ei oo vuotanut.
Viivanpaikkaa näyttää r-testi. Noi halpikset siis.ootko raskaustestiä testannu poissulku mielessä? vaikka positiiviselta toi kyllä näyttää mutta mille...
Kyllähän siellä jotain näkyy, onko mikä dpo?Tämän päivän testi:
http://aijaa.com/BSu0fR
Livenä jokin viivahdus pilkahtaa en tiedä tallentuuko ihan kuvaan asti. Viivanpaikka?
Unohdin vastaa cb on 25mlU.Niin tekee olisiko ollut ~10-11€ tienoilla jos en ihan väärin muista. Tämän sain korvaavana kun pari oli aiemmin epämääräisiä.
CB:n taitaa aina tulla se 3 viivaa ja on kaksi liuskaa. Tässä näköjään yksi mikä mittaa 25 uml vai miten se meni. Minkähän herkkyyksiä CB:t olikaan?
Ei mitään tietoa dposta Kp 56 menossa Veikkaan että yksi kierto skippasi välistä. Kierto yleensä siinä 30 päivän (28-34) tienoilla. Tänään on herkkyyttä ollut sen verran ilmassa että pakko oli vielä testata.Kyllähän siellä jotain näkyy, onko mikä dpo?
Kyllä joillakin alkaa haamuilemaan jo dpo9.. ei sillä että yllytän..Ninas:lle oikein lämpimiä halauksia <3
Täällä tuskaiset dpo 6. Oireita on vaikka mitä omasta mielestä. Yritän sinnitellä yli viikonlopun, olisikohan järkeä aloittaa testaaminen ma? Dpo 11 silloin.
Tämä oli Sofin One step 10Mira no jospa se nyt alun takkuamisen jälkeen olis asettunut ja tästä oviksesta teille vauva syntyy. <3
Mariani mitä testejä noi on?
Mä en oo uskaltanut ostaa niitä.. Ei ne tosiaan kyllä kalliita ole. Mä viimeksi sorruin ostaa raskauskeijun 10mlU ja ne on kyllä ihan susia vaikka halpoja onkin.Tämä oli Sofin One step 10
Ei olleet kalliita. Pc, rfsu ja toinen one step merkki viivanpaikkaa, digit apteekin omat aiemmin negaa Aika repertuaari huhMä en oo uskaltanut ostaa niitä.. Ei ne tosiaan kyllä kalliita ole. Mä viimeksi sorruin ostaa raskauskeijun 10mlU ja ne on kyllä ihan susia vaikka halpoja onkin.
Ei muuta kuin hommiin!http://aijaa.com/Sq17ki
http://aijaa.com/woPlgR
Onko täällä fiksuja, eli ultrassa gyne sanoi että ei ole ovulaatiota tapahtumassa mutta tässä viimepäivien testisaldoa. Äsken huvikseni dippasin ov testin ja siihen tuli heti kirkuva viiva? Ja housuihin hölähtelee märkää kokoajan. Mitä kummaa?
Mariani, eilen olu ultra eli olisi kai nähnyt jos siellä jotain olisi :-(Välli mulla ei ole juuri tuosta henkilökohtaista kokemusta, mutta sen verran kokemuksia kuulleena tiedän, ettet tosiaan olisi ainoa kelle joku random gyne sanoisi ettei ovulaatiota tapahdu/ole tapahtumassa siinä kuussa, ja niin vaan tultu raskaaksi kuitenkin
Toisaalta kyllä tikut ilmeisesti kuitenkin voi plussaa näyttää, mutta ovulaatiota ei silti tapahdu.
Miten lääkäri sulle selitti ovuloimattomuuden, eli eikö siellä ollut follia kasvamassa vai miksi sitä ei olisi tulossa?