Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Pele - miulla on kokemusta..antoi miulla yhdellä kierrolla "jotain" viivasta näkyviin..ja silloin miulla olikin paljon R-tuntemuksia ja vuoto samalaista, kuin km vuotokin.

Tuo taitaa kuule olla haamuplussa - tai ainahin sen alku!:wave::heart:..juu, kyllä siellä haaleasti punertaa viivanen.;)
..en tuollaistakaan, noin näkyvää itse saanut.

M u t t a..ainut vain se..kun et siitä oviksesta varma olllut?..tuo R-testi kun saattaa LH-hormoniinhin reagoida..mitä luulet?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pele
Iiiiiikkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!! :heart: :D No nyt alko vielä enemmän jännittämään!! Sun tarina on uskomaton. Jaksat täällä kaikkia tsemppailla aina! :heart:

Näyttikö se sulle mitenkä aikaisin ton haamun? Milloin se vois aikaisimmillaan näyttää? Kun on mahdollista et se ovulaatio ois ollut joskus loppukuusta kun taas yleensä mulla ei veny kierto kamalan pitkään, mutta niitäkin kiertoja on ollut niin en osaa sanoa, kun en oo ovista testannut ollenkaan. Tai voisko se antaa vääriä plussia? Aika monella on tullut jotain viivoja, muttei kumminkaan ollut raskaanakaan sitten.
 
Viimeksi muokattu:
Ovulaatio on varmuudella ohi, kun ei mitään limoja enää ole ja lämpökin hiukan noussut, ehkä puoli astetta tai hiukka yli. Sen verran mä uskallan sanoa, mutta mitään päivämääriä en. :) Oonko mä käsittänyt ihan oikein, että se LH on korkeimmillaan ennen munasolun irtoamista vai jatkuuko se vielä sen jälkeenkin koholla mitenkä pitkään?
 
Viimeksi muokattu:
Pele on kyllä aika selkeä viiva siellä. Joskus oon noilla kyllä turhia viivoja saanut mutta nyt tälle odotukselle en enää ostanut noita. ne on ollu kyllä sellaisia epämääräisen näköisiä, niinku väri levinnyt vain jostain kohtaa. tuo sun kuiva versio on ainakin ihan selvä. varmistan vielä onko tuo sofi one step vai onko joku vaan saman näköinen. hyvältä kyllä näyttää!!!
 
Testailin ennen illallista ja minusta se on sen verran selvä nega, etten kuvaakaan ottanut. Pissa ei ollut vahvaa (iltapäiväkahvit pari mukillista ja vettä päälle), mutta ei ihan laimeaakaan. Olisi kyllä pitänyt näkyä, jos raskaana olisin. Se siis siitä sitten. Uutta ovista kohti toivoen, että on rakkulan kypsymistä nuo kipuilut eikä kysta möllötä häiritsemässä luomuyritystä.

eufemia > Hienosti näkyy! Varovaisesti onnea ja roppakaupalla vauvaliimaa! :flower:

piuu > En näe toista viivaa, mutta toivottavasti se minunkin silmiin ilmestyy.

Pele > Sinunkaan testissä en näe viivanpaikkaa kummempaa vaikka kuivuneessa viivan nääkin. Toivottavasti muuttuu plussaksi, joka ei jätä mitään arvailun varaan.

Täytyy kyllä tunnustaa, että mulla on ihan väärän vahvuiset lasit tällä hetkellä ja ilman laseja näen vain hyvin lähelle. On siis vaikea tiirata sekä omia että muiden viivasia. Pregcheck (varsinkin liuska) antaa mulle usein värillistä viivanpaikkaa, joten olen alkanut suhtautua sellaisiin viivoihin erittäin skeptisesti. Mahtavaa kyllä nähdä kuinka joillakin muuttuu epämääräiset viivat selkeiksi plussiksi. Toivotaan niin käyvän kaikille ihan lähiaikoina.
 
  • Tykkää
Reactions: eufemia
No nyt kun aikaa on kulunut se viiva näkyy vielä selvemmin ja näyttää punaisemmalta, kun se pohja ei sinerrä enää ollenkaan. Mä voisin pian vielä näyttää sen teille, kunhan oon tehnyt iltapalaa vanhimmalle. :) Huomenna en varmaan testaile, etten kuluta noita heti loppuun. Ostin huutiksesta halvalla, kun haaveilin kunnon testikierrosta, et pääsee jännäilemään. Voihan niitä tietty ostaa sitte lisääkin. :D :D
 
Pele - oletkohan samalta myyjältä ostanut, kuin miekin aikoinani?:)
..jäänpä odottelemaan sitä uutta kuvasta vielä..

Kyllä heti oviksen jälkeen voi R-testi reagoida vielä koholla olevaan LH-hormoniin..mutta tuo viivasesi on hyvin sel-ke-ä-ra-jai-nen, palkkimainen..ja yleensä se viivanen näyttää LH-hormoniin reagoidessaan vain osittain punertavalta(yläosastaan)

Ps. Nuo Alice testithän ovat herkkyyttä 10mIU/ml..joten voi hyvinkin näyttää mahdollisen alkaneen raskauden JO 7vrk oviksesta.
(alkiohan kiinnnityy aikaisintaan 5vrk oviksesta)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka moi! Reissusta palattu ja voi hurja miten paljon tekstiä tänne on tullut, sivutolkulla! :D Hetki meni kun selailin kaikki läpi! Ensinnäkin, suskille paljon onnea ihanasta plussasta!! :heart: :) Hienosti on viiva tummunut!

Pahoittelen kun kommentoin tähän nyt vain viimeisintä eli Pele minusta viiva näyttäisi punertavan ja sanoisin, että on plussan alku! Vahvistumista sille! :)

Minun osaltani tilanne taitaa taaaaaaaskin olla se, että jotain yritystä on ollut, mutta eipä ole se kierto tämäkään..Tein davidin liuskan sekä puikon ja molempiin taisin saada vain viivanpaikan näkyviin. Laitan kuvat teille arvon raati syynättäväksenne! :D





Tänään siis dpo 10 ja itse tiedän, että näkyisi jo mikäli ois jotain..näin siis aikaisempien plussausten perusteella tiiän..
 
No joo, ei se nyt kuvassa näytä yhtään sen selvemmältä kuin toi edellinenkään..
[/URL][/IMG]

Ps. Määkin sorruin muokkaamaan kuvaa hiukan tummemmaksi ja terävämmäksi. Nyt se näkyy kuvassa samalla lailla kuin silmällekin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Pele - aivanhan on selkeä, punertava plussanen - en usko tuon johtuva oviksen jälkimainingeista!

Vaikka tuo onhin kuvattu tulkitsemisajan jälkeen, näin jo tuossa sen aikana kuvatussa punertavaa viivasta..uskaltaisin siis jo hieman..onnitella:)
 
  • Tykkää
Reactions: Pele
Nyt mie MINalo huomaan,(suurensin hieman kuvaa)että se punerrus on siinä viivanpaikan vieressä..voihan kurjake:(

..sillä, ei kai se testiviivanen tule noin lähelle tuota kontrolli viivasta, kuin tuo punerrus on?
(pitää ihan käydä kurkkamssa jostahin david testin dippaus(plussa)

((muoks))
kävin kurkkimassa plussa pinosta David liuskatesti plussakuvia..ja on se tuo viiva liian lähellä kontrolliviivasta..näen sen punertavan siis oikialla puolen testiivasta.
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur hmmmm..enpäs osaa sanoa missä sen viivan kuuluisi olla, kun en ole aiemmin kyseisiä testejä käyttänyt..:confused:

muoks. googletin kuvan david-liuskan plussasta ja kyllä olet aivan oikeassa...punerrus näkyy väärässä kohtaa. Kun tuota sinun tekemää suurennosta katsoo oikein tarkasti niin löydän siitä valkoisen viivanpaikan, jonka reunoilla hyvin ohuet punaisehkot viivat! :D
 
Viimeksi muokattu:
Muokkasin vielä tuota viestiäni(edellinen sivu)
..ja mielestäni se punerrus ON siinä oikialla puolen testiviivasta - liian lähellä kontrolliviivasta..
..jospa se vielä siihen testiviivan kohdille ilmestyis:heart:(vaikka itse olet kai jo pyyhkeen tällä kiertoa heittänyt kehään?)

((muoks))
sehähän kuule hyvääkin vois tietää jos molemmat testiviivan sivut punertaa..muisteleppas suskin dippauksia alkuun?!..noinhan se plussa hälläkin ilmoitteli tulostaan alkuun!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
Juu, pyyhe on heitetty jo menemään! :D Sitä vain tietää nämä jutut! Aina aikaisemmin mulla on selvä haamu ilmestynyt jo dpo 10 joten...Mutta ei muutakuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! Ehkäpä sitten ensi kerralla onnistuis..

muoks. kyllähän mä silti aattelin huomisaamuna dippailla! Pakko kun kerta on noita testejä..huomisen jälkeen taidan suosiolla laittaa pillit pussiin! :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
WP mä kävin ar-ultrassa, kun viikkoja oli oletetusta ovulaatiosta laskettuna 7+1..koon puolesta vastasi tuolloin vasta noin 6+2, mutta syke näkyi hienosti! :) Myöhemmin vastasi sitten koonkin puolesta sitä, mitä alunperinkin olin laskenut.
 
Vooi ähh! Kirjotin pitkän viestin, mutta se ei näköjään tallentunutkaan. Eli tein hetken mielijohteesta ovulaatiotestin ajatuksella josko se näyttäisi mahd. raskauden.
Minulla ei ollut edes kelloa, mutta testiin tuli heti näkyviin viivan paikka.
Kysymys: minkälaisia kokemuksia teillä on tuosta Pregcheckin ovistesteistä? Tuleeko aina viivan paikka näkyviin? ja näyttääkö testi, jos on raskaana? Ovis+ sain kp 16.
Tällä hetkellä kp 24/28..
 

Yhteistyössä