Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

kaaliperhonen, kokemukseni on huono, mutta haluan jakaa kuitenkin.. Eka raskaus sujui ok ilman vuotoja. Toisessa tiputteli dpo 10-13 ja dpo 17-18. Dpo 19 alkoi sitten kunnon vuoto. Eli varhainen km. Seuraavassa raskaudessa tiputteli dpo 6-13 ja rv 5+1 - 5+3. Rv 6+0 repesi munanjohdin, kohdunulkoinen siis.

Onneksi olet lukenut jo paremmistakin kokemuksista. Pidän sulle peukkuja!
 
miss_piggy
Täällä alkaa yk 5. Kierto 27 päivää teroluein ansiosta. En täällä enää juurikaan kirjoittele kun Hätähousuille on faessa se ryhmä. Sinne muuten kantsii liittyä. Cisulle yksäriä vaan...
 
  • Tykkää
Reactions: another
Hei vaan kaikille taas pitkästä aikaa!


Theran mä oon niin pahoillani sun puolesta :( Todella ikävä tapaus sulla takana! Ja rankka kaikinpuolin! Mä toivotan kuitenkin koko teidän perheelle nyt halit ja tsempit jatkoon! <3


Ihania plussia vaikka kuinka monella! <3 :)

Mä oon pitänyt tän alkukierron nyt taukoa, kun tuntuu että on ollu niin paljon touhua täällä kotona ja en oo edes keskittynyt testailuun. Kuitenkin heräsin taas testihimoon tuossa alkuviikosta ja sain kuin sainkin ovis tärpin jo toiseen tikkuun minkä testasin. :) Kp 16 tuli ovisplussa, eli nyt ois dpo0. Piinaviikot alkaa, äh! Talletuksia tehty kyllä nyt mun mielestä ihan hyvin, että mahollisuuet on taas raskautua. Se vaan, et jos luteaalivaihe jää taas lyhyeksi niin jepajee... Yritän olla testaamatta koko ensi viikon. Viikon päästä perjantaina lähetään reissulle Viroon, joten siellä alakaa menkat tai sitten ei. Testaan vasta ko tuun takasin, jos vaan maltan olla testaamatta. :)


Mikä tuo faceryhmä on? Mulla tulis ehkä enemmän juteltua siellä, ko tää on jotenkin niin vaikia.. :/
 
kaaliperhonen, kokemukseni on huono, mutta haluan jakaa kuitenkin.. Eka raskaus sujui ok ilman vuotoja. Toisessa tiputteli dpo 10-13 ja dpo 17-18. Dpo 19 alkoi sitten kunnon vuoto. Eli varhainen km. Seuraavassa raskaudessa tiputteli dpo 6-13 ja rv 5+1 - 5+3. Rv 6+0 repesi munanjohdin, kohdunulkoinen siis.

Onneksi olet lukenut jo paremmistakin kokemuksista. Pidän sulle peukkuja!
Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssani. Tällaisia ei ole koskaan kiva lukea, mutta olen kaivanut myös surullisempia tarinoita, jotta osaan valmistautua myös siihen. Itse vuodin siis dpo 14-15, tänään (dpo16) ei ole tullut pisaraakaan verta, enää rusehtavaa (eli vanhaa) verta ja sekin vain pyyhkiessä, en ole pitänyt edes mitään sidettä tänään... Mulla olisi (on?) tänään rv 4+0...
 
Theran hui kauhea mitä ootte joutunut kokemaan! :( toivotan teille kaikkea hyvää jatkoon!

Paljon onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Kaaliperhonen mulla esikoisesta vuoti tuhrutellen rv 4+1- 6+ n. joka toinen päivä ja terve lapsi tuli.
Keskenmenneessä taas aamulla pientä rusehtavaa vuotoa ja illalla vuoti niin kovaa ettei paljon toivoa jäänyt.
 
Moikka, ajattelin teiltä konkareilta kysyä et tuleeko apteekin omaan raskaustestiin (valk-sin) haamuja tms missään vaiheessa. Oon aikasessa testaa icsi/ivf 3päiväinen alkio pp7 punktiosta hedelmöittämisestä 10vrk. Tän pv testeihi on aökanu ilmestyy viivaa n.5min kohdalla ja siitä eteenpäin vahvistunu ja kuivuessa silmin erotettavat. Alin testi on kostea vielä kuvassa,mutta mitä mieltä?

http://aijaa.com/SZD9dB
 
Mä aloin IVF:n jälkeen testaa pp5 (mulla siirrettiin 5päiväinen) ja sellanen silmillä havaittava tuli hitaasti, kameraan tarttui huonohkosti, pregcheck testi siis. Sofi one step liuska oli toooodella hailu. Kuivuessaan sitten tummeni. Seuraavana aamuna sitten vähän paremmin nähtävä ja siitä eteenpäin tummunut.

Toivottavasti myös sulla Eskimopuikko :)
 
Josko taas pikkuisen aktivoitus... oikein enää jaksa hirveen usein täällä käydä, kun aina kierrokset päättyy pettymyksiin :p
Ja silti se toivo aina vaan tulee kun uus kierto pääsee vauhtii.

Nyt pe oli siis yk11 kp25 ja ovistesti anto hyvin tasavahvoja viivoja. http://aijaa.com/Gn5tRf TOsin testi huonolaatunen RFSU joten tiedäpä tuosta.
Pari viime päivää se oli ihan puhdas nega että sikäli ihan mielenkiintosta. Myöhänen ovis kenties. AInakaan en oo koskaan saanu näin tummaa testiviivaa ovistestiin, ei oo silmillä katsoottuna kuin pienenpieni sävyero kontrolliviivaan.
 
Eskimopuikko
Mä sain esikoisesta (3pv alkio) ja kuopuksesta (hidas 4pv alkio) selkeän haamun jo pp8 apteekin omaan (aikaisemmin en edes testannu ) vaikka verikoearvot ei olleet edes korkeat (pp12 vain n.100) . Eli uskon et pp7 vois varmaan jo näkyy jotain jos mikään Pregnyl tms ei oo käytös :)! Peukkuja!
 
Voikohan tissikipuun kuolla?
Näytän ihan joltain silikonibimbolta tissieni kanssa - kasvun siis todellakin huomaa, miehen suusta pääsi eilen illalla "ohhoh!!" kun riisuin paidan pois. :ROFLMAO: Ja ne on kiinteämmät/kovemmat kuin aikaisemmin, miehen huomio tämäkin. Ukko kysyi multa, että en kai oo raskaana, että ihan ku maitoa olis tisseissä? :eek: Maitorauhasiin (niihin kainaloissa oleviin, jotka mulla on) särkee ja vihloo, nännejä kirvelee - tunne muistuttaa lähinnä "maidonnousukihelmöintiä" o_O Mua väsyttää koko ajan, nukuin viime yönä 10h :sleep: ja oisin mielelläni nukkunu vielä (päikkärit voiski ottaa). Pakko oli nousta syömään jotain :D Enkä mä ole aamupalaihmisiä, normaaliaamu menisi kahvilla, mutta nyt ei tee sitä mieli yhtään :sick: Nyt join väkisin kupillisen (muuten saan päänsäryn) ja hetken päästä iski kamala kuvotus.

Aamulämmöt yhä koholla, 36,7. Ei tätiä, ei tuhrua yli vuorokauteen. Kp siis 37/35? Epätietoisuus on tuskallista (n) ja raivostuttavaa :mad:


eskimopuikko mulla apteekin oma antoi tuollaisen hailun kp 31/35 :) En usko, että se on viivanpaikka tmv., vaan ihan oikea haamujen haamu...
 
Viimeksi muokattu:
Pepiita! Samoilla juu mennään, oviksesta en oo varma koska oli kun en ostanu tälläkään kierrolla ovistestejä, mut tuntojen mukaan mentiin :) tänään olis laskurin mukaan 4+1 :)
Millä laskurilla oot laskenut? Mulle yksi netin laskuri antaa 4+0 ja toinen 3+6. Kumpaa pitäisi uskoa, jos oletetaan, että ovuloin sunnuntaina 6.9. (Ovisplussa testissä 5.9.)?

Tässä meikäläisen testiviivat toissapäivältä ja tältä aamulta. Dpo 11 ja dpo 13 siis, jos oikein olen laskenut. Tuon ekan testin kontrolliviiva on vähän haalistunut muutamassa päivässä, mutta se on varmaan ihan normaalia?

http://aijaa.com/wjnz2I
 
Vau.fi laskurilla :) laskin sen menkkojen alkamispäivästä, mut tod.näk. La siirtyy muutamaa pv myöhemmäksi jos menee samaa kaavaa kun tyttöjen kohdalla! Mun piti testailla mut en sit jaksanutkaan tilata ovistestejä. Greippimehunkin säästin "ens kiertoon" kun ajattelin et sielt ne menkat alkaa :D ootko Pepiita kokeillu laskea menkkojen mukaan?
 
Vau.fi laskurilla :) laskin sen menkkojen alkamispäivästä, mut tod.näk. La siirtyy muutamaa pv myöhemmäksi jos menee samaa kaavaa kun tyttöjen kohdalla! Mun piti testailla mut en sit jaksanutkaan tilata ovistestejä. Greippimehunkin säästin "ens kiertoon" kun ajattelin et sielt ne menkat alkaa :D ootko Pepiita kokeillu laskea menkkojen mukaan?
En oo kokeillut laskea, koska mulla on ollut epäsäännöllinen ja pitkä kierto. Nyt kaksi viimeisintä kiertoa siis 38 päivää ja ovulaatio tapahtunut kp 24 tienoolla. Monissa laskureissa, jossa ei voi määrittää kierron pituutta, niin antaa mulle siis ihan väärin tuloksen - että oisin jo paljon pidemmällä. Vau.fi:ssä näköjään voi määrittää kierron pituuden ja siellä antaisi mulle 4+3, mutta sekään ei oikein ole mahdollista. Uskoisin, että mun kohdalla luotettavampi tapa on siis laskea oviksesta/hedelmöittymispäivästä, koska sen aika tarkalleen tiedän :)

Laskin siis tällä ovispäivän mukaan: http://www.babymed.com/pregnancy-calendar-and-calculator-week-by-week
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Noniin nyt jos se ovis olisi tulossa.. eilen meni hermot noihin liuskatesteihin mita aiemmin hankin. Tosi hailuraa viivaa nayttaa ja epailin,voiko niin olla. Kavinpa ostamassa toisia testeja,vahan kalliimpia mutta nyt ainakin rupeis jotai nakymaan? En kylla enaa tuhlaa rahaa kyseisiin ovistesteihin.
1442651189126-1544455059.jpg
 

Yhteistyössä