Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

http://aijaa.com/szKHqE ja tämännäköinen on kuivana. Mun äidin mielestä tää on kuitenkin nega, koska viivat ei oo yhtä tummat :LOL: dpo:sta ei oo tietoa, mut huomenna tai tänään pitäis menkkojen alkaa. Yk meillä on jo 11. Nyt täytyy sanoa, etten todellakaan odottanut tätä, mut mielestäni tuo kyllä plussa on. Olen tärissyt koko aamun :confused:
ei mitään epäselvyyttä :D niin komia plussa ja kaunis :)
Tarrasukkia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Tänään tein testin aamupisusta pc:llä. Hyvin haalee viiva, haaleempi kun keskiviikkona :(
Mut kierto ollut niin omituinen viime kuukaudet, vaihdellut siinä 25-37, että jos tää on taas joku pitkä kierto.. Nyt kp 33.
Ja mä oon saanu elämäni ainoot positiiviset testit (2kpl), v.1999 ja 2003 ;) Sillon oli molemmissa menkat viikon myöhässä. Että en tässä vielä heitä kirvestä kaivoon, vaan odotan ja odotan.. :)
Eilen kävin neuvolasta pyytään lähetteen labraan raskaustestiin, säästän sen verikokeen ens viikolle!
 
Onnittelut kaikille uusille plussanneille kera vauvaliiman ja jarrusukkien!!:love: ja muille jaksu halit!(y)
Pakkohan se oli tänäänki tikku uittaa vaikka eilen olin että vasta maanantaina ellei menkat sitä ennen ala..samanlainen ku keskiviikkona eli tummempi ku eilen..mutta tänään aamulla pyyhkiessä tuliki semmosta veristä limaa mitä tulee mulla aina ennen menkkoja..(n) ja tissi kipu on muuttunu ja palelu loppunu... :confused: selkäkipu ja "varmuus" (lue suunnaton toive) on tallella... sitte vielä ku minun hermorakenne ei kestä oottamista!:mad::cautious:ARGHH!!!!!:ROFLMAO:
 
Meni sitten omituiseksi tämä. Eilen illalla menkka jomotuksia ja pyyhkiessä jotain limaa jossa hyvin vähän verta seassa sama jatkunu nyt koko aamun. Alkais nyt ne kuukautiset niin pääsis eteenpäin uuteen kiertoon ja yritykseen. Kp32 tänään. Eka epilleritön kierto. Onnea plussanneille. :)
 
Digi sanoi ei raskaana hetken mietittyään ja sitä uskotaan, eihän tässä muutakaan voi... Mulle sitten maistui muuten vain 12h yöunet :D Aamulämmöt yhä 36.8, koskahan sen voi odottaa lähtevän laskuun? :unsure: Se keskiviikkoaamuna alkanut tuhrutus on - ilmeisesti - loppunut kokonaan, eilisillan jälkeen ei ole tullut tipan tippaa, ei edes pyyhkiessä. En kai mä sen perusteella voi katsoa uutta kiertoakaan alkaneeksi, eikös vasta kunnon vuoto = uusi kierto? o_O Eli tämä olisi siis 36/35? :confused:

Linkki lämpökäyrään: http://aijaa.com/67VRoW
Niin mieki aattelisin että kunnon vuoto on uusi kierto..o_O ärsyttävää tommonen! Jospa tulis kohta selvyys, mieluusti plussan muodossa!:p(y) Musta tuntuu että mä oon sun kans kohta samassa jahkailu vaiheessa...:confused:
 
Aivan selvä plussa, Catharin!! Onnea! :love:

kaaliperhonen, sulla todennäköisesti vaan kierto nyt venähtänyt ja kroppa on yrittänyt käynnistellä menkkoja tuon tiputtelun muodossa. Jos kierto on vasta päivällä ylittynyt niin on vielä ihan normaalia vaihtelua! Toivottavasti tulee selvyys mahd. pian. :)
 
Catharin onnea plussasta! ! Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Wolt.. no..hmm..kyllähän se sillee on mahdollista että LH piikki ja ovis tulee mutta tikulla sitä ei saa kiinni. Piikki voi olla matala tai kestää hyvin hetken aikaa. On itselläkin ovis ollu ihan ultralla todettuna mutta tikkuun en saanu sitä klassista tummaa plussaa... Mutta toisaalta en osaa sit sanoa testasinko tarpeeksi ja oikeaan aikaan. Pitkään lopetin tikutuksen muutenki jonneki kp15-16 kohdalle kun luulin saaneeni tummahkoa viivaa kp 12 jne.. mutta jossain vaiheessa huomasin et sellanen tulee lähes aina mutta se oikea tosi tumma plus jopa vasta kp23. Mutta kyllä mulla kuitenkin se LH piikki tulee tikkuun asti, kuten keväällä, jos kierto toimii kunnolla ja todella ovuloin kunollisen munasolun.
Muuten noista oireista..Itse en taas enää osaa pitää esim pahaa oloa minään oireena koska mulla on sitä joskus todella voimakkaana aamuyöstä keskellä kiertoakin tai loppukierrossa. Nytkin oli viime kierrosssa ja tosiaan ilmeisesti yhtään mitään eloa mulla ei ollu/ole tuolla alakerrassa. Sit taas raskaana ollessani se kuvotus alkaa yleensä vasta reilusti plussan jälkeen..
Mutta mutta jospa ne vitskut tekis tehtävänsä ja tulis kunnon superoviskin :)!!
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Catharin onnea plussasta! ! Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Wolt.. no..hmm..kyllähän se sillee on mahdollista että LH piikki ja ovis tulee mutta tikulla sitä ei saa kiinni. Piikki voi olla matala tai kestää hyvin hetken aikaa. On itselläkin ovis ollu ihan ultralla todettuna mutta tikkuun en saanu sitä klassista tummaa plussaa... Mutta toisaalta en osaa sit sanoa testasinko tarpeeksi ja oikeaan aikaan. Pitkään lopetin tikutuksen muutenki jonneki kp15-16 kohdalle kun luulin saaneeni tummahkoa viivaa kp 12 jne.. mutta jossain vaiheessa huomasin et sellanen tulee lähes aina mutta se oikea tosi tumma plus jopa vasta kp23. Mutta kyllä mulla kuitenkin se LH piikki tulee tikkuun asti, kuten keväällä, jos kierto toimii kunnolla ja todella ovuloin kunollisen munasolun.
Muuten noista oireista..Itse en taas enää osaa pitää esim pahaa oloa minään oireena koska mulla on sitä joskus todella voimakkaana aamuyöstä keskellä kiertoakin tai loppukierrossa. Nytkin oli viime kierrosssa ja tosiaan ilmeisesti yhtään mitään eloa mulla ei ollu/ole tuolla alakerrassa. Sit taas raskaana ollessani se kuvotus alkaa yleensä vasta reilusti plussan jälkeen..
Mutta mutta jospa ne vitskut tekis tehtävänsä ja tulis kunnon superoviskin :)!!
Tattis selvennöksestä.

Joo tilasin niitä mun luottotestejä ..promatriksia ( jos niitä enää sit tarvii :D ) .
Eilen testasin mitä mulla oli pinkki kantaset ja wondfo molemmat samasta lirusta niin pinkki ei saanu mitään väriä...kun taas wondfo jotain epämääräistä..

Toivotaan et tulee kunnon ovis. Ainakin ennusmerkit on siihen malliin :D huhhuijaa...mies parka..hätää kärsimässä :D XD

(Muoks. Jep ovulaatio ovella. Testattu wondfolla )
 
Viimeksi muokattu:
Tää palsta on äärimmäisen koukuttava, miekin luen tätä aamusta iltaan,vaikkei itselläni ole nyt oikein sanottavaa. Elän kuitenkin mukana teidän jännittävissä ja tuskaisissa hetkissä :love:

En ole kokenut vielä ainakaan tarvetta siirtyä mihinkään oottavien ketjuun, saa nähä myöhemmin ehkä..?

Reilun 2 viikon päästä eka neuvola, sitä oottaen
Lisbon, 5+1
 
kaaliperhonen, sulla todennäköisesti vaan kierto nyt venähtänyt ja kroppa on yrittänyt käynnistellä menkkoja tuon tiputtelun muodossa. Jos kierto on vasta päivällä ylittynyt niin on vielä ihan normaalia vaihtelua! Toivottavasti tulee selvyys mahd. pian. :)
En ole koskaan ennen kuulunut niihin, joilla olisi kierroissa vaihtelua, vaan menkat on aina tullut kellontarkasti silloin, kun pitää. On sitten ensimmäinen venähdys ikinä, jos näin on :D Tiputtelu (joka ei yltänyt siteeseen asti koskaan) loppui eilen illalla, joten se kesti vuorokauden verran. Nyt jatkan raskausoireiden kera (nukkuminen, päänsärky, pahoinvointi, ruokahaluttomuus, arat nännit, paisuneet rinnat, maitotippoja)...

Tahtoisin niin jo sen plussan tai uuden kierron, välitilassa odottaminen on ihan hirveää. :mad::mad::mad:
 
Moi! Täällä on dpo11 ja apteekin omaan aamulla nega. Testiajan jälkeen vilkaisin, ja silloin oli ilmestynyt haalea testiviiva. Mutta kertooko se mistään mitään? Huomenna tietysti uutta testiä mutta tuntuu että heitin jo kirveen kaivoon, kun täällä on monet saaneet plussan jo dpo11.
 
Ja joo ei niitä kyllä pitäis availla varsinkin kun tänään koin aikamoisen sydärin vielä vaikka kattelin ja vertailin viivoja väärin :rolleyes::cautious:
Mutta minkäs ihminen itelleen voi :cool:

Sika hölmöä muuten että vaikka seuraan tätä ja paria muuta ketjua niin ei tule aina ilmoitus uusista viesteistä. Pöh
 
Ja joo ei niitä kyllä pitäis availla varsinkin kun tänään koin aikamoisen sydärin vielä vaikka kattelin ja vertailin viivoja väärin :rolleyes::cautious:
Mutta minkäs ihminen itelleen voi :cool:

Sika hölmöä muuten että vaikka seuraan tätä ja paria muuta ketjua niin ei tule aina ilmoitus uusista viesteistä. Pöh
Mä vielä pari päivää sitten naureskelin taustalla, kun jengi availi testejä, mutta nyt huomaan saman houkutuksen iskeneen tännekin, kun eilen tosiaan se hailu ensin aamulla apteekin testiin ja iltapäivällä CB:n digitestiin pamahti "Raskaana, 1-2" (dpo11) :D

Ja jotenkin kummasti RFSU:n herkkä testi hyppäsi mun ostoskoriin äsken ruokakaupassa - en tajua, miten nyt sillai kävi :geek: Muutaman tunnin pidätyksellä sain siihen todella haalean, mutta kuitenkin kai värillisen viivan tässä iltapäivällä. Nyt siis (vasta) dpo 12.

Soitin myös neuvolaan ja sain pyynnöstä lähetteen verikokeeseen ensi viikolle. Mitenhän sitä malttaa olla siihen asti?! o_O
 
Pepiita pieni varoituksen sana että ne rfsu:t on ihan paskoja... Ne antaa tosi hailua verrattuna muihin, tuntuu kun ne ois jotenkin tosi epäherkkiä. Ja se 30min odotusaika.... :poop:
Joten älä ihmettele jos käyttäytyy ihmeellisesti!
 
Pepiita pieni varoituksen sana että ne rfsu:t on ihan paskoja... Ne antaa tosi hailua verrattuna muihin, tuntuu kun ne ois jotenkin tosi epäherkkiä. Ja se 30min odotusaika.... :poop:
Joten älä ihmettele jos käyttäytyy ihmeellisesti!
No sitä vähän jo tässä mietinkin ja meinasin huolestua hailusta! Muistan lukeneeni jostain RFSU:n huonoudesta, mutta en tietenkään voinut vastustaa kaupassa kiusausta, kun ovat niin halpoja verrattuna apteekkikamaan.

Noh, kaapissa odottaa vielä yksi apteekin testi ja yksi CB:n digi. Viikonloppuna meinasin apteekin testin tehdä, jotta näen vahvistuuko yhtään tuohon dpo 11 verrattuna. Digiä säästelen sitten ensi viikon loppupuolelle...ehkä :D Ja torstaina tosiaan verikokeeseen.

Siis mä luulin että raskauden yrittäminen ja ovulaation odottaminen on ahdistavaa odottelua, mutta nythän tää vasta jännittämiseksi menikin. :eek:
 
Pepiita niinpä tämä on ihan eri tavalla piinaavaa kuin itse yrittäminen huh :confused:
Ja tosiaan mitä huomannut tässä hätähousuna himotestaajana että turvallisinta on ostaa samoja testejä jos haluaa vertailla tummuuksia ja vahvuuksia ;)
Nettikaupat on siitä hyviä kyllä, ite olen tilannut kotitesti.fi osoitteesta mutta on myös raskauskeijua yms
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä