Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Meikä taas lueskellut vain teidän juttuja..

Ensinnäkin isot voimahalit Theranille!:( Ihan kamalia uutisia joutunut lukemaan..Miten epäreilua tämä maailman meno onkaan. Voimia tulevaan,jos vielä uskallatte yrittää!!

Plussiakin putkahdellut vino pino,onnea kaikille!!:)

Mä sain vihdoin ovistestiin plussan ja se hyödynnettiin. Jos vielä huomenna varmistelut (torstainakin kyllä jo siemennettin;)). Mies ei jaksais vaan tällasella tahdilla..No,saa vaan kärsiä!:geek: Aika pessimistisellä asenteella kyllä oon, jotenki tuntuu vaan siltä,että ei tuu onni meidän kohdalle. Toivossa kai on kuitenkin hyvä elää..

Jos saa vielä heittää kyssärin: Miten usein teillä oli seksiä, kun nasahti plussa? Joka toinen päivä oviksen tienoilla on varmaan hyvä..?

Tässä vielä ovistesti:
 
moonan meillä oli dpo -2 illalla (kn oli auki, mutta ovistesti illalla nega) ja dpo 0 päivällä pikatalletukset kovien oviskipujen keskellä kun ei ovisplussa päivänä ehditty/jaksettu :) kiinnostais itteä tietää kumpikohan se noista kerroista sitten oli..
 
  • Tykkää
Reactions: moonan
moonan No minä oon nyt haamun saanut raskaustestiin, en ole uskaltanut sitä vielä uusia kun pelkään että on kadonnut tuhrun mukana :D Mutta se haamunen saatiin aikaan ihan vain sillä, että heiluteltiin peittoa kp 19 ja 20 (eka ovisplussa tuli kp 19)...
 
  • Tykkää
Reactions: moonan
Aika jännä, menkoista laskien mun laskettuaika ois 22.5. mutta käytin tuon linkin laskuria ja sitä miten oikeasti tämä mulla on tapahtunut, eli IVF hoidossa, niin sain 26.5. tulokseksi jonka mukaan olisi 4+1 vaikka mun ja klinikan laskujen mukaan on 4+6.
Niinpä, eli mitä pitäisi uskoa?! :D Eiks yleensä neuvolassa ja klinikalla lasketa just menkkojen mukaan, mut mun kohdalla ainakin se olis suorastaan typerää, kun hedelmöittyminen ei oo voinut tapahtua yli viikkoa aiemmin.
 
Tämä on mun mielestä selkeä :)
http://www.raskauskiekko.fi/kiekko/

Tosin tuollakin vähän heittoa, kokeilin omilla tiedoillani (olen raskaana, kunnes toisin todistetaan :D ): Viimeisistä menkoista laskien olisi 4+1, ovulaatiosta laskien 4+3...

Ja löysinpä tuolta mielenkiintoisen tiedon 5.raskausviikosta, joka tuo lohtua ainakin itselle :) :

Kohdun limakalvolle kiinnittyminen voi aiheuttaa pientä vuotoa, jota on mahdollista tulkita vahingossa niukaksi kuukautisvuodoksi.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä on mun mielestä selkeä :)
http://www.raskauskiekko.fi/kiekko/

Tosin tuollakin vähän heittoa, kokeilin omilla tiedoillani (olen raskaana, kunnes toisin todistetaan :D ): Viimeisistä menkoista laskien olisi 4+1, ovulaatiosta laskien 4+3...
Mulla antoi viimeisistä menkoista 3+5 ja ovulaatiosta 3+6. No eihän se toki oo päivän päälle, mut näin alussa tuntuu tärkeältä. Oon jotenkin onnistunut kehittämään itselleni niin kovan kemiallisen raskauden/keskenmenon pelon, vaikka mikään ei siis ainakaan vielä viittaa niihin. Jotenkin tuntuu, että tää plussa vaan on liian hyvää ollakseen totta!!
 
Hmm. No on kyllä melkein pakko laskea sit oviksen mukaan! Mulla on säännöllinen 29-31 kierto, et on helppo laskea menkoista. Kiinnittyminen on vaan jostain syystä kestäny kauan aiemmissa raskauksissa ku la on siirtyny monta pv eteenpäin. Ja aiemmissa raskauksissa tein ovistestejä ni tiesin tarkan päivän, nyt en oo varma :) mut ovis oli oireiden perusteella tod näk 5.9 :) la olis laskurin mukaan 27.5!
 
Mä otin loput ovitrellen irrotukseen 28.8. eli 30.8. olisi sitten ovis ja 4.9. sitten siirto. Edeltävät menkat alkoi 16.8. (28 pvä kierto pääsääntöisesti) minkä perusteella oon koko ajan laskenut, ja klinikka myös.

Muuten asiasta kukkaruukkuun tällänen mielenkiintonen sivu noista hCG arvoista. Tuolla sanottaisiin että kun mennään 1200 yli niin tuplaantuminen hidastuu. Enpä tiennyt tuotakaan.
http://www.conceivingconcepts.com/learning/articles/hcg_ranges.html
 
Zuhuna mun mielestä rfsun Ovistikut on hyviä. . Ne ei anna niitä melkein plussia kovi herkästi. Musta toi on jo aika liki plussaa (y)
Haa onks noissa kontrolli viivoilla väliä? Siis vahvuudella ?

Ku mulla kontrolliviiva oli tosi hailakka jos vertaa wondfon testiin(3h pidätys) .
Et eiks pääasia oo että se testi viiva on ylipäänsä vahvempi ku kontrolliviiva?
 
Kiitos vastauksista. En tiedä, nyt pp9 (3päivän alkiolla) ja nyt viiva ehkä alko muodostuu 3-4min kohdalla mut oisko kemiallinen tms ,tuntuu et 3aamua saanu vaan samanlaisia. Edellinen icsi näkyi pp8 ja pp9 selvemmin jo.tuleeko noihi testeihi yleensä yhtää mitää ylim viivoja?
 
eskimopuikko Apteekin omaan ei kuulemma tule tai ainakaan minä en koskaan ole saanut :)


Omanapa: Kp 38/35, jokohan huomenna uskaltaisi uuden testin uittaa? Lämmöt yhä ylhäällä, eikä tätiä mailla halmeilla.
Do it! Pakko kai se on kuitenkin joskus tehdä. Tai ei ole, mutta ehkä saat mielenrauhan, jos teet :) Mä meinasin kans huomisaamuna taas testailla tilannetta, josko se viiva ois taas vähän vahvistunut.
 
Wolt just niitä taitaa olla joo... no voi hitsi :( ehkä annan niille mahdollisuuden ja jos ei mullakaan toimi niin pitää tilata jotain muita. Mistä oot hankkinu noita promatris? :)
Ebaysta tilasin.oisko joku 9e ollu 30kpl ja siinä tuli pari raskaustestiä kylkiäisenä.
Voin kaivella ne myyjät joilta oon ostanut

http://www.ebay.co.uk/itm/141452282960?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Tältä tilasin nyt :)

http://www.ebay.co.uk/itm/HIGH-SENSITIVITY-OVULATION-FERTILITY-PREGNANCY-HOME-URINE-TEST-STRIPS-STICKS-/280860114911?var=&hash=item4164913fdf

Tältä tilasin huhtikuussa ja silloin ne oli promatriksia. Mut noi ekat on halvempia
 
Viimeksi muokattu:
Eskimopuikko voimia! tiedän tasan tarkkaan miten rankkaa on rampata näissä hoidoissa kun jää tyhjä käteen :( mutta toisaalta jos et ole aiemmin ollut raskaana, ei voi tietää kuinka nopeasti hCG sulla nousee, joten jos ei menkat ala niin toivoa on!
 

Yhteistyössä