Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä en ole uskaltanut neuvolaan soittaa vielä tässä 5+3 kun jotenkin oon varma että joutuu sen perumaan sitten :unsure: toisaalta jos odottaisin omasta mielestä sopivaa varmuutta raskaudesta milloin voisin ajan varata niin olisin varmasti jo puolessa välissä :ROFLMAO: noh sain kuitenkin tehtyä sopimuksen oman itseni kanssa että huomenna menen tsekkaamaan verikokeen uudestaan että mikä on tuplaantumisvauhti ja jos sen puolesta homma näyttää hyvältä niin pakko uskaltaa soittaa neuvolaan että saan ajan oikeaan aikaan.

Onnea kaikille plussista taas, ihanaa niitä on ihastella vaikka en nyt ole enää oikeasti itse testaillutkaan :)
 
Pepiita ihana kuulla jonkun olevan noinkin lähellä omaa tilannetta! :) Onko sulla mitään oireita? :) Mäkin mietin noita verikokeita, mutta saan rampata niissä nyt muutenkin ihan tarpeeks kun menin töissä pistämään itseeni yhden asiakkaan insuliinikynällä, huhhuij.:cautious:
Lähinnä sellaista pientä menkkakivun tapaista vatsassa välillä. Ja iltaisin paleltaa kauheasti. Ehkä myös lisääntynyttä nälkää ja väsymystä. Mut ei mitään ihmeellistä siis vielä :)

Hui, kuulostaa aika pahalta toi insuliinikynä!! :eek: En mä kyllä tiedä miksi mä sinne verikokeeseen huomenna menen. Ehkä kiva kuulla se hcg-taso, vaikka ei kai se yksittäinen käynti oikeastaan mitään edes kerro. Ehkä vaan kaipaan terveydenhuollon ammattilaisen lausunnon, että "kyllä, olet todella raskaana"!:D
 
Wolt näyttää ihanko siinä olis semmonen kuoppa? En näe onko siinä kuopassa väriä..?

Mie just tajusin että jos mulla oli se ovisplussa niin nythän mulla olis dpo2 :love: En vaan tiiä uskallanko alakaa virallisesti piinaileen ko ei sitä tiä oliko se plussa sitte kuitenkaan. (vaikka johan tässä on 9kk piinaillu niin eiköhän se pari viikkoa mee vielä sammaan konkurssiin....)
 
Wolt näyttää ihanko siinä olis semmonen kuoppa? En näe onko siinä kuopassa väriä..?

Mie just tajusin että jos mulla oli se ovisplussa niin nythän mulla olis dpo2 :love: En vaan tiiä uskallanko alakaa virallisesti piinaileen ko ei sitä tiä oliko se plussa sitte kuitenkaan. (vaikka johan tässä on 9kk piinaillu niin eiköhän se pari viikkoa mee vielä sammaan konkurssiin....)
Ei siin kuoppaa ollu livenä.
Noo on tässä vielä aikaa piinailla puolin ja toisin :)
 
Moikka!

Pakko kysellä täällä, josko jollain olisi kokemusta noiden raskaustestiliuskojen läpivalaisusta? :LOL: Kyllä, sitä on tullut harrastettua..

Ongelma on siis se, että kun esim. eilistä (ja sitä edellisiä) testiä 'läpivalaisee', näkyy siinä ihan selkeä toinen viiva. Kontrollin levyinen ja jonkun värinenkin (en pysty sanomaan onko punaista). Tän päiväistä kun katsoo samalla tavalla, erottuu vain viivanpaikka samanlevyisenä, mutta selkeästi valkoisena. Eli siis ihan selvästi vain se testialue. Testinä on ProMatris muistaakseni.

Viime kierrossa oli vähän samanlaista havaittavissa näillä päivillä. Nyt on siis DPO 14.

Onko kenelläkään siis kokemusta, että merkitseeköhän tuollainen eilisenkaltainen viiva mitään kiinnittymisyritystä vai voikohan nuo viivanpaikat näyttää aina vähän erilaisilta eri liuskoissa? Merkki on koko ajan ollut sama. Ilman läpivalaisua ei siis missään näy mitään. Paitsi se viivanpaikan 'kuoppa' joka niissä tietystä kulmasta katsottaessa on..
Pitää varmaan tehdä aiheesta tieteellistä tutkimusta kunhan menkat kunnolla alkaa.. :D

Muoksmuoksmuoks! Niin ja kaikki tämä siis reeeeeeeilusti testiajan umpeutumisen jälkeen.. Vasten kaikkia sääntöjä :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Wolt.. mun puh ei näy mitään selkeää :unsure:

Pupelaattori ooks sää mitannu aamulämpöjä? Ne vois antaa vähä osviittaa oliko ovis vai nou? Peukkuja!

Läpivalaisu. Olen läpivalaissu ..ja esim pc antaa kuivuttua sellasen harmaan "viivanpaikan ". Tein myös viime kierrossa first response testillä ja luulin et se oli hyvä ja anto selkeen negan mutta olipa vaan tullu harmahtava viiva joka näkyi kamerallakin. Läpivalaisussa selkeesti. Enkä todellakaan ollu raskaana, limis 5mm ku menin kontrolliultraan ja vuoto alko samana pv.
Eli sanoisin että voi tulla ilman raskautta tai sit ei ihan kuten monella näkyy tulevan noita aika selkeitä viivoja eikä hcg ole ollu koholla. Ilmeisesti ne pissan epäpuhtaudet vaikuttaa tai se pH niinkui täällä aikaisemmin puitiin :)
 
Heippa kaikille :)

Onko mahdollista saada plussa jo pp6?! 2 alkiota siirrettiin 4-5 päiväisiä :) nyt jännittää että voiko olla mahdollista näin 5 vuoden jälkeen?
Pregnyl pistetty 12 vuorokautta sitten.

Kiitos kaikille jotka voi vastata :)
Kuvaa en saa liitettyä puhelimella
 
Nepparin Nappi, olen itse ymmärtänyt ettei 4päiväisiä alkioita siirretä, joten onko kyseessä siis blasto eli 5päiväinen?

Mä aloitin itse 5päiväisen alkion siirron jälkeen testaamaan pp5 jolloin sain hiukan testiajan jälkeen silmin nähtävän mutta todella hennon toisen viivan joka lähti sitten tummenemaan seuraavana päivänä ja sitä seuraavana jne. ja aina vain nopeammin alkoi se toinen viiva ilmestyä sitä seuraavina päivinä. Joten hyvinkin voi olla mahdollista :)
 
Tilulilu mie sanoisin että läpivalasulla voi näkyä viivaa vaikkei oliskaan raskaana. Mutta varmasti voi näkyä vaikka oliski!

Tammityttö on mulla lämmöt koholla, mutta ne on varmaanki tästä flunssasta, kohta kaks viikkoa nenu vuotanu ja olin siis kovassa kuumeessaki ko tämä alako. Mie olen täysin viivojen varassa. Tai no oli ennen sitä plussaa(?) enemmän valkkaria melkis viikon. Aloin jo ihimettelleen että onkohan pimpsukan bakteeritasapaino heittäny häränpyllyä. Nyt on kuitenki taas normaali kosteustaso eikä paljoa ylimäärästä tuu. Ei kuiten mittään kunnon ovislimoja tullu. Huhhoi tämän oottamisen kans :D
 
On se sitten 4päiväinen :eek: kuitenkin hedelmöitys tapahtuu punktion päivänä. Onnea haamulaisista, kyllä ne on huikeita juttuja näissä hoidoissa :love::love:
Mulle siirrettiin yksi alkio ja tässä elellään jänniä aikoja rv5+4 vasta esikoisesta. Odottelen toisen verikokeen tuloksia jännityksellä juuri. Eka verikoe kertoi hormonin nousseen niin korkealle, että voisi olla kaksosetkin tulossa. Mutta nythän sitten selviää tänään, että onko hormonin tuplaantumisvauhti ollut kunnollinen. Jännittää niin maan pirusti taas! :confused:
 
On se sitten 4päiväinen :eek: kuitenkin hedelmöitys tapahtuu punktion päivänä. Onnea haamulaisista, kyllä ne on huikeita juttuja näissä hoidoissa :love::love:
Mulle siirrettiin yksi alkio ja tässä elellään jänniä aikoja rv5+4 vasta esikoisesta. Odottelen toisen verikokeen tuloksia jännityksellä juuri. Eka verikoe kertoi hormonin nousseen niin korkealle, että voisi olla kaksosetkin tulossa. Mutta nythän sitten selviää tänään, että onko hormonin tuplaantumisvauhti ollut kunnollinen. Jännittää niin maan pirusti taas! :confused:
Pidetään peukkuja pystyssä!!
❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Tammityttö: sepä se. Vaan ois se huisa ollu just tänään plussata.
Aattelin hakee myöhemmin sen CB:n ni ei tarvii arvuutella viivojen väriä :whistle::cool:
Tosin iherbiltä ois tulossa jotain testejä.
Lol sehän ku tilaat satsin vitskuja tukemaan yrittämistä ni josko se silloin tärppäis.
 
On se sitten 4päiväinen :eek: kuitenkin hedelmöitys tapahtuu punktion päivänä. Onnea haamulaisista, kyllä ne on huikeita juttuja näissä hoidoissa :love::love:
Mulle siirrettiin yksi alkio ja tässä elellään jänniä aikoja rv5+4 vasta esikoisesta. Odottelen toisen verikokeen tuloksia jännityksellä juuri. Eka verikoe kertoi hormonin nousseen niin korkealle, että voisi olla kaksosetkin tulossa. Mutta nythän sitten selviää tänään, että onko hormonin tuplaantumisvauhti ollut kunnollinen. Jännittää niin maan pirusti taas! :confused:
Ihunaa. Sit tuut heti kertoo (y)
Ihanaa ku saa jännittää jonkun toisen puolesta hengessä mukana
 
Kiitos kommenteistanne tuohon läpivalaisujuttuun! Aloin kyllä itsekin jo kallistumaan siihen suuntaan, että ei nuo mitään merkkaa. Se aamuinen valkoinen viivakin muuttui jossain 5h kohdalla sellaiseksi 'tummaksi', eli varmasti just se harmaa viivanpaikka. Ja siis edelleen vain läpivalaistuna näkyvissä.

Kai se on nyt vaan uskottava, että en oo oikeasti koskaan testissä nähnyt mitään plussaa viittaavaakaan! Ja yk19 alkakoon.. :eek:

Tsemppiä teille hurjasti ja onnea sen maagisen viivan saaneille! :rolleyes:
 

Yhteistyössä