Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Testasin nyt sitten digillä 3h pissasta, olin ihan varma et näyttäis vielä sen 1-2 kun join viel 2mukillista teetäkin.. Mut niin vaan tuli 2-3, oon niin helpottunut! Ja just näin unta et digi sanoi "hieman alle 1-2" :O varmaan siitä kemiallisesta tuo uni. Nyt saa kuitenkin huokasta helpotuksesta. Tupakoinninkin sain nyt sit lopetettua heti alkuunsa! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala ja Wolt
12-13 on soittoaika äitiysneuvolaan, voisinkohan mä soittaa ja kysyä siltä, mitä tehdään? Tää on niin outoa ja epänormaalia mulle :confused:

Katson jos saisin kuvia tänne, sain junnun äsken nukkumaan.


muoks.
"Oireet" on ennallaan; siis kuvotus, närästys, menkkajomotusta ihan alavatsalla, häpyluutakin särki eilen illalla? Dpo olis kuitenkin jo 19-20..
 
Pepiita, mulle ei tullu kemiallisesta kun vaan tosi hailakka viiva, piti oikeestaan valoa päin kattoa et näkyi. Ja digis sit oli raskaana 1-2, mut siitä parin pv päästä alkoi vuoto, digi näytti sit melkein samantien ei raskaana. Et ainakaan mun kohdalla kemiallinen ei vahvistunu mihinkään suuntaan testissä. :)
 
Mulle tuli aika tumma viiva kemiallisesta, se ehti muutaman päivän tummentuakin mutta sitte lähti haalenemaan. Digin tein niin sanoi silloin 1-2. Nyt kun tein samana päivänä kiertoa digin (dpo16) niin sanoi 2-3 ja verikoe vahvisti reilut numerot niin en enää osaa uutta kemiallista pelätä mutta kaikkea muuta sitte :D on tämä kans....
 
Alkoihan ne kuukautiset sitten perjantaina. Outoa sinänsä että nyt vaikuttaa siltä että vuoto on jo lähes loppumassa. Vuosin kyllä ihan kunnolla viikonlopun aikana että raskaus on kyllä aika varmasti poissuljettu asia. Hämmästyttää vain jos kuukautisten kestoksi tuleekin vain 3-4päivää. Voiko pillerit vielä vaikuttaa tässä vaiheessa? Ekat luomu menkat nämä... Tilasin ovulaatiotestejä nyt odottelen että niitä pääsisin kokeilemaan. Koska yleensä alatte tikuttamaan ovista?
 
Kismett - ainakin hoidoissa on mulle sanottu että kannattaa alkaa ovista testaamaan kp10 ja itsellä se on riittänyt hyvin kun hymynaama tullut digiin kp13-15. Jos haluat ekaa kertaa ottaa todella varman päälle ja katsoa miten ne tikut käyttäytyy niin voithan esim kp8-9 aloittaa? Onnea oviksen bongailuun :)
 
Liityn kaas tähän keskusteluun
24v ja mies 32, yritys aloitettu helmikuun lopussa. Yk7 menossa ja jännät päivät menossa kp24/24-27. Tein jo testin aamulla, liian ennenaikaisesti kyllä ja negaahan se näytti. Torstaina uusi testi jos ei menkat ala.
Vatsa on kuin ilmapallo ja pisteitä ajoittain mahassa, toki voivat olla ihan kumpia oireita vaan joka alkavien menkkojen tai sitten ...(vatta kyl toimii ettei johdu mistää maha-vaivasta) Toiveissa on hyvä elää, pitäs yrittää olla miettimättä liikaa.
 
Mari..on kyl ihme juttu. Ei noita viivoja kyl tuu ilman että hcgtä on elimistössä. . Ompa erikoista. En muista taustojasi mut oliko sulla luomukierto siirto? Voisko olla että olet raskautunu omillaan?

Kismett.. ja lisäyksenä tohon että joskus tai oikeaan aika useinkaan se ei tuu kp14-15. Vaan se voi olla paljon myöhemminkin..tai aikaisemmin . Toki nyrkisääntö sanoo et ovis on yleensä 14pv ennen vuodon alkua mutta esim mulla luteaali ei ikinä millonkaa ainakaan näin "aikuisena" oo ollu 14 päivää. Ovis on ollu jopa kp 21 ja menkat alkanu kp31 jne. Eli heti ei kannata luovuttaa jos näyttää ettei viivaa tuu :)

Pepiita hyvälle se näyttää. Vaika kuten sanottua mikäänhän ei takaa onko kaikki ok mut sanoisin tässä kohtaa että noilla päivillä noi viivat on oikein hyvät :)

Kaaliperhonen toivottavasti selviää!!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia kommenteista ja sanopa Mandala muuta!

Tämä oli tuoresiirro kun tehtiin..en ottanut Pe testistä kuvia ja nakkasin menemään joten siihen ei voi verrata..on se jännä että nyt sitä sitten joutuu toivomaan että se viiva tosta häipyisi:( mutta mitä mä googlaillu olen niin kyllä se saattu se pienikin hcg "säilyä" aika kauan..no huomenna on soittoaika polille (mikä aina hoidon jälkeen on) . Lisää erikoista on se että mulla yleensä aina lugesteronista turpoo rinnat mutta nyt niin ei käyny ja lopetin ne siis La kun alkoi vuotoa tulemaan mutta NYT ne sitten on alkanu turpoamaan. Lämmöt yhö koholla..eli summa summarum koko kroppa niin sekasin kun olla vaan voi! Mutta eipä se mikään ihme ole hoitojen jälkeen..

Onnittelut vielä kaikille plussanneille :)
 
Mari. Ymmärsinkö oikein et sulle tehtiin siirto heti hedelm.jälkeen?
Muistan lapsettomuuspuolelta tapauksen missä siirrom jälkeen hcg ei noussut kunnolla ja verikokeita otettiin varmaan kolmet. Tosi alhaisia ja lääkkeet lopetettiin testien jälkeen. Kaks viikkoa siitä vuoto ei alkanu edelleenkään ja ultrassa näkyi elävä sikiö. En tiedä sit kuinka tässä kävi loppujen lopuksi mutta aikamoisia juttuja voi olla!! Kannattaahan sun nyt seurata tota. Jos hcg lähtee nousuun että on oikeassa paikassa.
Tsemppiä! !
 
Tammityttö: juu siirrettiin jo 1 päivä punktion jälkeen ja siis yksi alkio! En kyllä ollenkaan usko oikeaan raskauteen koska vaikka vuotoa ei ole normi menkkoja lähelle ollut niin se verran kuitenkin ettei varmasti ole voinut mukana pysyä..( ja pitäs näkyä jo enemmän) katotaan mitä se lääkäri tuumaa huomenna. Veikkaan että sanoo että tarkista loppuviikolla näkyykö testissä vielä jotain ja jos näkyy niin sit "tutkitaan".. Mulla ei ole oikein vertailu kohtaa ton omaan hcg:n nousuun koska ainokainen raskaus alkoi edellisestä hoidosta ja näky hyvin jo pp12 mutta sillon oli molemmat alkiot kiinnittyneet, joten ei voi verrata tähän muutenkaan. Tuolloin eka tippui kyydistä jo alussa, toinen jatkoi mutta päätyi geneettisen keskytykseen vkolla 15 :( Sen verran lukenut tätä palstaa että muistan sulla olleen näitä myös joten pahoittelut sinulle myös siitä..
 
Mari.. voi apua se olit sinä! Mä muistelinkin että jostain olit tuttu :( Apua..Suuri halaus! !

Nii siis lähinnä mietin ettei kasva missään tuubassa..jos siis vuotoakin tullu. Toivottavasti et nyt enää koe mitään vastoinkäymisiä :(!!

Ja jep..mulla oli keväällä/kesällä neljäs geneettinen keskeytys. Rankkoja juttuja.
 
Mun haamulainen on samanlainen kuin kevättähden :unsure:

Kamera syö värejä, siirryn kohta käyttämään digiä näiden kanssa :giggle: Viivan näkee paljaalla silmällä tihrustamatta ja jopa kauempaa. Ei tarvitse edes käännellä tikkua mihinkään tiettyyn ilmansuuntaan.

Onko komeusta Wondfon testeistä? Onko niissä viivanpaikkoja?
 
  • Tykkää
Reactions: KevätTähti

Yhteistyössä