Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Kiitos kannustustavasta palautteesta. Tässä on kuva iltapäivän testistä testiajalla. Pidättelin ehkä kolmisen tuntia...

[/URL][/IMG]

Ps. Toi näyttää kyllä kuvassa vielä tummemmalta mitä se livenä oli. :O
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Pele höh, miksen mie näje tuossa mittää :(

Leo81 juuh, mie nauroin samaa asiaa :D Mutta mulla onkin vaalianpunaiset lasit oikeasti, siit sangat :LOL::LOL::LOL:

Voiko repäisykivut olla nyt vasta? Nyt kp 35/29
 
Pele - mie näen siitä aamupisusta dipatussa punertavaa hieman..en kuitenkaan enää n i i n selvästi kuin eilisessä ilta dippauksessasi.
..eilisen aamupäivän dippaushan siulla oli blanco..eikö vaan?

Jospa se illasta tulisihin vahvempi?..ja pidättelet maaaaahdollismman pitkään:x..:D

Vaihtoehto myös saattais edelleen olla tämä: R-testi reagoi kuit-ten-hin vielä LH-hormoniin..: /
 
Juu ei noista kuvista voi päätellä mitään :LOL: no onneksi huomenna on jo maanantai niin pääsee soittaan lääkäri aikaa =) tän päivän juilinu kipeästi vasenta munasarjaa!

Pele viimesimmässä minä en näe mitään mutta sitä edellisessä punertavaa viivaa =)
 
Viimeksi muokattu:
Pele - mie näen siitä aamupisusta dipatussa punertavaa hieman..en kuitenkaan enää n i i n selvästi kuin eilisessä ilta dippauksessasi.
..eilisen aamupäivän dippaushan siulla oli blanco..eikö vaan?

Jospa se illasta tulisihin vahvempi?..ja pidättelet maaaaahdollismman pitkään:x..:D

Vaihtoehto myös saattais edelleen olla tämä: R-testi reagoi kuit-ten-hin vielä LH-hormoniin..: /

No sitähän mäkin aloin miettimään. Jotenkin tuntui ihan hullulta saada niin selkeä haamu eilen, vaikka voihan se olla sitte niinkin, et mun ovulaatio on ollut jo viikko sitten ja joku kiinnittymisyritys ehkä oli kyseessä. Mä tässä odottelen ja pissaan lisää vaan. :D
 
Päiviä! Minun tämänpäiväisessä testissä vain viivanpaikka, joten nyt loppui testaaminen ja alan vaan odottelemaan tätiä. Raivostuttavaa, miks en voi tulla raskaaksi!!?! :'(

Pele nyt en valitettavasti näe oikein viivaa testissäsi..ehkä siinä jotain kummiskin on??
Piuun testissä en myöskään näe toista viivasta..Jospa pääsisit pian lääkärin puheille ja tilanne selviää! :hug:

Oikein paljon plussatuulosia kaikille tähän ihanaan ketjuun!! :heart:
 
Naapurin tyttö
Pitääkös Naapurin tyttö dippauksissa tänään välipäivän?;)
Siis mullahan loppui eilen testit, ja huomenna pitäisi kaiken järjen mukaan tulla lisää postissa... Että hieman pakko oli pitää välipäivä :D

Mulla olis taas oirehia :D Kauhia aivastelu, nukkuisin vain koko ajan kun väsyttää niin vietävästi, "repäisykipuja" ja välillä tulee ns. kylmähiki kun on niin pirhanan kuuma. Raudan maku suussa ja kahvi maistu ihan hirveälle taas tänä aamuna ja sen jälkeen tuli huono olo. Ja meitin koira kun on kylppärissä yöt kun ei tuu toisen koiran kanssa toimeen niin se laskee sinne välillä tarpeensa vaikka kuin tiheesti pääsis ulos niin nyt oon haistanut kauas asti sen kakan tuoksun ja sen pissa haisee mun nenään ammoniakille :x Mä vaan pelkään että oon vainoharhainen... :ashamed: Mulla on kauhee nälkäkin koko ajan... Ja makeaa menee hirveet määrät, en yleensä pysty syömään kauheasti kerralla makeaa niin nyt menee älyttömät määrät ja mä himoitsen mehujäätä... ja suklaa juttuja oon syönyt melkein joka päivä ja niistä ei tuu finnejä niinkun yleensä...

Millaisia muuten ne nypyt rinnoissa on kun mulla on nännipihoissa ollut aina sellasita näppyä :eek: Siis en ole muutosta huomannut... ja kun toiset sanoo että silmistä näkee jos on raskaana niin miten? Siis mie oon huomannut että miun silmät kiiluu eli valo näkyy niistä, eli olisiko kosteammat kuin yleensä...? ääähh...

Ja muuten itken sitten niin herkästi ettei tosikaan... ja saatan suuttua ihan yllättäen jostain asiasta, välillä oon onneni kukkuloilla ja ja ja... noh, huomenna testataan...

:ashamed::ashamed::ashamed:SORI KIRJOITUSRYÖPPY :ashamed::ashamed::ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83
Onnea suskille tuosta viivasta, hyvin selvä jo on! :) Mä en illalla pääse testailemaan kun on ohjelmata, mutta jospa aamulla sitten tai jo ennen iltaa, jos oikein tositositositosi hätähousu olen niinku olenkin. :D Onpa hauskaa yhdessä tiirailla näitä!!!:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
Naapurin tyttö..voi noita siun arvuutteluja ihuna.:kiss:

Olispa nyt SITÄ!:heart:

Kyllähän ainahin vanhemmat ihmiset sanovat, että raskauden näkee naisen silmistä.:)
..muuten..juu, kyllä miullahin silloin -09 tapanina - posket hohki ja silmät kiilsi..:rolleyes:

MiNalo..voi miten surku:'(..miulta, siulle:hug:
..mutta - uusi kierto ja uudet toiveet:heart:
 
Viimeksi muokattu:
maimai83 - mikä kierron vaihe siulla menossa/dpo?
..bongasitko testein oviksen?

Jos ovis selkeästi ollunna ja mennynnä..saattais tuo R-testin viivanen tietää jotahin..ihunaa:heart:
..jatka siis dippailuja olis miun neuvo.;)

((muoks)) kävihin jo kurkkimassa omasta pinostasi.=)
Siulla onhin tänään Kp15!..luulenpa, että ovis plussan olet saanut tänään jos testiviiva vielä tummempi, kuin kontrolliviiva(elle ollut jo eilen tasavahva, silloin se on ollut O+)

Eli..siulla O+ eilen tai tänään - lemmiskelyjä&talletteluja nyt kovasti maimai!!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: maimai83
mur-murnyt kp47/28,Voisko olla ovis?!?! täytyypä varalta illalla vähä..;) limoista en osaa sanoa kun ne on ollu jo pari viikkoa tulvivat ja kesto himot päällä :D
Naapurin tyttösun oireet oli taas ihan niinku munki!! paitsi meillä on kissa eikä koira :D
MiNalo:hug:
 
mur mur... Siksi tämä pohdinta, kun koko viikon ollu ihme oloja. Kun tosiaan viime ma aamulla aloin tikutuksen ja silloin oli kierto vasta alussa kp8 niin tuli melkein yhtävahvat viivat. Toki jatkan tikuttelua varuiks ja tänään hegitellä läheisesti miehen kanssa. Sorry virjeet, oon kännyllä....

Whisky Peat kiitos myös sinulle kommentoinnista :) Vielä jaktan testailua ja ehkä jos siltä tuntuu niin sen r-teskinkin teen. Jokapauksessa nyt elän siinä tunnelmassa, että ovis olis päällänsä kuten testi sen kertoo vaikka taka-alalla ajatuksissa onkin se mahollisuus, että ovis olikin jo hyvin ajoissa tässä kierrossa ja viime viikon vaihteessa. Varma, kun en voi siitä olla millään ja niin vaikeaa se on uskoakin sen olleen jo silloin.

Aamulla taas dippailut oviksen puoleen..
 
Viimeksi muokattu:
Piuu: voisko sulla olla oikeastikin ovis kun kuitenkin tuollaiset kierto päivät. eli menis vaan toinen kierto siinä samalla jostain syystä... mulla on ovis aikoihin juurikin aika lailla samoja oireita kuin ennen menkkoja ja nyt kun raskauduin mulla oli kaikkein vähiten noita raskausoireita ennen plussaa.

Oon tehny huomion, et joka kerta kun on ollu se tärppi kierto niin niitä oireita on ollu tosi vähän. Jotain ihan yksittäisiä outoja juttuja joita on jääny miettimään, kuten jotkut yhtäkkiset jomotukset vattalla. sitten ihan kierron lopussa on ollu vähän sellainen tunne, että onko tää huonoa oloa vai mitä tää on, mutta ei juuri muuta. Jotenkin ehkä sellainen vähän pöllähtänt olotila on kyllä ollu. ja se tunne, että onkohan nyt käyny mukavasti. ennen tuota mun ekaa kunnon haamu plussaa taisin täälläkin miettiä, että ei ole kyllä mitään oireitakaan. oireet on kyllä tullu sitten pikku hiljaa hiipien. ja kaikkein pahin on tää jatkuva ellotus ja väsy. Hiukan on onneksi helpottanut, että mies lomalla ja oon saanu nukkua melkein aina kun on siltä tuntunut. esimerkki mun väsymyksestä on tältä päivää, että nukuin klo 11 yöunet, kävin aamupalalla ja menin sohvalle huonovointisena ja nousin ylös 13.30 maissa. Niinku olis kauhea krapula. sitten syötiin, miehen valmistama ruoka ja menin hetkeksi sohvalle ja nukahdin siihen. mun päivä on alkanut n. klo 15.45 kun oli pakko lähteä synttäri kahville. onneksi tiiän, että kyllä tää helpottaa tästä joku päivä. mies on vielä ens viikon lomalla ja sitten pitäis jotenkin selviytyä (kiva kun silloin taitaa olla ne pahimmat viikot huonojen olojen kanssa mitä on aina ollut (rv 8+) ja jos tää alku yhtään enteilee niin oksu lentää tää on eka kerta kun oon jo tässä vaiheessa näin huonovointinen. Isoin lapsi menee eskariin, joten vähän on hiljaisempaa ens viikon jälkeen. 4v7kk ja tuo ens viikolla 1v täyttävä pitää kyllä kiireisenä. :p
 
  • Tykkää
Reactions: piuu

Yhteistyössä