Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

naapurin tyttö vääristä negatiivisista en nyt tiiä enkä oo kuullu, mutta vääriksi positiivisiksi saattaa luulla noita pc:n viivanpaikkoja ja värikertymiä ja varsinkin jos niitä katselee testiajan jälkeen. kysyit siis aikaisemmin onko tullut vääriä negatiivisia pc liuskoilla.
noista mahan repeämisistä liitoksistaan en nyt tiiä, mutta sen tiiän, että jos et ole raskaana niin oot ainakin pahasti "valeraskaana" :D ei mulla kyllä haukotukset mahassa tunnu, mutta jos nousen esim. sängystä liian nopeaa niin välillä tulee niin pirun kipeää nivusen päälle kun repäisee. muistan aikaisemmista odotuksista kun välillä aivasteli väärään aikaan, tuntui kuin jotain repeäisi. hajut ottaa joo nenään, ja jos laittaa jotain kirpeää tai oikein hyvää suuhun niin tuntuu, että sylkirauhaset räjähtää ja sylkeä tulee ihan mielettömästi. jotenkin ne ylireagoi.

yök klexane piikit... ite pistelin niitä viime synnytyksen jälkeen kun jouduin isoon leikkaukseen n. 12h synnytyksen jälkeen. on siinäkin homma... muita on oikein mukava pistellä, mutta itteään pistäminen oli niin ällöttävää. selvisin kuitenkin :LOL: ja onneksi kaikesta siitä muusta joka ei mennyt niinkuin strömsössä =)
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Voiko ihminen olla valeraskaana :D Siis kun en ainakaan ennen ole pystynyt kuvittelemaan huonoa oloa. Nyt meinaa välillä laatta lentää. Kun pelkään ja inhoan oksentamista niin siksi mietinkin että osaisinko sen kuvitella tahallani itselleni :D

Samanlaiset oireet on kuin 2010 kemiallisenkin aikaan. sillon oli jotain 5+ tai 6+ viikkoja...

Sillon sisko sano että ei kannata enää testata että on kemiallinen mutta se hyvä puoli siinä kuulemma oli että kohtu tyhjeni varmasti niin hyvin että se on puhdas ja vastaanottavaisempi seuraavaa kertaa varten.. hmm... pitkään on mennyt :D :D mie kyllä oletan että tuossa kahden vuoden sisällä olisi ollut kaksi muutakin kemiallista.. sen verran kivuliaat ja runsaat menkat on ollut silloin...

Kaksi kertaa on myös ollut maha navan kohdalta niin kipeä viime vuonna että olen ollut kaksi päivää sängyn pohjalla, silloin äite puhuikin että jos olenkin raskaana... Mutta se on silloinkin sitten mennyt kesken jos näin ollut, näiden kipujen aikaan ei samalla ollut menkkoja mutta joko ennen tai jälkeen kyllä...

Tää mun kroppa on kyllä outo :D :D
 
Naapurin tyttö - jos koirakin voi olla valeraskaana, niin miksipä ei nainenhin?;)
..ja naisen kropassa ON kaikki mahdollista - eikä SE ole kuule olleskaan outoa..:D

Miulla täällä vuoto vähenemässä(onneksi)..päivällä veskireissulla sellainen kunnon hyytymä yllätti..ja se ällö, makia tuoksahdus jatkuu:x..olen nyt 100% varma, että yritystä oli.

Kun olin sairaalassa keskeytyneen km:n takia, sain Cytotecit ja vuoto alkoi, se oli juuri saman hajuista.
..siitä hajusta, olen aina keskytyneen vuodon tunnistanut..niin erillainen, kuin tavan menkkavuoto.
Toivottelen huomisiin dippauksiinne punaväriä!
 
Viimeksi muokattu:
mä oon ainakin ollut useasti mielestäni raskaana ja kuvitellut oireita ison liudan. nännit oli muka ennen viimeisimpiä menkkoja turvonneet, oudot ja nyppyjä enenmmän kuin normaalisti, sitä outoa huonoa oloa. huono olo mulla on kyllä normaalisti ennen menkkoja, samoin kuin ovulaation aikaan joskus. en tiiä miksi. Kyllä niin montaa ihmistä kun on kuunnellut ennen menkkoja niin ne oireet on hyvin samanlaiset kuin alkuraskaudessa. monesti ne on vahvemmat kuin plussa kierrossa. näin mullakin menee. sitten plussan jälkeen kun viiva on alkanut olla kunnolla punainen ne oireet on alkanut vasta iskeä päälle. jotain pientä ihmeellistä olen aina miettinyt. oudot tuikkaukset munasarjalla jotka katoaa yhtälailla kuin tulikin. sitten sellainen tunne mahalla, että menee yhtäkkiä maha maitohapoille vaikka ei olis mitään tehnytkään. näin kävi esikoisella vajaa viikko ennen plussaa. istuin töissä kirjoittamassa raporttia aamuvuorossa ja yhtäkkiä tuli sellainen tunne, että olis tehnyt sarjan vattalihaksia. :) toisen lapsen kohdalla verisuonet prätkähti rintakehällä/rintojen päällä vähän ennen plussaa jotenkin oudosti pintaan, että ne näkyi todella selvästi. se tais olla eka mitä ihmettelin. tuosta kolmannesta en nyt muista mitä silloin oli. tästä ei juuri mitään ihmeellistä ennen plussaa. ei varmaan ehtinyt kun aloitin tikutuksen niin ajoissa...hätähousuna. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Leo81 mulla on sellaisia vattalihastreeni tuntemuksia ollut myös mut tänään on ollut myös tunne kuin olisi elohiiri tai vastaavaa... Tai että joku hyrrä pyörisi vattassa kutittaen... Äsken menin nukkumaan, olen siis sängyssä ja puhelimella nyt netissä, niin tuli älytön oksetus kohtaus kun suuhun tuli oksennuksen maku... Siis se oli outoa jos mikään... Mutta nyt yritän unta jos jännitykseltäni saan :) öitä ihanaiset naiset :heart:
 
Öitä vain täältähin vielä:kiss:

Ps. Miulla jo munarakkulan kasvutuntemuksia pukkaa(alkaapi aina Kp3)
..tisuja tuikkii ja vasemmalle munasarjaan..muutama ovistesti vielä jemmassa, ne taidan poijjes käyttää..ja sitten dipaillaan v a i n jos täti jää lorvimaan jonnehin..;)

Leo81 - miulla ei varsinaisia to-del-la voimakkaita yksittäisiä tuntemuksia niinkään tärpeissä..yleensä se on vain SE tunne ollut, että NYT voisi olla tärppi käynynnä.:)

Voimakkain yksittäinen ehkä tisukipu(kihelmöi ja kosketusrat)ja sitä oli nythin - dpo10 lähtien hiipui hissukseen poijjes.
Ehkä vielä tuo lämpöjen lisänousu normi ovulaationousun jälkeen, kertoo miulla myös tärpistä.
(..ja tällä kierrolla huippu kova jomotus 2h vasemmalle munasarjaan dpo4/5 ilta/yöstä)
 
Viimeksi muokattu:
Naapurintyttö mun pikkusiskolla oli laskimotukos 15 kesäsenä ja joutu syömään jonkun aikaa marevan lääkettä ja savaamaan kaikisa tutkimuksissa. Se sai nyt toukokuussa vauvan, mutta joutu koko raskauden ajan kerran päivässä laittamaan jonkun lääkepiikin. En nyt muista mikähän sen nimi oli. Siskolla meni kaikki hyvin ja neuvolassa kävi vähän normaalia tiuhemmin. Tuli mieleen tuosta marevan-lääkkeestä.. Hei se tais olla toi klexani, kuulostaa niin tutulta nimeltä.... Taikka sitte oon väärässä. Nyt en ehikkään lukee kaikkia teen juttuja, kun pitää kiiruhtaa töihin. Työt joskus häiritsee tää kaksplussailuu ;)

Plussatuulia meille tähänkin viikkoona :heart: Palaan asiaan myöhemmin... Ps. nyt mennään niin, että ajattelen oviksen olleen päällänsä juurikin nyt hetkenä minä hyvänsä eilisen testin perusteella!
 
Malttamaton olo, onneksi ei ole testejä, tänään olisi dpo7 tai 8. Välillä tuntuu että ei ja välillä sit taas kuvittelee ihan kaikkea oiretta. Esimerkiksi tänäaamuna kun venyttelin niin vihlaisi oikein kunnolla alavatsaa molemmilta puolilta. Keltarauhanen (ilmeisesti) on jomotellut oviksesta lähtien oikealla puolella. Mut malttamattomasta luonteestani huolimatta ajattelin odotella ens maanantaihin! Saas nähdä onnistunko. Vanhemmiten sitä tulee ilmeisesti malttamattomammaksi ;) Esikoisesta testasin vasta kun oli jo jotain rv10+ mulla oli siinä välissä yhdet muka menkat jotka kesti ehkä kaks päivää niukkoina. Olin silloin 19v :) nuorimmaisesta testasin jo dpo 8 tai 9 ja sain sellaisen hädintuskin erottuvan haamun joten sikäli tekis mieli jo testailla et näkyiskö mitään testeissä!
 
Mäkin taidan tulla tänne pyörähtämään, kun on niiin malttamaton olo ja miehellä palaa päreet, kun koko ajan hössötän ja oon ostelemassa testejä :D

alleylle Onnea, tuohan on ihan selkeä plussa! :)

Perjantain tulos:

Ja tämän aamun dippaus:

Sanokaahan nyt, onko se vahvistunut vai kuvittelenko sinne vaan jonkun viivanpaikan? Tuo on rfsu:n testi ja ohjeissa luki, että vaikka viiva olis kuinka heikko, niin tärppi on käynyt eli vissiin ei näyttele viivanpaikkoja niinkuin nuo isommat muoviset testit? Tänään pitäis menkkojen alkaa laskureiden mukaan. Normaaleja menkkatuntemuksia ei ainakaan ole, mutta väsymystä, etovaa oloa, mielialojen heittelyä ja tissien arkuutta kyllä eli kaiketi perinteisiä alkuraskauden oireita. Pelottaa, jännittää, ahdistaa. Mitä jos se onkin plussa, mitäs sitten tehdään? Mitä jos se menee taas kesken...?
 
Viimeksi muokattu:
eufemialla jo ihana viiva siellä!!! :heart: Naapurin tytölläkin näen jotain pientä kurkkimassa siellä. :) nanenillakin plussa! :)

Olin eilen reissussa enkä muistanut ottaa illaksi sellaista Alicea mukaan ja hain marketista sellaisen liuskatestin, pregcheckin. Musta olin näkevinäni siinä jonkinlaista haamua kun taas tämän aamun alice antoi jotain ihan epämääräistä. Musta tuntuu, että haen niitä s-marketista saatavia liuskoja lisää ja jatkan testailua niillä. :)

Tässä on kuva siitä eilisestä liuskatikusta, kuvattu kännykällä


Tämä kuva on otettu aamun pissasta ja testihän oli se alice pragnancy test
 
alley > Kovasti näyttää siltä, että ei ala. :D Onnea!

Pregcheck todellakin antaa selvän viivanpaikan värillisenä TOSI herkästi. Ei tämä muuta voi olla. Vai voiko muka? Silmälle (ja ehkä yhdessä kuvassakin) näkyy punertavaa väriä, mutta kuvassa näkyy huonommin kuin silmälle. Ensin näytti selvältä negalta, mutta tuli sitten tuo viivanen esiin. Näkeekö joku muukin vai näenkö sen itse, koska paljaalle silmälle näkyy selvästi?

Ja kuvat tulee tässä:





*muoks* Jännästi tuo nettiin lataaminenkin tuntuu häivyttävän viivaa. Suoraan kansiosta katsottuna on selvempi kuin nyt tuon linkin kautta. Ota tästä nyt selvä! :kieh: Täytyy vaan seurailla tilannetta. Nega tuo varmaan on. Täytyy siirtyä puikkoihin (hamstrata sieltä missä niitä on) tai törsätä apteekin omaan. (PC-puikonhan pitäisi kyllä olla sama testi, kun on tupen väriä lukuun ottamatta identtinen ja täsmälleen sama käyttöohje myös. Samalta tehtaalta ainakin tulevat. MIksi lisuka sisässä olisi eri?)
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Macy gray Puhelimella kun katsoin niin olin näkevinäni viivaa, ylimmässä ja alimmassa mutta kun nyt katson koneella niin en näe enää missään viivoja :(
Miulla on kyllä tuossa tv:ssä läppäri kii ja se on niin valtavan suuri ja en pysy liikuttelemaan sitä kontrastin muutoksen halussa, toivotaan että siellä olisi sitä viivaa. :heart:
 
Mä tulen kohta hulluksi. Miksei vaan voi odottaa, että alkaako ne menkat ajallaan vai ei? Miksi pitää hötkyillä testaamisen kanssa ja tihrustaa sitten niitä olemattomia viivoja kaikissa mahdollisissa valoissa, silmälasit päässä ja ilman rillejä...

Mulla on dpo 8, joten on ihan hullua testata, mutta kuitenkin aion sen tehdä muutaman tunnin kuluttua. Toi CB plus tuol käskee mua tekemään sen. Se on vika testi, sit täytyy suunnistaa äsmarkettiin ostamaan uusia.

Mä yritän ottaa rauhallisesti ja olla ajattelematta koko asiaa. Mutta :kieh: en onnistu. Ei kai tääl kovin moni muukaan siinä onnistu...

Plussaneille paljon onnea ja tarrasukkia pikkuisille murusille :heart:
 
Alley: hieno plussa siellä, tuskin alkaa menkat :heart: ollaanko me muuten kuumeiltu joskus aikkaisemmin vai kenties odotettu samaan aikaan? :popcorn:

Pele: mä näen tuossa sun marketin pc liuskassa viivanpaikan. tässä näytöllä en saa näkyviin väriä. :|

mg: niinku näkisin jotain ja sitten en kuitenkaan. jotenkin vois näyttää nyt siltä kuin esim. suskilla jolla oli se valkoinen viivanpaikka ja sen reunassa värikertymää. punaista en kyllä näe, mutta harmaata vähän. jossain kuvassa viivanpaikka näkyi selvästi.
 

Yhteistyössä