Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä varasin nyt tänään sitten sen varhaisultran matkaa edettäväksi päiväksi (yksityiselle). Oli soittoaika lääkärille ja sanoi, että tule ihmeessä niin saat ennen matkaa edes jonkunlaisen varmuuden. Kuulemma pitäisi näkyä jo sykkeet silloin, 6+3 tai 6+4 vaiheessa. Että nyt pitäisi sitten 15 päivää malttaa odotella ja toivoa parasta :p

Mutta sitä ennen siis aion tehdä vielä pari testiä ainakin :ROFLMAO:
 
Tämä aika ennen varhaisultraa on kyl aiiivan liian hitaasti etenevää :cautious: siispä marssin tällä viikolla vielä kontrolliverikokeeseen. En tiedä sitten miten saan ensi viikon kulumaan sitä pirun ultraa odottaessa jos ei ole mitään mitä voi sitten enää tehdä, ehkä kolmas verikoe ei enää oo tarpeellinen :X3:
 
Millon voi mennä mahdollisesti verikokeeseen? :D Todella turhauttavaa tämmönen kun ei itse voi oikein mitään tehä. Eli Mandala i feel you pain ja sinnepäin.. Täällä taas älytön himotestaaja ilmottautuu, laitan tähän illan testin. Tiiä sitten onko se plussa vai haamu vain :( Voisitteko vielä vilkasta?:D vertasin tuota kuvaa ja eilistä vierekkäin, minun silmään se on kyllä vahvistunu mutta tiiä siitä sitten:D

http://aijaa.com/l9xtvI
 
Huomenna on testin aika. Lähdemme loppuviikoksi huitelemaan pitkin Suomea, enkä pääse testaamaan ja tuskin ottamaan aamulämpöjäkään. Närästys on kiusannut koko illan. :unsure:

Listasin kaikki aamulämmöt FF:n ja sen mielestä olisin ovuloinut kp 21/35, kun itse taas olen ajatellut että se olisi ollut kp 20/35? No, yksi päivä ei paljon asioita muuta... Huomenna on siis dpo 20.
 
Kaaliperhonen laitahan kuvvaa! Voiskohan sulla kuitenki olla niin että ovis ois ollukki myöhemmin?

Me talleteltiin sillon maanantaina ko luulin että on se ovisplussa. Saapii nähä oliko :D Eilen menin niin aikasin töihin että dippasin ovistikun käytännössä yöpissaan ja tuliki vain tosi haalea viiva. Tännään lähti tummumaan paljon nopsempaa ja oottelen tässä testiajan loppuun miltä näyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: satsuma13
näyttääpä jännältä testi :O mun näytöllä ei oikein erotu kunnolla mitä se väri on mitä viivanpaikan reunoille on kertynyt, mutta ei näytä kuitenkaan punertavalta? miltä se paljain silmin näyttää? ja mikä testi kyseessä? Kokeille PC?
 
Voivoi tätä testaamisen himoa... vasta kp30 ja mulla oviskin tapahtunu luultavasti normia myöhemmin, vaan silti oli pakko jo testata yks pc...
Mulla taitaa olla jotku pinttyneet viivalasit päässä, ku kuvittelen että ihankuin siinä oliisi jotain... ees jotain.... vaikka todellisuudessa veikkaa että jos se jotain on niin viivanpaikka enintään.
http://aijaa.com/D2CxI3
 
Taikamimmi, kyllä siinä jotain on!:) Vahvistumisia täältäkin! :> <3

Meinasin revetä nauramaan kun soitin neuvolaan ja tuumailtiin ajat ym. valmiiksi. Kysyin tarvitseeko huolestua kun viiva ei ole kirkuvan punainen ja neuvolatäti kehoitti lopettamaan testaamisen ja stressaamisen. Helpommin sanottu kun tehty.. :D Sormet ja varpaat ristiin että tää Nyytti pysyy kyydissä! :)
 
Dpo luultavammin 17-19, en testaillu ovista enkä myöskään kiertopäiviä laskeskellut (siksi en muista edes milloin viimeiset menkat olivat, tyhmä minä..), koska päätin lopetta stressaamisen ja tadam! plussa tuli. Neuvola täti varasi ajan parin viikon päähän, lokakuun lopussa ultraan. Tää on niin aikasta, mutta tiiän että oisin saanu heittää hyvästit yöunille jos en ois neuvolaan soittanut.:rolleyes::whistle:
Pelottaa mitä tapahtuu, vaan lohduttaa hieman tieto, että enää en voi pahemmin itse vaikuttaa siihen onko tyyppi olemassa, kunnossa tai pysymässä, typerää odottelua vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Pepiita
Me mennään siis about samoissa! Mulla omien laskujen perusteella dpo 17 ja viikkoja siis 4+3 :love: Mulla kans neuvola parin viikon päästä. Huomenna meen verikokeisiin todentamaan tämän raskauden (no daa, koska olen hullu :D).

Ja hyvä ajattelutapa. Eihän siihen itse vaikuttaa voi juurikaan.
 
Pepiita ihana kuulla jonkun olevan noinkin lähellä omaa tilannetta! :) Onko sulla mitään oireita? :) Mäkin mietin noita verikokeita, mutta saan rampata niissä nyt muutenkin ihan tarpeeks kun menin töissä pistämään itseeni yhden asiakkaan insuliinikynällä, huhhuij.:cautious:
 

Yhteistyössä