Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Oliko se nyt niin että ovulaation jälkeen nousi se lämpötila ( silloin kun se munis on irronnut)?
:cautious:(n) savolais ämmä hakoteillä ... :)

Hitot noista testeistä ( pinkki pöksy ja wondfo)..
Tuntu tänään semmoinen olo että huhhuh.. järkyttävä nippailu, pahoinvointi, kirvely mahassa että oli pakko mennä levolle.
Nyt sitten tuntuu et lämpö alkaa kohisten nousemaan..

Womanlogin mukaan tänään ois ovis ja siltä kyllä vähän tuntuu kai..
talletettu joka päivä to jälkeen...

( kolme eri ohjelmaa ...woman log, fertility friend ja ovia kaikki anto eri aikajaksoja samoilla tiedoilla..akward )
 
Sheldon mulla on huomenna 5+1 ja dpo22 joten pelkästään niillä luvuilla siinä rajoilla mutta kun mulla oli jo 4+2 hCG arvo 1128 niin oishan sen mun mielestä PAKKO olla 3+ huomenna. Perjantaina se ei ollut. Katotaan saanko taas sydärin aamulla ja mitähän painajaisia sitä tällä kerta näkee etukäteen :cautious::mad: kyllä varmaan liuska tulee myös tehtyä kun oon ollu kokonaisen kaksi päivää testaamatta :D

Tsemppiä sheldon aamuun mitä päätätkin :love:
 
Mitäs te plussanneet tuumaatte varhaisultrasta? Itse tässä pohdiskelin, että jos tämä nyt tästä etenee (nyt vasta 4+0), niin kannattaisiko hakea mielenrauhaa sieltä ultrasta. Semmoinen pieni mutta tässä vaan on, että ollaan lähdössä 2,5 viikon matkalle lokakuun alussa, joten päivää ennen matkaa olisi vasta 6+4 täynnä. Onko silloin vielä järkeä mennä ultraan?
 
Wolt kai varmaan testailet vielä ovistesteillä josko ne varmistaisi myös oviksen nyt kipujen kera? Toivottavasti olisi ovis ja pääsette hyödyntää ;)
Noku mulla ei oo ku niitä epäkelpoja pinkki pöksyjä jotka ei näytä yhtään mitään :S :D Postissa tulossa vasta ebaysta promatrikset ( mun luotto ). Tarviiko muuten ovis testiin pidättää miten kauan?

Mut lol :D joo hyödynnetty on ennen kuin isäntä lähti ajoon :D ja eilen kanssa ja sitä ennen ja to :D Hieroskelin muka sen rasittuneita kinttuja lenkin jäliltä... ;)

( hiton hankala ens viikko ois jos se ovis ei oo nyt kun sillä on vuorot tyyliin 13/15 - 24 ja mie oon taas töissä 8-16 ...bussikuski ja konttorirotta :D )
 
Kai sitä suositellaan ett aamupissasta se ovistestikin tehdään.

Pepiita kyllä silloin 6+4 voi jo sydänäänet kuulua mutta voit mahdollisesti joutua mennä uudestaan jos ei silloin vielä kuulu, jos jää häiritsemään. Kyllä silloin pitäisi mun mielestä ainakin näkyä jo se että onko oikeassa paikassa.
Mä otin varman päälle ja otin ultran 7+1 että jos sinne asti päästään edes niin kyllä silloin viimeistään sydänäänet pitäisi kuulua jos on kuuluakseen. Aivan järkyttävän pitkä aika sinnekin vielä kyllä on, 2vko :confused: en pysty käsittämään miten jotkut voi olla vain tyytyväisinä raskaana rv12 asti kun nt-ultra on :eek:o_O ei vaan mulle sopis millään..
 
  • Tykkää
Reactions: Pepiita
Kai sitä suositellaan ett aamupissasta se ovistestikin tehdään.

Pepiita kyllä silloin 6+4 voi jo sydänäänet kuulua mutta voit mahdollisesti joutua mennä uudestaan jos ei silloin vielä kuulu, jos jää häiritsemään. Kyllä silloin pitäisi mun mielestä ainakin näkyä jo se että onko oikeassa paikassa.
Mä otin varman päälle ja otin ultran 7+1 että jos sinne asti päästään edes niin kyllä silloin viimeistään sydänäänet pitäisi kuulua jos on kuuluakseen. Aivan järkyttävän pitkä aika sinnekin vielä kyllä on, 2vko :confused: en pysty käsittämään miten jotkut voi olla vain tyytyväisinä raskaana rv12 asti kun nt-ultra on :eek:o_O ei vaan mulle sopis millään..
No joo, kyllä mäkin muuten sinne seiskaviikolle odottaisin, mutta matkan takia en voi. Ja olisi niin hienoa saada varmistus sydänäänistä ennen reissua, niin pystyisi siellä edes vähän rentoutumaan. Toisaalta sillä voi sitten olla just päinvastainen vaikutus, jos sydänääniä ei vielä kuulukaan.

Ollaan kaiken lisäksi menossa matkalle shoppailuparatiisiin, Jenkkeihin. Saattais vahingossa eksyä ostoskoriin esim. äitiysvaatteita, jos sais jo jonkunlaisen varmuuden, että saattais olla vauva tulossa

En mäkään kyllä tajua, miten kukaan jaksaa viikolle 12 asti :D
 
Huokaus. :unsure: Itselläni näkyy puhelimella ja paljaalla silmällä paremmin, en tiedä miten tietokoneella sitten...

muokkaamaton: http://aijaa.com/tE2ye6
kontrastia: http://aijaa.com/mrH1Yd
http://aijaa.com/XMCCEw
http://aijaa.com/BpIjiQ

Haamu vai viivanpaikka? Testi on Pregcheck ja kuvat otettu 3-10 min sisällä testin ollessa vielä kostea... Joku (täällä?) sanoi ettei PC antaisi viivanpaikkoja? Hämäriä kuvia, kun ei käytössä ollut enää kunnollista luonnonvaloa...

Mä ottaisin mielelläni jo tädinkin kylään, jos nuo ei tuosta vahvistu mihinkään. Inhottava, ärsyttävä välitila :mad::(

kaaliperhonen ja kp 38/35
 
Viimeksi muokattu:
Pepiita. Omalla kokemuksella mulla on nähty syke ja alkio jo 6+2 viikolla, yhdessä jopa 5+6. Mutta nää lienee sikäli hankalia juttuja että jos ovis ei oo 100% tiedossa niin voi tulla turhaa huolta mennä ennen 7+ viikkoja.

Mandalalle aamuun peukkuja!

Wolt. Kyllä. Lämmöt nousee heti oviksen jälkeen. Mutta nyrkkisääntö on että lämmöt on sit oltava vähintään sen kolme vai neljä päivää putkeen samalla lailla aamulla mitattuna koholla verrattuna päivään ennen ovista, jotta voidaan sanoa että keltarauhanen toimii. Joskus lämmöt ns sahaa ja silloin kaikki ei (pääsääntöišesti) oo ok. Mutta toki poikkeuksia on ja on täällä joku plussannu vaikka aamulämmöt oli tosi matalat :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pepiita ja Wolt
Kaaliperhonen, mä näen tuossa alimmassa viivaa. Tumma kuva vaan niin en oikein erota onko väriä. Mites luonnossa?
Montako päivää sulla on siitä tuhrun alkamisesta? Mulla nimittäin näytti haamua vasta 4 päivän päästä vuodon alkamisesta.

Pepiita, varhaisultraan on tarkoitus mennä. Vielä emmin perjantai 6+4 ja maanantai 7+0 välillä. Tekis mieli ottaa varman päälle ja mennä 7+0 mutta taitaa tulla piiiiitkä viikonloppu odottaessa o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Pepiita
Wolt. Kyllä. Lämmöt nousee heti oviksen jälkeen. Mutta nyrkkisääntö on että lämmöt on sit oltava vähintään sen kolme vai neljä päivää putkeen samalla lailla aamulla mitattuna koholla verrattuna päivään ennen ovista, jotta voidaan sanoa että keltarauhanen toimii. Joskus lämmöt ns sahaa ja silloin kaikki ei (pääsääntöišesti) oo ok. Mutta toki poikkeuksia on ja on täällä joku plussannu vaikka aamulämmöt oli tosi matalat :)
Mitäpä sitä tekisikään ilman himotestaajia ja tietolaareja :)
Töissä noita käsittelee päivät pitkät mutta jotenkin omalla kohdallaan sitä on jotenkin "sokea" :)
 
Tammityttö, uskoisin tietäväni ovispäivän aika tarkkaan :) Tuli ovistestiin niin vahva plussa, etten ole aiemmin saanut ja seuraavana päivänä nega. Eli lasken tapahtuneen tuona negapäivänä oviksen. Ehkä siis harkitsen tuota 6+4 ultraa, vaikka halpaahan se ei yksityisellä toki ole.

Khloe, tekisi mieli sanoa, että mee vasta 7+0, mutta mikäpä minä olen sitä sanomaan, kun itsekin hätäilen :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Khloe
Jaa'a, pitäsköhän täällä taipua uskomaan että ehkä se perjantainen ovistestin tulos oli ovis... kun sen jälkeen testit ollu taas lähes tyhjää täynnä kuten alkuviikosta.

Tavallaan tekis mieli kokeilla jo r-testiäkin... mutta kuitenki vasta kp27 ja jos oli myöhänen ovis niin hukkaanheitettyyhän se ois... oivoi :D
 
Huokaus. :unsure: Itselläni näkyy puhelimella ja paljaalla silmällä paremmin, en tiedä miten tietokoneella sitten...

muokkaamaton: http://aijaa.com/tE2ye6
kontrastia: http://aijaa.com/mrH1Yd
http://aijaa.com/XMCCEw
http://aijaa.com/BpIjiQ

Haamu vai viivanpaikka? Testi on Pregcheck ja kuvat otettu 3-10 min sisällä testin ollessa vielä kostea... Joku (täällä?) sanoi ettei PC antaisi viivanpaikkoja? Hämäriä kuvia, kun ei käytössä ollut enää kunnollista luonnonvaloa...

Mä ottaisin mielelläni jo tädinkin kylään, jos nuo ei tuosta vahvistu mihinkään. Inhottava, ärsyttävä välitila :mad::(

kaaliperhonen ja kp 38/35
Mulla vähän sama homma. Eilinen rfsu antoi jotain (niinkuin aina?) Ja tämän päivän pregcheck jotain. Kuvassa testi on jo kuiva ja otettu parin h:n pidätyksellä. Saas nähä.

[URL]http://aijaa.com/UPzH13[/URL]
 
Eiköhän aamu oo iltaa viisaampi, Kaaliperhonen ja Pirtsi. Kyllähän sen pitäs alkaa olla pian selvää viivaa jos jotain tosiaan tapahtuu :)
Mun tekis mieli sanoa että lupaavalle näyttää mut itsekin sain tolleen empätiedä harmaan jutun PCllä ja en todellakaan ollu raskaana. Mutta kuten sanottu, yhtä moni empätiedä viiva on vahvistunu raskaudeksikin joten peukut aamuun!!!
 
Mie hullun ootan np-ultraan asti! :D Ja nyt huomenna se vihdoin ois, voin kertoa, että on ollu PITKÄT viikot odottaa ultraa! :D Mutta mie ootin osittain sen takia, että nyt jos ultrassa on kaikki hyvin, niin ollaan jo heti turvallisimmilla viikoilla, kun huomenna 12+4 ja jos olisi jo aiemmin käynyt, olisin ehkä liikaa tuudittautunut siihen, että kaikki on hyvin, vaikka olisi voinut vielä käydä vaikka mitä ja osittain ihan senkin takia, että olen kht:lla tällä hetkellä, niin meidän taloudessa se 200€ on nyt iso raha! Nyt ei vaan uni tule, kun mietin huomista! Pelottaa ja jännittää ja ahdistaa niin paljon ja samalla odottaa huomista ihan hirmuisesti!
 
Jospa mäkin tähän ketjuun jotain rustaisin. Tuolla Vauva vuodelle 2016 pinossa oon jo muutaman kerran kirjoitellut, mut siellä on nyt ollut jotenkin tosi hiljaista. Mulla on siis entuudestaan jo kaksi poikaa 03/09 ja 08/10 ja nyt toiveissa olis kolmas (mieluiten pieni prinsessa). :)

Kierukka multa poistettiin kuun alussa, joten nyt siis vasta ensimmäinen yritys menossa. Ovisen tikutin perjantaina ja talletteluja on tehty sen mukaan. Nyt pitäis sit kestää tätä piinaa ainakin sen viikon verran vielä ennen kuin kannattaa seuraavat testit kaivaa esiin. Mun päällä tää odottaminen vaan tulee olemaan aivan tuskaa, koska en tosiaan oo mitään odottajatyyppiä vaan enemmänkin sellainen tässä-kaikki-heti-nyt. :D

Tänään on ollut alavatsalla nippailuja vähän pitkin päivää ja muutaman kerran vähän sellainen isompi ja kipeämpikin vihlaisu.

Ja Cisulle muuten laitoin viestiä Facebook-ryhmään liittymisestä. :)
 
Pionii tsemppiä ja tuu kertoo kuulumiset!

Hendulle myös tervetuloa!

Ni ja Pirtsi ja Kaaliperhonen..en siis tarkoittanut että teillä olisi mitääm harmaita empätiedä viivoja vaan että noikin tikut on alkanut näyttää niitä ihme viivoja herkästi :( Mut uskotaan ny ett noi on oikeita alkuja! Kaaliperhonen sulla on ainakin lupaavat olot :)!
 
Juu Tammis, mun puolesta ei mitään hätää :)
Ihan jalat tukevasti maassa, niinkuin ennenkin. Varsinkin kun tietää että mahdollisuutemme on mitä on.
Ihan rehellisesti uskon, että viivanpaikkojahan ne ovat, ois ne jo vahvemmat jos jotain ois, on kuitenkin kp33 jo menossa.

Mutta ainahan sitä voi haaveilla siihen saakka kun menkat alkaa :love:
 
Hei, kertokaa kiltit fiksumpana onko tuossa nyt se surullisen kuuluisa viivan paikka?

Punainenkin (selvä!) viiva näkyy mutta hieman sen muovin alla oli. Ei näyttänyt semmoselle väriliulle niinkuin yleensä se mistä väri lähtee liikkeell. Ota nyt tolkkua (n):whistle:

Kp 36 menossa ja dposta ei varmuutta
 

Attachments

Mariani tuossa kuivuneessa näyttäisi kyllä viivanpaikalta, märästä tikusta ei osaa sanoa kun voisi olla kumpi tahansa!

Pionii onnea hurjasti ultraan!!! Ymmärrän kyllä sun järkeistyksen ultraan menemisistä, kuulostaa fiksulta.

Kaaliperhonen miten sulla aiemmissa raskauksista on tikut käyttäytynyt? Tai onko niissä hCG mitattu? Että onko mahdollista että sulla nousee vaan hitaasti tms? Samoilla linjoilla Tammitytön kanssa kyllä ett luulis vähän jotain enemmän jo näkyvän jos menkat on jo muutaman päivän myöhässä mutta eihän sitä koskaan tiedä. Tsempit!!

Täällä taas sain sykkeet ihan maksimiin kun istuin tuijottamassa tuota hiton digin ruutua kun se mietti. Mutta tältä se näytti
http://i.imgur.com/8aZjWdp.jpg

Jospa tästä rauhoittuisi edes pariksi päiväksi niin kattoo meniskö sinne kontrolliverikokeeseen vai nou.
 

Yhteistyössä