Tein tossa pari tuntia sitten digin, niin vaan tuli raskaana 1-2!! En voi uskoa tätä, ihan outoa!
Jeeee!!!! Onnea Jos oikein katsoin sun viestejä, niin ollaan todennäköisesti aika samalla viivalla! Mullakin nimittäin ovistestin mukaan ovulaatio tapahtui 6.9. tienoolla, eli nyt dpo 12. Ja eilen plussasin digilläTein tossa pari tuntia sitten digin, niin vaan tuli raskaana 1-2!! En voi uskoa tätä, ihan outoa!
Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssani. Tällaisia ei ole koskaan kiva lukea, mutta olen kaivanut myös surullisempia tarinoita, jotta osaan valmistautua myös siihen. Itse vuodin siis dpo 14-15, tänään (dpo16) ei ole tullut pisaraakaan verta, enää rusehtavaa (eli vanhaa) verta ja sekin vain pyyhkiessä, en ole pitänyt edes mitään sidettä tänään... Mulla olisi (on?) tänään rv 4+0...kaaliperhonen, kokemukseni on huono, mutta haluan jakaa kuitenkin.. Eka raskaus sujui ok ilman vuotoja. Toisessa tiputteli dpo 10-13 ja dpo 17-18. Dpo 19 alkoi sitten kunnon vuoto. Eli varhainen km. Seuraavassa raskaudessa tiputteli dpo 6-13 ja rv 5+1 - 5+3. Rv 6+0 repesi munanjohdin, kohdunulkoinen siis.
Onneksi olet lukenut jo paremmistakin kokemuksista. Pidän sulle peukkuja!
Millä laskurilla oot laskenut? Mulle yksi netin laskuri antaa 4+0 ja toinen 3+6. Kumpaa pitäisi uskoa, jos oletetaan, että ovuloin sunnuntaina 6.9. (Ovisplussa testissä 5.9.)?Pepiita! Samoilla juu mennään, oviksesta en oo varma koska oli kun en ostanu tälläkään kierrolla ovistestejä, mut tuntojen mukaan mentiin tänään olis laskurin mukaan 4+1
En oo kokeillut laskea, koska mulla on ollut epäsäännöllinen ja pitkä kierto. Nyt kaksi viimeisintä kiertoa siis 38 päivää ja ovulaatio tapahtunut kp 24 tienoolla. Monissa laskureissa, jossa ei voi määrittää kierron pituutta, niin antaa mulle siis ihan väärin tuloksen - että oisin jo paljon pidemmällä. Vau.fi:ssä näköjään voi määrittää kierron pituuden ja siellä antaisi mulle 4+3, mutta sekään ei oikein ole mahdollista. Uskoisin, että mun kohdalla luotettavampi tapa on siis laskea oviksesta/hedelmöittymispäivästä, koska sen aika tarkalleen tiedänVau.fi laskurilla laskin sen menkkojen alkamispäivästä, mut tod.näk. La siirtyy muutamaa pv myöhemmäksi jos menee samaa kaavaa kun tyttöjen kohdalla! Mun piti testailla mut en sit jaksanutkaan tilata ovistestejä. Greippimehunkin säästin "ens kiertoon" kun ajattelin et sielt ne menkat alkaa ootko Pepiita kokeillu laskea menkkojen mukaan?