Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Joo-o ei hyvältä näytä... Tein digin nyt ja jos tiistaina on ollut 1128 arvo niin kyllähän se sitten ois pitäny varmasti olla jo 3+ tänään mutta eipä ole. Ja sitten koska näin unta just ennen heräämistä että sama juttu kävi ja että aukaisin sen digin heti niin tein sen myös nyt ja en kyllä tykkää mitä näen. Unessa ne viivat oli haalistunut tosi paljo mutt jotain näyttäis tapahtuneen näille oikeille viivoillekin :(
Näissä kuvissa vanhempi on ylempi
http://imgur.com/a/VWPHc

Mun mielestä toi yksi viiva mikä oli ihan tumma on nyt haalentunut. Ehkä tuo aiemmin haaleampana ollut viiva on nyt hiukan tummempi? Mutta en tiedä miten tuon nyt ottaa sitten. Valitettavasti tuntuu että tässä ei hyvin käy :(

Onko kukaan expertti näiden avaamisen ja tulkinnan suhteen?
 
Löysin tällaisen tekstin:

“The following are the cut-off thresholds of the candidate device:
·Not pregnant/pregnant 1-2 threshold = 10 mIU/mL
·Pregnant 1-2/pregnant 2-3 threshold = 156 mIU/mL
·Pregnant 2-3/pregnant 3+ threshold = 2600 mIU/mL.”

Lähde: http://www.peeonastickaddict.com/test-sensitivity-levels-cbea/

En tiedä onko tuohon luottamista sitten. Joten ehkä tässä olisi vielä saumaa noiden thresholdien kanssa mutta mutta tuo viivan vaaleneminen säikäytti. Se viiva mikä oli sitten tummentunut on vain kontrolliviiva :( Vaikka olen juonu ja rampannut koko eilisen illan vessassa ja avasin digin samantien märkänä (en nyt tiedä tummuuko vai haaleneeko digiliuskat jälkeenpäin??) niin verikoe se kyllä kutsuu ihan varmasti. Jos tekis sen toisen digin sitte esim ma aamulla.

Ja kauhea viikonloppu tulossa tässä kyllä pohdintojen kanssa :unsure:

Edit taas: tällaisenkin löysin http://www.suggys.co.uk/Leanne/what-does-a-positive-clearblue-digital-pregnancy-test-look-like-inside/

Hmmm siis tuo mun haalentunut viiva on viiva joko kertoo ollaanko raskaana vai ei ja viikko-indikaattori viiva on se yksinäinen viiva omalla liuskallaan. Joten yksinäinen viiva ei ole haalistunut mutta raskausindikaattori viiva on. Voiko tätä tulkita jotenkin mitenkään??
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin tein digin ja sain raskaana 2-3! Luulin kyllä kans et olis voinut olla jo 3+. Koska ovis oli oireiden perusteella 3vk sit keskiviikkona, en tikuttanut. Mutta raskaana ollaan ja se on pääasia. Mun silmään mandala nuo viivat on yhtä tummat, ei se 3+ ollut kaukana!!
 
No siis mullahan on vasta 4+5 / dpo19 meneillään että sen puolesta kai voisi 3+ odottaa vielä vähän aikaa (?) mutta kun ymmärsin että 2000 on se raja niin se 3+ voisi tulla jo. Mutta jos se olisikin tuo 2600 niin ei kai hätää.
Mutta joo eihän noita digejä saisi availla, minkäs sitä itelleen voi kun painajaisiakin nähny :rolleyes::confused:

Sofi one step näytti ehkä himpun verran tummemmalta kuin eilen, ainakin viivan ylä- ja alapuolelta.

Sheldon meinasitko itse viritellä toisen digin koska?
 
Sheldon onnea!

Mandala. Älähän ny. Tuolla CB omilla sivuilla ne hcg rajat on vähän erit (siel on sellanen kuviokaavio plaaplaa) mutta katsopa tätä ottoa yhdestä keskustelusta :
Well my bloodwork said 3452 and the test said 2-3 weeks same day! So not Sure what to think! At well over 2000 I expected to see 3+ .......

Eli mä en sinuna nyt kovin huolissaan olis vaik varmasti oot. Kaikki on ihan varmasti hyvin!
 
  • Tykkää
Reactions: Khloe
Sheldon hyvältä näyttää!! (y) Kyllä tuo melkein 3+ minun silmiin on :love:

Sitte tajusin ite että oon saattanut paniikissa tulkita kuvissa vahvuuksia niin että liuskat on eri päin. Ainakin ne pidikkeen reiät on eri puolilla kuvissa :rolleyes: joten laitoin ne nyt oikein päin. Vanhempi kuva silti edelleen ylempänä.

http://imgur.com/a/uQlgE

Eli onko se nyt kontrolliviiva mikä on haalistunut vai mikä? Mulla meni jo pää ihan sekasin
 
  • Tykkää
Reactions: Khloe
Kaaliperhonen, mulla alkoi testit haamuilemaan vasta neljäntenä vuotopäivänä. Digi tosin näytti negaa vielä viidentenä vaikka pc:ssä selvä haamu ja sitten parin päivän päästä sekin positiivinen.
Toivotaan sulle selvyyttä asiaan ja mielellään plussaista sellaista! Nuo sinun oireet kuulostaa niin lupaavilta :)

Mandala, älä säikähdä, ehkä se 3+ oli ihan hilkulla vaan. Mä oon ajatellut että se 3+ tulisi keskimäärin Dpo 21, eli 3 viikkoa hedelmöittymisestä. Joillain voi tulla vähän aiemmin ja joillain vähän myöhemmin mut noin keskimäärin. Eikös sulla ole 1 dpo enemmän kuin mulla eli 19? Varmasti maanantaina sulla on se 3+ jo :)

Mun digi sanoi aamulla Raskaana 2-3 eli kaiketi tuolla jotain nyt tapahtuu <3
Epävarmuus silti takaraivossa jäytää enkä uskalla vielä innostua :/

Mites muiden aamun testailut?
 
Joo siis nyt kyl käänsin ne liuskat samoin päin kuvaan niin näyttäis että ainoastaan kontrolliviiva on haaleampi ja ehkä vähän tummempi se raskausindikaattori viiva. Mutta kun sain jo itteni ihan ylikierroksille (mittaillessa syke oli fitbit rannekkeen mukaan niin korkea ettei se edes pystynyt lukemaan sitä :rolleyes:) että kyllä tässä huolia keksii :D esim se että haalistuuko nuo viivat kuten joku sanoi. Ainakin kun jätin vessapaperimyttyyn ne märkänä niin haalistu selvästi.
Noh yritän rauhoittua taas tai tulee muuten piiiitkä päivä!
 
wolt, toivottavasti tulisi kunnon viiva.

Mulla näytti plussaa vielä toisena vuoto päivänä, mut sit hiipui pois.
En siis olis tiennyt koko plussasta ellen ois hätähousuillut, mutta hyvä näin, koska antoi toivoa! :)
Vielä ei päässy testaa...piti sompailla ittensä töihin sen verran aikasin...jos huomenna ( mielenrauhan vuoksi)..
Tuli nimittäin sen verran järkyt aamupahoinvoinnit ja meinasin taksissakin laatata :S
 
Heips kaikki ihanaiset!

Tämä hätäilijä tekee paluun foruumeille. Viime elokuussa yk1 joka päätettiin laittaa pausellw kun ukko meni ja kosi. Nyt on hääjärkkäysstressi takana ja juhlat juhlittu.

Ov taisi osua siihen heti häiden jälkeen, yleensä tunnen erittäin hyvin, mutta nyt meni siinä huumasssa ihan ohi.
Nyt kp 24/27, aika tasaiset 25-27 kp:t olleet kuluneet 6kk.
Tietysti piti jo käydä cittarista pct hakemassa ja uittaa näinkin pienillä päivillä. Tyylipuhdas nega o_O dpo10?

Kuvaa en onnistunut näin luurista lisäämään? Onkos niksejä? Niitä nimittäin jatkossa riittää kunhan tuo tikkupaketti kotio löytää :LOL:
 
Digi sanoi ei raskaana hetken mietittyään ja sitä uskotaan, eihän tässä muutakaan voi... Mulle sitten maistui muuten vain 12h yöunet :D Aamulämmöt yhä 36.8, koskahan sen voi odottaa lähtevän laskuun? :unsure: Se keskiviikkoaamuna alkanut tuhrutus on - ilmeisesti - loppunut kokonaan, eilisillan jälkeen ei ole tullut tipan tippaa, ei edes pyyhkiessä. En kai mä sen perusteella voi katsoa uutta kiertoakaan alkaneeksi, eikös vasta kunnon vuoto = uusi kierto? o_O Eli tämä olisi siis 36/35? :confused:

Linkki lämpökäyrään: http://aijaa.com/67VRoW
 
Viimeksi muokattu:
Mandala hyvältä noi minun mielestä näyttää!! :)(y) Verestä otettunahan se hcg on korkeampi kuin mitä pissaan erittyy! Se tulee vähän niinku jäljessä alkuraskaudessa. Eli vaikka sulla ois verestä mitattuna hcg reilustikin yli tuon 2000 niin virtsassa ei välttämättä vielä ole. Mutta hyvähän se on oman mielenrauhan takia käydä verikokeessa varmistus hakemassa! :)

Theran kauheeta mitä oot joutunu kokemaan! :eek::cry: Halauksia sinulle! <3 Itse oon monta kertaa miettiny et ku keskenmenoja on nyt takana 5 yhteensä..niin miten onnekas sitä on ollukaan kun kaikki raskaudet olleet kohdunsisäisiä. Pelänny oon kyllä joka kerta ettei näin ole. Voimia toipumiseen!!
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
tämmönen hypoteettinen kysymys ( ja himputin nolo ).
Voiko ovulaatiotestit näyttää väärin? tai siis voiko ne jättää näyttämättä ovulaation?

Luulempa et se raskaustesti näyttäny negan okein ..nyt on semmonen olo et ois joku supermega ovis ilmeisemmin tulossa / olemassa...
( alotin eilen inositolin ja vetäny greippimehua aika antaumuksella )
 

Yhteistyössä