Oon testannut aika reilusti myöhässä, nyt junnusta testasin viikon myöhässä, kun oltiin ulkomailla, enkä siellä jaksanut lähteä testiä hakemaan hcg-mittauksia ei ole koskaan tehty, mutta kai se mahdollista on, että nousee hitaasti? En mä tiedä.Kaaliperhonen miten sulla aiemmissa raskauksista on tikut käyttäytynyt? Tai onko niissä hCG mitattu? Että onko mahdollista että sulla nousee vaan hitaasti tms? Samoilla linjoilla Tammitytön kanssa kyllä ett luulis vähän jotain enemmän jo näkyvän jos menkat on jo muutaman päivän myöhässä mutta eihän sitä koskaan tiedä. Tsempit!!
Kiitos! Noinhan se varmaan onki ku nyt aattelee..Pikkupossu limikseen vaikuttaa e-vitamiini kuulemma.
Pakko vielä kommentoida että kun olen tässä nyt yli vuoden käynyt IVF hoidoissa niin siellä lääkäri on sanonut että onnistumattomuuteen suurin syy on alkio itse, eikö niinkään kiinnityminen mitä ennen ajattelin itsekin. Tai sitte tietysti ajoitus voi olla myös ongelma. Aika ohuellakin limiksellä on voitu raskautua (3mm, vaikka suositus on sen 6mm vähintään) mutta sille ei voi mitään jos alkio ei ole elinkelpoinen.
Mulla tänään 4+1 ja tein innoissani digin. Antoi jo sen "Raskaana 2-3" Mutta kai se on kovin yksilöllistä, milloin nuo hcg:t nousee.Mulla odottaa vielä digi kaapissa, millon uskaltaa testata et tulis 2-3vko? Nyt rv olis 4+3, perjantaina testasin sen 1-2