Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ja tosiaan ovulaatio ei ole mitenkään taattu vaikka tikku plussaa näyttäisikin. Tikut mittaa LH hormonia ja näyttää plussaa kun LH huippu saavutetaan. Tämä ei kuitenkaan takaa, että munasolu irtoaa ja ovulaatio tapahtuu.
Mä luin jostain netin ulkomaisen ihmeellisestä maailmasta noista testeistä..että se ovis voi tulla vaikkei tikku näytäkkään. Jos on hormoonia liian vähän kropassa ja se testi ei oo tarpeeksi herkkä tjs. Ihan uteliaisuudesta( ku viime kierrossa oli super ovisoireet niinku silloin ennen kemiallista ja tikkuun ei taittunut ) :geek:
Mene ja tiedä sitten.
 
Meille kävi niin että tytölle tuli pissatulehdus ja koko päivä oltu 100km päässä lääkärissä, vähän aikaa sitten kotiuduttiin! :( 3kk välein sama rumba....

Juoksin sitten kaupassa janappasin pc:n puikkoja 2 kpl mukaan ja kyllä ssiihenkin viiva tuli :) joskin haalea, muutta dpo on se 9....
Laittelen teille kuvia vviimeistään aamun puikosta sit :) nyt meen tuon murun luo :) plussatuulia ihan jokaiselle!!!!!!
 
Mandala minakin olen nakevani jotain, toivottavasti ei ole vain viivanpaikka! No ei auta muu kuin odotella ja kokeilla taas :) tanaan tuli postissa testeja niin paaseepa niita sitten uittelemaan..
tosiaan tuo kuvaaminen suht hankalaa, ei mun mielesta ihan samalla lailla nay kun nakyisi livena? tosin tiedan etta pitais malttaa odotella kunnes olisi se paiva milloinka kuukautisten tulisi alkaa..

Pepiita jee onneksi olkoon :) en kylla osaa mitaan sanoa noita hormoniarvoista mutta onnea!! Onko sulla millaset olot ollu?

santsi89 toivottavasti aamulla nakyy selkeemmat viivat ja laita kuvaa niin voidaan yhdessa tihrustella sitten :D

Onkos teilla mita viikonloppusuunnitelmia?:) muuta kuin testailua..:)
 
  • Tykkää
Reactions: Pepiita ja Mandala
Pumpulipallero joo useat kamerat syö vaalean haaleita viivasia ja jos ei kamera niin sitte vielä riippuu millä ja minkälaisella laitteella kuvia tästä netistä kattoo! Mutta toivon kovasti vahvistumisia sinne!! :)

Pepiita onnea ja hieno tulos! :love:Mulla oli 4+2 tulos 1128 ja se oli klinikan kätilön mukaan reilusti yli mitä sinä päivänä tarvis edes olla, muistaakseni se haarukka oli sille päivälle 120-520 tms. Että voi olla vaikka kaksoset hui! :eek: Noh ensi viikolla ultrassa toivon vain että näkyisi normaali raskaus ultrassa, kaikesta muusta kaiketi selviäisi :D
 
Pumpulipallero, kiitos :love: ei oo kyllä vielä kummonen olo ollut, jos siis oireita tarkotat. Vähän palelua ja vatsa juilii silloin tällöin! Vaikea vielä siis uskoa koko hommaa todeksi :D

Mandala, ooh!! Kiitos infosta (y) Kaksoset oiskin kiva ylläri. Mutta samoilla linjoilla siis, että tulis nyt ees yksi terve tapaus. Tsemppiä siis meille molemmille odotteluun, mulla vielä 12 pitkää päivää varhaisultraan!
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Mä kun sain eilen toisen verikokeen tuloksen ja varmistui että on noussut normaalisti niin aikaistin samalla varhaisultran ensi viikon torstaille kun on 6+4 joten hyvillä laitteilla ja ultraajalla pitäisi syke näkyä. En varmaan nuku sitä edeltävänä yönä yhtään :oops:

Mullakaan ei oikeasti mitään kunnon isoja oireita ole ja ruskeaa tuhrua on tullut jo reilu vko niin oli pakko ottaa edes se toinen verikoe. No siis kävin mä nojailemassa yökkien ja syljeskellen vessanpönttöön eilen, ei ois voinu kuvitellakaan miten onnelliseksi sellainenkin ihmisen voi saada :ROFLMAO::D
 
  • Tykkää
Reactions: Sandymama
Pepiita! Hieno arvo! Noi hcg hommat on arvoituksia, ne voi olla isoja tai pieniä ja kaikki olla yhtä ok :)! Mullaki oli yhdessä luomussa Dpo 14 hcg 500 ja dpo17/18 5000! Yksi pikkunen siellä potki menemään :D ovis oli 100% varma ;)! Mut pääasia et arvo on ok ja eikös sulla kaks siirretty joten hyvin voi olla molemmat kiinni :rolleyes:
Ihan mielenkiinnosta kun oma siirto on käsillä et oliko tuore vai pas siirto? Millaset alkiot ja limakalvo? Kiitos jos jaksat kertoa :love:

Wolt tsemppiä aamuun!
 
Haha, mä kans oikein innolla odotan sitä pahaa oloa! Tietääpähän sitten, että jotain tapahtuu kehossa :ROFLMAO:
Mulla kans silloin siis 6+4, kun ultra varattuna :) Mä en nuku varmaan seuraavaan 8 kuukauteen, enkä kyllä sen jälkeenkään :D
 

Yhteistyössä