Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nepparin nappi. Mullekin siirrettiin aikanaan 4pv alkio tai siis kaks. En tiedä milloin olis näkynyt, testasin pp8 eka kerran ja viiva pönötti tikussa :) hcg oli jopa aika matala verikokeessa mutta vauva siitä tuli :) Onnea siis!

Mandala luinki toisaalta verikoetuloksen! Ny vaan alat nauttia ja Päätät että meni syteem tai saveen niin raskaana ainakin olet <3. Katoin muuten Kuouksen papereita ja 6+2 kävin ultrassa (huono ultra vielä) ja sikiö ja syke näkyi selkeesti vaikka varsinaisessa ultrassa 7+1 sikiö ol 4pv pienempi ;) peukkuja ooteluun!
lisäys. Täällä oli kans jollain suht korkeat arvot ja ultrassa kaik ok :) http://community.babycenter.com/post/a42447601/hcg_levels_5_weeks_4_days
 
Joo tosiaan tuplaantumisaika näyttäisi olevan 51.8h välein näillä luvuilla eli kaiketi nyt kaikki on ihan reilassa erityisesti jos voi luottaa siihen nettisivuun mikä listasi sen hcg nousun hidastuvan tiettyjen arvojen saavutuksen jälkeen. Eli oon nyt kyllä raskaana perhana :D ja neuvolaan soitan huomenna!

Nyt jää vaan pohdittavaksi pitäiskö sittenkin mennä jo ensi viikolla ultraan kun on rv6, erityisesti kun miehellä on vaikeuksia päästä silloin lokakuussa mukaan töiden takia.

Tammityttö miten sun hoidon kanssa kävi?
 
:love::love::love:
Joo tosiaan tuplaantumisaika näyttäisi olevan 51.8h välein näillä luvuilla eli kaiketi nyt kaikki on ihan reilassa erityisesti jos voi luottaa siihen nettisivuun mikä listasi sen hcg nousun hidastuvan tiettyjen arvojen saavutuksen jälkeen. Eli oon nyt kyllä raskaana perhana :D ja neuvolaan soitan huomenna!

Nyt jää vaan pohdittavaksi pitäiskö sittenkin mennä jo ensi viikolla ultraan kun on rv6, erityisesti kun miehellä on vaikeuksia päästä silloin lokakuussa mukaan töiden takia.

Tammityttö miten sun hoidon kanssa kävi?
Ihanaa onnea. :love::love::love: Ja mä menisin ainakin ultraan ens viikolla sinun tilanteessa.:p

Mie tilasin cb testejä raskauskeijulta.
Ku käytiin äsken hakee postipaketti ni ukko virnuili et onko siinä Taas testejä :whistle:miten niin "taas" ...

Miten te ootte sille toiselle puolikkaalle kertonu plussasta?
Viestillä vai?
Entäs teinien vanhemmat? Miten ootte niille teineille kertonut?
 
Paljon onnea plussanneille!

ja pahoittelut negan saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille!

catharin mä sain dpo 22 vaan 2-3, enkä oo sit sen jälkeen uskaltanut uutta digiä tehdä.

wolt: Mä huutelin miehelle vessasta kun viiva lähti heti piirtymään, että taitaa iltapunkut mun osalta jäädä juomatta! Ja pitihän sitä testiä mennä heti näyttämään, etten mä vaan kuvittele sitä toista viivaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Wolt! Mä vein nyt viimisimmästä miehelle aamupalaksi teetä tarjottimella ja sit pelkkä raskaustesti sen teen kanssa :LOL: ekasta en muista enää, toisesta taisin jättää raskaustestin keittiönpöydälle ku lähdin töihin aamulla ja sit siitä kemiallisesta menin herättää sen aamulla testi kädessä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Mies lähtee mua aikasemmin töihin ja jutellaan sitten pitkin päivää facessa netissä. Mä olen molemmat ekat plussat siellä chatissä sanonut miehelle. Ekaa kertaa olin vielä niin pöllämystyny itekin että ei ois ehtiny tai pystyny keksimään edes mitään nokkelaa tapaa kertoa. Ja nyt sitten tässä hoidossa plussatessa molemmat oltiin niin epäileväisiä että tuleeko taas kemiallinen että ei tullut juhlittua.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Esikoisesta tein yhden ainoan digin rv 5+4 ja tuli 3+. Silloin ei ollut mitään hajua ovulaatioista ja hedelmöittymisestä.

Nyt olen tehnyt rv 5+1 ja rv 5+5 ja molemmissa saanut raskaana 2-3. Kyllä vaan mietityttää onko kaikki hyvin. :/
 
Tattis. Taitaa meilläkin varmaan kääntyä whatappsin puolelle sitten aikanaan :p ku yleensä se isäntä lähtee töihin aina kukon pieremän aikoihin..

Pojalle katselin valmiiksi big brother paitoja.. saa siinä miettiä tovin että tarkoittaako ohjelmaa vai jotain muuta.

Sitte ku ne clearbluet tulee niin onkin hyvä väli testata kunnolla
 
Tattis. Taitaa meilläkin varmaan kääntyä whatappsin puolelle sitten aikanaan :p ku yleensä se isäntä lähtee töihin aina kukon pieremän aikoihin..

Pojalle katselin valmiiksi big brother paitoja.. saa siinä miettiä tovin että tarkoittaako ohjelmaa vai jotain muuta.

Sitte ku ne clearbluet tulee niin onkin hyvä väli testata kunnolla
Mitkä dpo:t sulla on Wolt menossa, tai kp:t. Siinä sun tikussa kyllä näkyy jotain :)
 
Väliaikatietoja.... :)

Kerroin teille tuolla aiemmin että menkat tooosi myöhässä ja siis luultavasti stressistä....
no, kunnon ovislimat ja kivut tuli 14-16 päivä ja oletan vahvasti tuolloin olleen ovulaation. Eli olisko tänään dpo 9.... rinnat on sivuilta vähän kipeät ja nenä tukossa... :) tein eilen illalla pc:n ja tikku miltei nega, aavistus kyl viivanpaikkaa. Tänä aamuna tein uuden ja viiva selvästi vahvistunut!!!! Tänä iltana testaan apteekin testeillä!
 
Moi kaikki. Mä liityn kyllä nyt ketjuun mukaan. Oon lukenu tätä jo aktiivisesti kesästä saakka. Täällä siis kolmosesta haaveillaan. Kierukka poistettu heinäkuun alussa ja sen jälkeen kierrot on ollu ihan mitä sattuu. Menkat tosi outoja, kestää n. 2-3 pvä. Eka kierto oli 30 pvä, toinen 28 pvä ja nyt kolmas oli vain 24 pvä. Nyt sitten yk 4 menossa, Kp 3/? .
Tää on niin piinaavaa... testejä oon tehny varmaan miljoona :D ei millään malttais oottaa. Esikoinen on jo 10 vee ja kuopus 8 vee. Molemmat on tullu ekasta yk:sta.
Pidetään siis peukkuja, että ens kesänä meijän(kin) perheessä ois vauveli <3
 
  • Tykkää
Reactions: Neksu82
Piti vielä kysellä teiltä, ootteko aina bongannu limat jos ootte tikulla saanu hienon ovisen ? Itellä oli tosi räikeä ovistestiviiva, mutta limoja ei näkynyt.
Eihän se ovistesti voi näyttää ovista, jos sitä ei oikeesti tapahdu vai mitä ? Lääkäri on mun kohdalla epäillyt sitä etten ovuloisi, mutta tutkimuksia eikä mitään lääkettä saa ennenku painoindeksi on kohillaan :(
 
Neksu on sen verran epätarkka kuva etten itse siinä näe mitään. Mutta ottaen huomioon, että alkio on vasta mahdollisesti kiinnittymässä sun kohtuun (siinä kestää about viikko) niin ei varmasti mitään pitäisi vielä näkyäkään.
 
Ja tosiaan ovulaatio ei ole mitenkään taattu vaikka tikku plussaa näyttäisikin. Tikut mittaa LH hormonia ja näyttää plussaa kun LH huippu saavutetaan. Tämä ei kuitenkaan takaa, että munasolu irtoaa ja ovulaatio tapahtuu.
 
Neksu miekään en nää mittään ko kuva niin hämy :) Ootellaan :)

Mandala jes, hieno homma, jokohan sie kohta pääset nauttiin raskauesta oikein tosissaan ;)

Mie aattelin että hyvin vois olla testaamatta nyt jos vaan laskeskelis piinapäiviä etteenpäin (JOS se oli ovis). Mutta uitin nyt tännään kuitenki ovistikun ja JOS se oli ovis niin nyt ois dpo3 :D (olispaolispaolispaolispa)
 
Tervetuloa Kasmer mukaan ! :)

Ei näy Neksu82 munkaan silmään mitään (vielä!) mut aikasta vielä.. uutta testiä parin pv sisään!

Mulla kp7 menossa ja kierrot vaihdellu 28/31 välillä. Kannattaisko alkaa tikuttelee ovista jo suht aikaste, kun ei mitää varmuutta pystynkö olojen mukaan päättelee sen ajankohtaa?
 

Yhteistyössä