Catharin onnea plussasta! ! Toivottavasti kaikki menee hyvin!
Wolt.. no..hmm..kyllähän se sillee on mahdollista että LH piikki ja ovis tulee mutta tikulla sitä ei saa kiinni. Piikki voi olla matala tai kestää hyvin hetken aikaa. On itselläkin ovis ollu ihan ultralla todettuna mutta tikkuun en saanu sitä klassista tummaa plussaa... Mutta toisaalta en osaa sit sanoa testasinko tarpeeksi ja oikeaan aikaan. Pitkään lopetin tikutuksen muutenki jonneki kp15-16 kohdalle kun luulin saaneeni tummahkoa viivaa kp 12 jne.. mutta jossain vaiheessa huomasin et sellanen tulee lähes aina mutta se oikea tosi tumma plus jopa vasta kp23. Mutta kyllä mulla kuitenkin se LH piikki tulee tikkuun asti, kuten keväällä, jos kierto toimii kunnolla ja todella ovuloin kunollisen munasolun.
Muuten noista oireista..Itse en taas enää osaa pitää esim pahaa oloa minään oireena koska mulla on sitä joskus todella voimakkaana aamuyöstä keskellä kiertoakin tai loppukierrossa. Nytkin oli viime kierrosssa ja tosiaan ilmeisesti yhtään mitään eloa mulla ei ollu/ole tuolla alakerrassa. Sit taas raskaana ollessani se kuvotus alkaa yleensä vasta reilusti plussan jälkeen..
Mutta mutta jospa ne vitskut tekis tehtävänsä ja tulis kunnon superoviskin
!!