Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pepiita! Hieno arvo! Noi hcg hommat on arvoituksia, ne voi olla isoja tai pieniä ja kaikki olla yhtä ok :)! Mullaki oli yhdessä luomussa Dpo 14 hcg 500 ja dpo17/18 5000! Yksi pikkunen siellä potki menemään :D ovis oli 100% varma ;)! Mut pääasia et arvo on ok ja eikös sulla kaks siirretty joten hyvin voi olla molemmat kiinni :rolleyes:
Ihan mielenkiinnosta kun oma siirto on käsillä et oliko tuore vai pas siirto? Millaset alkiot ja limakalvo? Kiitos jos jaksat kertoa :love:

Wolt tsemppiä aamuun!
Mulla ihan luomu, ei siis mitään siirtoja :) Eka lapsi kyseessä ja taustalla pco.
 
Tunnin päästä testaus

(Prkle...tuli sitten kutsu käräjille. Poikaa pahoinpideltiin liki 2 vuotta sitten koulussa ulkopuolisen aikuisen toimesta ja nyt vasta menostoimesta eteenpäin . Jännittää vaan ku eka sanottiin et ei tartteis pojan todistaa oikeudessa ku videotallenne ja nyt tossa kirjelmässä luki että varataan vastapuolelle oikeus kuulla tjs. että ei kai se ny joudu..ei tee ressi kyl hyvää ..anteeksi OT vuodatus )
 
Wolt: Mikä oli se eka testi, jnka teit torstaina, ja herkkyys? Meillä taitaa olla aika lailla samat dpot mutta minulla on ihan blankot testit. Mulla oli siis dpo 0 sunnuntaina.
Siis r-testi? Se oli joko wondfo tai promatris. En oo varma ja eilen oli CB.
Ajoissa testailua mutta Lol ajattelin että otetaan varman päälle( 100% varmuutta ei oo dpo:sta )
 
  • Tykkää
Reactions: zini76
Mutta on kyllä sinulla jo vahva alku :) cb on minusta se hyvä testi, joka ei ole minua koskaan huijannut. Mulla on kotina vain noita raskauskeijun liuskoja, herkkyys 25 ja niihin ei tule mitään. Eka lääkkeillä tuettu kierto niin toiveet on korkealla, mutta hieman jo luovuttajaolo alkaa tulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Mutta on kyllä sinulla jo vahva alku :) cb on minusta se hyvä testi, joka ei ole minua koskaan huijannut. Mulla on kotina vain noita raskauskeijun liuskoja, herkkyys 25 ja niihin ei tule mitään. Eka lääkkeillä tuettu kierto niin toiveet on korkealla, mutta hieman jo luovuttajaolo alkaa tulla.
Mie uskon 100% sitku ei tarvii siristellä..hiukan pessimistinen luonne.
Tää on eka kierto johon otin greippimehun sekä macan+inositolin mukaan... jotenkin semmoinen olo et se hieronta kerta ois ollu se onnistunut... emt...

Toivotaan et se plussa sinnekkin tulee vielä :)
 
Kiitos, sitä toivon kovasti, sillä kohta tulee vuosi yritystä täyteen... Monesko yk teillä nyt oli?

Minä täällä sinun aamutestiä jännitän, kun oma oli tyhjä. Onneksi vielä ei ole tullut kateus ja katkeruus mukaan vaan osaa iloita toiste onnesta
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Kiitos, sitä toivon kovasti, sillä kohta tulee vuosi yritystä täyteen... Monesko yk teillä nyt oli?

Minä täällä sinun aamutestiä jännitän, kun oma oli tyhjä. Onneksi vielä ei ole tullut kateus ja katkeruus mukaan vaan osaa iloita toiste onnesta
Tää on muistaakseni yk9 aattelin et jos ei vuoteen kuulu mitään niin sitten sinne lekurille.
Joo ei mullakaan katkeruutta oo vaikka huonoina päivinä ketsuttaa varsinkin duunissa että miksi oi miksi...mutta toisaalta biosisko antaa toiveita kun se 36v sai "iltatähden" ja seuraavana vuonna luomukaksoset ja mie oon "vasta" 34
 
No höh. Mulla kyllä on aina edellisissä raskauksissa näkynytkin paremmin jostain syystä iltapissasta. Ilmeisesti sekin yksilöllistä. Mutta kyllä sieltä muutaman päivän päästä se selkeä plussa tulee, luotetaan eiliseen cb:en
 
Jännä homma kun nyt siinä ei näy sitä viivan alaosaa mitä eilen. Mutta toivotaan että sinne toinen viivanen vielä ilmestyy!
Joo no se on niin niin alussa todennäkösesti vasta ( joko dpo 7/8 ) ettei pitäis ees näkyäkkään mutta kärsimätön kun olen.. okei :D synti tunnustettu :)

http://imgur.com/Nf5dbAM tossa on molemmat..livenä se eilinen testi ni alaosa näkyy oikeasti paljon selvemmin.

Zini: mä tuumailin kanssa tota samaa ( mulla on liikaa aikaa fundeerata ) varsinkin ovistestien kaa..että kun ei sais liian ajoissa aamulla testata ettei näy (ainakin noi nettiohjeet näyttää) niin mulla taas tuntu olevan päinvastoin. Silloin kun oli ne toimivat ovistestit.

Elikkäs jahka postista tulee ne testit niin iltalirusta ottaos uudestaan :)
 
Pepiita no ihan varmaan uskomaton olo :) hyvahan jos se menisi suht oireettomasti, tosin kerkeehan niita oireita viela tulemaan.

Mandala sinua varmaan jannittaa ultra :) miten aikaisin kannattaa sitten mitaan varailla? siis onko tama "normaalia" aiempi ultra?olen vahan viela pihalla miten naa toimii :)

Wolt mina en nae myos samalla lailla tuosta sinun testista, mutta monesti voi olla ettei se samalla lailla naykaan kuvassa. Toivottavasti se siita pikkuhiljaa vahvistuu <3


Tosiaan itsella ekaa kertaa edes nain mitaan koko raskaustestissa, on kylla niita aina tullut testailtua myos paivina milloin ei kay jarkeen etta testailisi :p
Nyt aamusta testasin ja nayttaisi, etta se "varjo" olisi vahan tarkempi. Kameralla tosin ei saa mitaan kunnollista ja mielummin sitten odottelee jotain selkeampaa. Toivottavasti se siita selkenee :)
Mutta tuossa testaillessa rupesi oikeasti miettimaan etta olisi kylla tosi hienoa, jos se nyt tarppasi :) Minulla jo ajatus juoksee kovasti eteenpain ja kuvittelin sita paivaa kun voi miehelle kertoa tai perheelle :)


Miten aikaisin meinasitte kertoa raskaudesta esim perheelle ja ystaville?
 
pumpulipallero mä oon ajatellu perheelle (äidille ja siskoille) kertoa suht aikasin.. (kun toivottavasti se plussa joskus saadaan :)) ystäville varmaan parin kk sisään, luultavasti ekan ultran jälkeen jos siinä kaikki hyvin
 
Pumpulipallero esikoisesta kerrottiin ekoille rv 14+ edellisen km takia. Tästä toisesta ajateltiin yrittää säästää kaikille yllätystä jouluaattoon, silloin rv 20+0 :)

wolt eilisessä näky niin selvästi toista viivaa, tän päiväsestä en valitettavasti nää.
 
Mun vahvemmat sekä miehen vanhemmat tietää meidän IVF hoidoista ja mun mutsi tietää aina testipäivätkin niin kyllä he ovat kaikki alusta asti tienneet näistä plussista mitä tullut. Ovat mukana jännäämässä ja tsemppaamassa.

Pumpulipallero jännää!! Puhaltelen sinne viivan vahvistumisia kovasti :whistle:(y)
Mä menen nyt varhaisultraan mikä on aika ajoissa eli 6+4 mutta isolla todennäköisyydellä pitäisi syke näkyä jos kaikki on ok ja nähdä muutenkin onko ruskuaispussi tms. Voihan siinä tietysti olla että joudun paniikissa menemään seuraavalla viikolla uudestaan jos ei vaik syke näy :unsure:
 
Aivan, riippuu tietenkin tilanteesta millionka haluaa kertoa :)
Itse meinasin (jos se plussa suodaan), jos kerrottaisiin sitten kun on se "kriittinen" aika mennyt ohi. Olispa kiva kertoa jouluna jos se nyt sitten tarppaa :)

Muuten tuli semmoinen mieleen etta toi mun viiva mika on tosi haalee ja osa ei varmaan naekaan.. siis uskaltaisiko tanaan ottaa lasillisen tai kaksi viinia kun ollaan ulos menossa. En kylla osaa sanoa olisiko tuo viiva sitten mitenkaan plussaan meneva vai ei.. tietty voihan sita ilman viinia olla ei siina mita :) tassa jo rupeen panikoimaan sen takia :D
 
Tervehdys pitkästä aikaa. Kävin täällä pikaisella visiitillä elokuussa, jolloin sain ekan plussa pitkien hoitojen jälkeen. Lopputuloksena kuitenkin varhainen km (5+ jotain, ehkä??) :(. No siitä nyt joten kuten päästy yli ja kaikki hoitui itsekseen, kaiketi...

Nyt olis kysymys, joka ei kyllä virallisesti kuulu tänne mutta ajatellin kysyä onko täällä jotain himotestaajaa joka olis testaillut km:n jälkeen..?

Tänään tein raskaustestin tänään ja pc:n testi edelleen selvä plussa. Itselläni 3 (tai 4 vkoa) keskenmenosta... Ei siis mikään kirkuvan punainen, mutta selvä plussa (ei haamu). Mulle ei määrätty kontrolliverikoetta, kun silloin km:n todettua hcg oli laksenut 9000:sta 4000:een neljässä päivässä.. Eli pitäiskö nyt kuitenkin huolestua, kun testi edelleen plussaa??

Kaikille plussainneille tsemppiä jatkoon :)

theran Voimia ja jaksamista, kova oli teidän kohtalo. *hug* Samoihin aikoihin plussattiin, mutta itse pääsin kyllä paljon, paljon 'helpommalla'.
 
Vilijonkka. Itse huolestuisin. Mulla oli nyt keskeutys rv14. 4vk sitä hcg oli 61 ja neuvolan mukaan normaali. Kuitenkin aikaisemmissa hcg ollu jo 3vk kohalla alle 20, keskeytykset rv13-21. No lopputulos olo että kohtuun oli jäänyt kudosta ja kävin hysteroskopiassa kaavinnassa kahteen otteeseen. Viikko tosta 61:stä hcg oli vielä 21 ja tikussa (PC) selkeä eikä edes kovin haamuviiva.
Toki sanotaan että hcg voi laskea vaihtelevasti eri ihmisillä mutta mä kävisin mittauttamassa.
Toivottavasti on väärä hälytys ja kaikki ok!
 
Pepiita! Hieno arvo! Noi hcg hommat on arvoituksia, ne voi olla isoja tai pieniä ja kaikki olla yhtä ok :)! Mullaki oli yhdessä luomussa Dpo 14 hcg 500 ja dpo17/18 5000! Yksi pikkunen siellä potki menemään :D ovis oli 100% varma ;)! Mut pääasia et arvo on ok ja eikös sulla kaks siirretty joten hyvin voi olla molemmat kiinni :rolleyes:
Ihan mielenkiinnosta kun oma siirto on käsillä et oliko tuore vai pas siirto? Millaset alkiot ja limakalvo? Kiitos jos jaksat kertoa :love:

Wolt tsemppiä aamuun!
Tammityttö tsemppiä siirtoon :)
Eli nyt pp8 ja testissä tasavahvat viivat! Niin epätodellista kun tämä on jo 3 ivf.. Ensiviikolla verikoe.
Meille siirrettiin 2 alkiota 4 päiväsiä ja kuulemma priima tavaraa
Limis oli 9,8mm.
Olen syönyt punktiosta asti primaspan 50mg sekä greippimehua koko kierron ja sillä tämä limakalvo kasvoi näin hyvin ☺
toivottavasti kaikki saisi sen plussan nyt ja menisi kaikki hyvin loppuun asti
 
  • Tykkää
Reactions: satsuma13
Woltilla ainaskin näin viivaa siinä ekassa cb testissä. :)

Oli taas tullut paljon tekstiä.. Plussanneita taisi olla seassa. Onnea!:)

Vilijonkka syvät pahoittelut menetyksestäsi. :(*hug*

Mä en oo uskaltanut vielä testaa mitä testi näyttäis. Hcg 18600 kaavinnan aikaan.


Onnea plussan etsintään kaikille!
 
Syli kylla tuo nayttaisi silta, etta sinulla on ovis tosi lahella :) eikun vaan puuhiin! :)

Itsellani taas ihan semmonen fiilis etta tais se varjo siina raskaustestissa ollakin vaan varjo. Siis se ei oo mihinkaan tummentunut siita. Pitaisi kuukautiset alkaa keskiviikkona.. no mutta meinaan varmasti jatkaa testailua siihen saakka :p rasittavaa :(
 

Yhteistyössä