Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Leo: Meillä on 10/09 syntynyt tyttö ja silloin odotusaikana olin esikoista odottavien pinossa ja lokakuisissa. En ole kuumeillut ennen kuin nyt vasta, tuo eka kun oli toivottu ylläri :) Ei oltu siis ehditty vielä varsinaisesti aloittamaan yritystä kun olinkin jo raskaana. Oon kyllä laittanut tähän pinoon kesäkuussa yhden kuvan ihmeteltäväksi yk1.stä, tämä on nyt yk3.
 
Onnea Alley :flower:
Naneni rfsu antaa myös herkästi vääriä viivoja (ainaki mulla) mut toi sun on ihan oikean plussan näkönen :heart:
Mecy Gray alimmassa näen jotain! toivottavasti se vahvistuu =)

soitin nyt sinne äitiysneuvolaan kun muissa oli jo puhelintunti menny,labraan laittoi lähetteen MUTTA pissatestiin joka on kuulemma tehtävä eka ennen veritestiä :headwall: tiedän ettei siinä ainakaa näy mitään. Oisko se eilen ollut sitten se ovis kun nyt tuikkii samalle puolen,ei enää jatkuvaa juilintaa..No eilen tuli sitten oltua saman peiton alla ;)
 
Onnittelut suski ja eufemia !! :) :flower:

Täälläkin oltiin muutamaan otteeseen ns. "valeraskaana" ennen tärppiä -> löytyi suunnilleen kaikki raskausoireet kuvotuksesta ja pahasta olosta lähtien, mutta niin ne menkat vain alkoivat. Tai sitten eivät alkaneet, jos oli ollut ovuloimaton kierto.

Itse tärppikierrossa en olisi ilman testejä voinut sanoa, että olen raskaana, koska varsinaisia raskausoireita ei ollut. Ainoa, mikä ehkä poikkesi oli se, että PMS-oireet olivatkin lievempiä. En ollut niin turvoksissa enkä väsynyt ja kiukkuinen. Ajattelin sen johtuvan keväästä ja silloin mulla 4 päivän vapaatkin :)

*muoks* Oireita alkoi ilmestymään siinä vaiheessa, kun viiva testeissä vahveni :) Silloin ilmestyi varsinkin jatkuva kuvotus ja menkkamainen tunne alavatsalla.
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Tein sitten ovistestin kun ei tullut niitä raskaustestejä, tässä olisi torstain kuva jonka aiemmin täällä jo näytin:
Kuva 26246 - Kuva.termiitti.com

Ja sitten äsken tekemäni:

Kuva 26247 - Kuva.termiitti.com

Joko olisi plussaksi luettava? :popcorn:

Meinaan miun silmään näyttäisi melkeimpä vahvemmalta tuo testiviiva kuin kontrolli... :p

Asiantuntijat siis hoi! :D


*MUOKS* Sori, tulipas suttuinen tuosta jälkimmäisestä :(
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kävin hakemassa apteekista clearbluen plussatestin ja siihen tuli haamu. Se ei vissiin ole kovin luotettava. Hain myös niitä s-marketin pregcheckejä lisää, mutta en oo ihan varma näkeekö mun silmät niissä mitään. Te voitte kattoo. :D :D Kuvasin sen pregcheckin liuskan käänykällä ja toi plussatesti on kuvattu järjestelmäkameralla. :)

[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

Ps. Kävin äsken kattomassa sitä plussatestiä ja se viiva näyttää vielä aika samalta ku testiajallakin tai ehkä hiukan tummempi nyt, mut näyttää märältä vielä silti vaikka testaamisesta on jo tunti.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Naapurin tyttö: En ehkä asiantuntija ole mutta voin silti sanoa että plussalta näyttää ja selkeesti :) testiviiva on jälkimmäisessä vähintään yhtä vahva kun kontrolliviivakin. Kipaise sinne kauppaan ja hae kunnon raskaustesti, saat varman tuloksen sitten vielä ;D mutta tuskin sieltä nyt kamalan negatiivista ainakaan tulee noiden perusteella :D

Pele: Näen ylemmässä aika vahvankin haamun, alemmassa näkyy vähän hailumpi..mutta näkyy kumminkin :)
 
Viimeksi muokattu:
Pele..kyllä miusta näyttäis, että sie saatat olla pieniin päin..ihunaa!:rolleyes::heart:

Naapurin tyttö - oi oi, miten vahva O+..ettei vain tietäis yhtä ihunaa asiaa?..:)
..arveleisin, että..JUU!:heart:

Nt sie joudut kuule hakemaan kaupalta tai Apteekista testejä;) kun se Posti Pate juutas ei testejä laatikkoon tuonutkaan!
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Kuva 26248 - Kuva.termiitti.com

Oli pakko laittaa parempi kuva, noh parempi ja parempi :D Mutta tuskin se nyt vahvistuisikaan plussaksi ees menkkojen takia, ainakaan ennen en ole siinä onnistunut :D

Mie kun en pääse testiä ostamaan millään, pitää huomista postia oottaa jos se vihdoin tois mun testit, kun perjantaina olivat kerran lähteneet jo ja pitäs tulla ovelle asti paketti :D pitää hullua jännityksessä yks posti :p
 
Naapurin tyttö
Ja tuo tuli muuten tunnin pidättelystä ja niin mitättömän pienestä lirusta kun olla ja voi, mulla ei aamuinen antanut noin vahvaa joten yö pidättely eli meidän rakas aamupissa ei siis anna minulle vahvoja tuloksia, ennekin ovistikkuun oon saanut alkuyöstä vahvoja plussia :D ennen nukkumaan menoa :LOL: Minun ihana rakas kroppani on erilainen :D
 
Naapurin tyttö
Pele, kyllä mie kanssa näen siun kakkos kuvassa viivasta, sille vahvistumisia :heart:

Eihän muuten ovistestiin voi tulla väärää plussaa, esim. pissan vahvuudesta riippuen...? Pelottaa että sitten saankin raskaustestiin negatiivisen... ihme pelkuri olen :LOL: Oisko se siitä että kun niin kauan yrittänyt ja toivonut... :ashamed:
 
Voin kuvitella kaikki palstalaiset jotka ovat tilanneet noita testejä netistä ja odottavat niitä postissa tuleviksi, kyttäävät ensin ikkunassa koska postiauto kaartaa pihaan ja juoksevat sitten ovesta repimään omia pakettejaan ja sitten äkkiä vessaan testailemaan ja sitten pari minuuttia odotellaan hullunkiilto silmissä että mitä sieltä nyt sitten tulee.. 8D nää on näitä vierotusoireita jos on liian kauan ollut testailematta..parikin päivää niin heti tulee sivuoireet kehiin tästä riippuvuudesta :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Naapurin tyttö - tuolta miekin olen tilaillut joskus..ja..

Kirje ja maksikirjelähetykset lähetetään 2-luokan kirjeinä, joiden postin toimitusaika on 2 arkipäivää.
Siun kirje tulee vasta huomenna sitten..

Siis..tilailit viime maanantaina - viikko sitten?
..etkös viime perjantaina?
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Naapurin tyttö - tuolta miekin olen tilaillut joskus..ja..

Kirje ja maksikirjelähetykset lähetetään 2-luokan kirjeinä, joiden postin toimitusaika on 2 arkipäivää.
Siun kirje tulee vasta huomenna sitten..

Siis..tilailit viime maanantaina - viikko sitten?
..etkös viime perjantaina?
Viime ma mutta olivat lähteneet vasta pe :D ihme pulju :p
Niin ja tulee pakettina kun on useampia tekstejä niin siksi otin ovelle toimituksen jotta tulisi nopeammin :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No niin. CB:lla testiajalla puhdas nega, mutta kas kummaa, äsken kun katsoin, on siihen pamahtanut ihan selvästi näkyvä haamu. Ei kuitenkaan semmoinen, että alkaisin kuvaa lähettää, tuskin kuvassa näkyisi. Eli tuosta ei nyt sit kai voi päätellä yhtään mitään.

Piinailu jatkuu. Lämmöt edelleen koholla.
 
Alley: no sitten ei olla oltu samassa pinossa, mutta joskus on ollut sama nimimerkki jollain. joko täällä tai toisella palstalla =)

Pele: jotain näkyy, joskaan en näe väriä tuossa pc liuskassa. tuo cb plussa näyttää valitettavasti niin tutulta sen ominaiselta viivalta. jos olis yhtään sinisempi niin väittäisin olevan plussa. mut tuohon testiin en luottaisi.

Naapurin tyttö: mitä varten ne kans niitä tikkuja siellä postissa panttaa :O? on kyllä aika selvästi sulla joko plussaa enteilevä tuo ovis testin viiva, tai sitten sulla on ovis ihan ovella. toivotaan tuota ekaa vaihtoehtoa. :popcorn:
 
Ok - Naapurin tyttö..siltikin pitkä toimitusaika kyllä?

Itse olen tuolta tilaillut usein ja välillä laskulle(klarna tili)
https://www.hyvinvoinnin.fi/

PC:n liuskapaketti siellä 2.90e:wave:

Kirjeet ja paketit tulleet yleensä 1vrk:n sisään(paketit lähi Siwaan)kun tilaillut iltapäivään menessä(n. klo. 14.00)

Olen ollut oikein tyytyväinen!=)

Myöskin Verkkoapteekki toimittaa vuorokaudessa kun tilaa ennen klo.15.00 mutta heillä ei ole PC:n testejä:(..Apteekin omia on ja Elivokin ihan hyvä.
Verkkoapteekki.fi

Huom! Mikäli maksat tilauksesi jonkun muun pankin kuin Nordean, Sampo Pankin tai Osuuspankin tililtä, näkyy maksu tilillämme yleensä 1 päivän viiveellä ja lähetys tapahtuu viimeistään 2 työpäivää maksamisen jälkeen, yleensä seuraavana työpäivänä.


Verkkoapteekissa nyt myös mahdollisuus ostaa laskulle.
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö Täällä ennen selvempää r-testiplussaa ovistesteihin tuli kunnon plussat :) tulihan niihin vahvat viivat yleensäki ennen menkkoja, mut nyt oli samantyylisiä kuin sulla nyt :)



Tuossa otettu kuva 2.5., jolloin oli dpo 11. Davidin herkkä haamuili juuri ja juuri, Pregcheckin ovistestiin kunnon plussa :)



Vielä muokattuna, että näkyy edes jotenkin toi r-testin haamulainen...
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö, mulla oli ovistestissä tosi vahva plusa, kun viimeksi olin raskaana. Testiviiva oli kontrollia selvästi vahvempi. Silloin en ollut vielä raskaustestiä tehnyt ja ihmettelinkin että miten mulla ovis nyt mukamas on...? En kyl muista et miks mä silloin sitä ovista tikutin... kai me himotestaajat testaillaan ihan vaan testaamisen ilosta...

Mä yritän odotella ke- aamuun asti ja testaan sit uudestaan, jos toi CB- haamu on ihan huijausta vaan...
 

Yhteistyössä