Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pirunpelto: oij hyvä tietää, pitää kokeilla laittaa sinne seuraavan kerran :)

Mandala: Hurjasti onnea sinulle! <3
Niin ei tuosta oikein tolkkua ota. Kuivuttua näytti tosiaan samalta mutta nuo kuvat näytti tilanteen parhaiten. Pitää kokeilla parin päivän päästä uudelleen ja katsoa josko sieltä tulisi selkeämpi tulos ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Kaaliperhonen miten sulla aiemmissa raskauksista on tikut käyttäytynyt? Tai onko niissä hCG mitattu? Että onko mahdollista että sulla nousee vaan hitaasti tms? Samoilla linjoilla Tammitytön kanssa kyllä ett luulis vähän jotain enemmän jo näkyvän jos menkat on jo muutaman päivän myöhässä mutta eihän sitä koskaan tiedä. Tsempit!!
Oon testannut aika reilusti myöhässä, nyt junnusta testasin viikon myöhässä, kun oltiin ulkomailla, enkä siellä jaksanut lähteä testiä hakemaan :D hcg-mittauksia ei ole koskaan tehty, mutta kai se mahdollista on, että nousee hitaasti? En mä tiedä.

Jos tää olis kemiallinen raskaus, niin kauan se haamuilisi testeissä (25mIU)? Mulla oli sitä tuhrua kuitenkin vuorokauden verran kierron lopussa, 33-34/35...

Ovulaatiosta vielä sen verran, että sain ovis+ kp 19 ja lopetin tikutuksen siihen, voi siis olla että olenkin silti ovuloinut myöhemmin? Siitä plussastahan ovulaatioon on 24-48h, eli 1-2vrk. Voin hyvinkin olla ovuloinut kp 21, mutta vaikea uskoa että yhtään sen myöhemmin...

Kaaliperhonen, kp 39/35 ja aamuhaamu
 
Pionii, tsemppiä ultraan :).

Mandala :love::love:

Metsäruusulle onnittelut <3

Mariani, ylemmässä näyttäisi haamulta värin kanssa, alemmassa väri haalistunut kuivuessaan. Tänään vaan uutta testiä kehiin :)

Zuhinalle ja Hendulle tsemppiä piinailuun!
Kyllähän himotestaaja voi jo testailut aloittaa ;)
 
Hurjasti onnea kaikille uusille plussanneille!:love: ja pahoittelut negan saaneille ja uuen kierron alottaneille.
Täällä menossa kp 3 ja pari kyssäri ois jos joku tietäs vastauksen..;) maca lisää hedelmällisyyttä mutta millä tavoin se vaikuttaa? Onko sillä vaikutusta limakalvoon vai munasoluun vai...? Ja milläköhän muulla saa limistä paksummaksi ku greipillä (en löyä misttän greippimehua:confused:)? Ku meillä ongelma mahtaa olla kiinnittymisessä...
 
Pikkupossu limikseen vaikuttaa e-vitamiini kuulemma.

Pakko vielä kommentoida että kun olen tässä nyt yli vuoden käynyt IVF hoidoissa niin siellä lääkäri on sanonut että onnistumattomuuteen suurin syy on alkio itse, eikö niinkään kiinnityminen mitä ennen ajattelin itsekin. Tai sitte tietysti ajoitus voi olla myös ongelma. Aika ohuellakin limiksellä on voitu raskautua (3mm, vaikka suositus on sen 6mm vähintään) mutta sille ei voi mitään jos alkio ei ole elinkelpoinen.
 
Mandala, kaikki on niinku pitää :)!! Nyt vaan katse eteen ja suupielet ylöspäin :love:

Pirtsi :( pläh. No juurikin näin. Itsekin olen tullu siihen tulokseen näiden vuosien kans että se "oikea" haamu on vaan jotenkin erilainen kun ne "onkohan tässä jotain " viivat. Tai no..kuten sanottu ihmeitä tapahtuu ja silleen, mutta kyllä nää nykytikut on nii herkkiä että ne näyttävät aika ajoissa. Sillon kevään jälkeen ku hcg oli vielä 21 nii PC antoi selkeän punaisen viivan..tummemman kuin mitä esim kuopuksen hoitoalkuisessa raskaudessa pp8.
Mut kyl me vanhuksetkin vielä joskus
noustaan (y):love:

Kaaliperhonen. Voihan nenä. Olisin kyllä ollu varma että sä plussaat. Kemiallisen haamuista mulla ei oo mitään tietoa.. mutta kyllähän se hcg voi pysyä kotvan koholla jos se alkio sinne on yrittäny majoittua. Toivottavasti nyt jotain selvyyttä alkais tulla :unsure:. Halaus! Kantsisko vaan uittaa se digi niin näkisit onko hcg koholla vai mikä hommaa viivyttää ?

Metsäruusu ja Sheldon :love:!
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Pikkupossu limikseen vaikuttaa e-vitamiini kuulemma.

Pakko vielä kommentoida että kun olen tässä nyt yli vuoden käynyt IVF hoidoissa niin siellä lääkäri on sanonut että onnistumattomuuteen suurin syy on alkio itse, eikö niinkään kiinnityminen mitä ennen ajattelin itsekin. Tai sitte tietysti ajoitus voi olla myös ongelma. Aika ohuellakin limiksellä on voitu raskautua (3mm, vaikka suositus on sen 6mm vähintään) mutta sille ei voi mitään jos alkio ei ole elinkelpoinen.
Kiitos! Noinhan se varmaan onki ku nyt aattelee..
 
Pikkupossu, E-vitamiinista oon kans kuullut, että parantaa kohdun limakalvoa. Punaviinin sanotaan edistävän kiinnittymistä vilkastuttamalla verenkiertoa. Mutta tiedä noista sitten..
Muoks: ja tosiaan meillä esikoinen sai alkunsa ultrassa liian ohueksi todetusta kohdun limakalvosta huolimatta joten ei se mahdotonta ole ollenkaan.

Kaaliperhonen, laitahan haamusta kuvaa :)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas, ihan ekana näytän ommaani, eikös tässä jo alakais olemaan plussan tuntua? (tosin eilen vielä oli ihan blankko..) Mutta kyllä tuo livenä on vähintään yhtä tumma ko kontrolliviiva :O

Epämäärästä limailua on ollu nyt kohta viikon. Nyt aamusta heti ko ylös nousin ihan kauhea ristiselekäkipu, aivan jumalaton jomotus. Peukut pystyyn että se olis sitä itteään! Ja ukko saa illalla kyytiä ;)

Hulluna plussanneita taas, onnea kaikille!!

Kaaliperhonen mie oottelen sinun tämän aamun kuvvaa, minusta tuossa eilisessä on haamu :) E:eek:lit ehtinykki kirjottaa, paa viivat vierekkäin ja pistä kuva tänne niin saahaan tulukita...?
 
Voi ei kaaliperhonen :( Todella raivostuttavaa, kun ei voi olla varma. Mutta voisko se sitten olla kemiallinen ja menkat sen takia myöhässä? Mua pelottaa edelleen, että omani on kemiallinen. Ei oo siis mitään syytä sinäänsä pelätä, kunhan vain pelkään. Missäköhän vaiheessa sitä voi luottaa, että sinne on oikeasti joku tarttunut, eikä testit näytä väärin? Mulla kyllä vahvistunut noi viivat dpo 11-dpo 15 aika hyvin.
 
Heippa..tulen kuokkimaan hoitoketjusta tänne..

Ensinnäkin onnea kaikille plussanneille <3

Täällä myös pohdin kuinka kauan kemiallinen näkyy vielä raskaustestissä?!? 1-päiväinen alkio siirrettiin 16vrk sitten ja Pe pc antoi selkeän haamun mutta digi näytti ei raskaana. La alkoi vuoto ja ollut todella erikoista. Mulla on endo ja yleensä aivan järkyt menkkakivut, nyt ei juuri lainkaan ja vuotokin normaali vähäisempää/erikoista..tämän vuoksi testasin vielä eilen päivällä ja tänään aamulla ja tässä tulos, ylempi tämän aamun (ei kuivunut vielä)
http://aijaa.com/y9cvNj

Kohdunulkoinen alkoi vähän kummittelemaan mutta eikös siinä nousisi nopeasti hcg??
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen


Tossa tuo miun kartta. En saa sämplittyä sitä pidemmältä aikaväliltä. Kierron ekasta päivästä lähtien ( en tiiä miks toi yks jäi hapsuttaa tonne hassusti) ...
Onko toi "minkään näköinen" ...


( miten sen saa muuten valkattua pidemmältä ajalta ku en ossoo )

Vitamiineista puheenollen
http://www.rainbow.fi/tuotteet/elintarvikkeet/ravintolisat/rainbow-monivitamiinipore-20-poretablettia-80-g/

Miulla on noikin käytössä. Aikasta hyvitten foolihappoa. Ite otan kyl tuplan joka päivä ( vs tri tolosessa on foolihappoa 800 µg muistaakseni). Ja e-vitamiinia..hintaansa nähden passeli.
 
Voi Mari kun nuo sun testit ei anna mielenrauhaa! PC:n testiviiva mun mielestä tummenee kuivuessaan, joten ehkä sitten kun tämän aamun testi kuivuu niin voi vertailla sitten onko niissä eroa?
Mä en siitä mun kemiallisesta testannut enää sen pp14 jälkeen kun se testi oli silmin nähden haaleampi kuin pp13 ja pp14 myös se verikoe vahvisti, että arvo on laskuun päin. Joten en kyllä tiedä ollenkaan kauan kemiallisessa haamuilee.
Kyllä mäkin olen lukenut, että kohdunulkoisessa nousisi kovasti hCG.
Voimahalit Mari <3
 
CISU: Miten saan sulle laitettua viestiä?? o_O Haluaisin liittyä fb ryhmään :)

Tsemppiä piinailijoille! Täällä kans pirunmoiset piinaviikot meneillään. Ovis tuli bongattua ja hyödynnettiin kunnolla kera punaviinin. Nyt dpo 4 muistaakseni. Enkä ees pääse testaileen ko vasta maanantaina! Lähetään reissuun kavereitten kanssa, niin en kehtaa reissun päällä testailla. Että wuhuu! Tai jos testaan niin on testattava jo torstaina ja se on vasta dpo 7, eli turhan aikasin.. äh!

Ihania plussaviivoja vaikka kenellä! ^^ <3

Kaaliperhonen: kylläpä nyt antaa odotuttaa. :/ Toiv. se plussa sieltä pärähtää!
 

Yhteistyössä