Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

WP - mieluiten pikkasen yli 6+..voi näkyä jo hieman allekkin(harvemmin kyllä)

Kun alkio on 25 päivää vanha (hedelmöittymisestä), eli rv6 puolivälissä, alkaa pikku sydän lyödä ja pumpata nestettä kehon eri osiin!

Aika tarkkaan olisi hyvä tietää hedelmöittyminen jos hyvin aikaseen on menossa..haluatko lähinnä nähdä, onko alkio oikialla paikalla kohdussa, vaiko sydänäänet?:)

Minulla näkyi tasan rv6+0 vain ruskuaispussi/raskauspussi?(huono ultralaite, vanha)..sitten sydämen läpätystä rv7+2(olisi saattanut jo aiemminhin näkyä)
..tämä raskaus tosin todettin kkm:si rv8+3..
 
Viimeksi muokattu:
Juu, pyyhe on heitetty jo menemään! :D Sitä vain tietää nämä jutut! Aina aikaisemmin mulla on selvä haamu ilmestynyt jo dpo 10 joten...Mutta ei muutakuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! Ehkäpä sitten ensi kerralla onnistuis..

muoks. kyllähän mä silti aattelin huomisaamuna dippailla! Pakko kun kerta on noita testejä..huomisen jälkeen taidan suosiolla laittaa pillit pussiin! :LOL:


Juu, dippaa vaan!:D
.
 
WP - mieluiten pikkasen yli 6+..voi näkyä jo hieman allekkin(harvemmin kyllä)

Kun alkio on 25 päivää vanha (hedelmöittymisestä), eli rv6 puolivälissä, alkaa pikku sydän lyödä ja pumpata nestettä kehon eri osiin!

Aika tarkkaan olisi hyvä tietää hedelmöittyminen jos hyvin aikaseen on menossa..haluatko lähinnä nähdä, onko alkio oikialla paikalla kohdussa, vaiko sydänäänet?:)

Minulla näkyi tasan rv6+0 vain ruskuaispussi/raskauspussi?(huono ultralaite, vanha)..sitten sydämen läpätystä rv7+2(olisi saattanut jo aiemminhin näkyä)
..tämä raskaus tosin todettin kkm:si rv8+3..
Tuulimunan kokeneena syke olisi nähtävä ja tietysti myös se, että on oikeassa paikassa. Ajattelin tuota viikkoa, missä tulee 7 viikkoa täyteen. Ja pessimisti minussa lisää perään sen jos

Mieluummin kuulen huonot uutiset mahdollisimman ajoissa, jos niikseen tulee, ja toisaalta pääsisisin hieman hengähtämään, jos kaikki ok.
 
reason - ovistestiin pitäisi tula tasavahvat viivaset, että siitä voisi arvella mahdollisen tärpin käyneen.=)
..jos mahdollista, odota 2-3vrk(siulla tänään luultavasti dpo7)ja dippaile ihan R-testillä - Plussatuulosia!:heart:

Pregcheckin liuskatestit hyviä&huokeita ja niitähän saa ainakin Prismoista ja Cittareilta.
..Apteekin oma R-testi, on myös yksi oikein hyvä.
 
Viimeksi muokattu:
Whisky peat mulla on melkein kaikissa raskauksissa tehty alkuraskauden ultra rv 6+0-6+3 ja on näkynyt sykkeet, mutta tosiaan varmasti riippuu laitteista. Varmin on mennä 6+ loppuviikosta. Tsemppiä sinne ja toivon niin sydämestäni, että tämä raskaus nyt tuo sinullekin sen ihanan nyytin syliin :)
 
Voi pehva. Ei tämän aamun testissä näkynyt puoliakaan iltaisesta. :( Kaiken kukkuraksi kamerasta loppui akku, mut sain testiajalla kännykällä joitain kuvia, mutta ainakin puhelimessa suurennettuna ei kunnolla näy, pienempänä vain. Kun avaan koneen myöhemmin niin laitan kuvat sinne ja teille ditten. Mitä mieltä ootte, kannattaisko min pidätellä nyt vielä ja koettaa iltapäivällä uudelleen? Höh, ny harmittaa.
 
Viimeksi muokattu:
anteeksi säälittävät kuvaus yritykset,kissa oli purru yöllä puhelimen laturin joten käytän toisen puhelimen kakkoskameraa kun ei perus kamera siinä toimi :LOL:
Oli kuitenki pakko testiajalla saaha kuvattua. jospa se tuo ukkeli sais sen laturin korjattua nii saa parempaa kuvaa.
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]

No laturi toimii mut puhelin on rikki.. jospa se ukkeli sais senki korjattua päivän aikana.
*muoks* nytkö ajan kans tiiraan noita mun kuvia niin niissä nään 2 punasta viivaa! siis no näen haileeta punasta myös livenä mut ei tod noin hyvin erotu silti :confused: kamerako voi tehdä tommosen selvän viivan??
 
Viimeksi muokattu:
Pele testaa ihmeessä :) Täällä muutama on puhellut, että heillä iltapisut on ydympii ku aamuset :)

Mulla ois taas vaiheeks kysymys teille konkari testaajille, kuinkas muutenkaan :D Ja paljon tekstii..

ON vähän nyt omanapailuu... Tänään oli ovistestillä aikalaillakin yhtätummat viivat ellei joka hivenen tummempi ollut testiviiva, mutta se oli sit taas vähän ohkasempi. Mutta koska mulla on ollut noita ihme oireita koko viikon aina maanantaista lähtien ja edelleen nippailee ja toisinaan ollut vähän etovaa oloa ja tissitkin ihan vähän normia oudommat. Ja kuin oisin huomannut jotain "nyppyjäkin" tulleen nänneihin. Mihin se sitten kuuluu??? Joka tapauksessa ajattelin, että tehäänpä nyt kokeeks sitte r-testi samaan syssyyn (toki päätin tän, että teen uuden ovistestin ja r-testin parin tunnin pidätyksestä, kun olin jo aamulla tehnyt o-testin.) No siihen tuli selkee viivanpaikka ja siinä molemmissa reunoissa ihan hailakkaa värinkertymää. Mitään "limoja" ei toistaseks ainakaan ole, että sen puolesta ovista ois kulmilla... Ennen ei kyllä ol ees tullu noin selkeetä viivan paikkaa ja se tuli heti. Olisko se ovis kuitenki ntulossa ja testi reagoi niin...Vai oisko jotain saumaa siihen että ovis oiskin ollut viime viikonloppuna ja nyt se enteilis jotain ihanaa...? Tässäpä pähkinää purtavaks ja kommenttia vastaan otan mieluusti niin kuin aina.

Aurinkoista päivää!
 
Maimai: en mitään tyhjentävää vastausta osaa antaa. Digiovistesti on mainio, koska sillä voi varmistaa nuo liuskaplussat. Onhan se kallis, mutta minulla yleensä riitti 1-2 puikkoa per kierto. Ja viimeksi tilasin ulkomailta setin, missä puikkoja tuli 20 kpl, oli paaaaljon halvempi kuin Suomessa.

Minulla joihinkin oviksiin on kuulunut etova olo ja väsymys sekä rintojen aristus, mikä on hassua, koska pitäisi jaksaa pupustella :) Viime oviksessa olin tooosi horny, olisin voinut vaikka syödä tuon ukkoni :LOL: Ja tosiaan seksiä meillä oli "just for fun" -periaatteella kp 11, kun sitten kp 12 sain digitestillä ovisplussan. Ja vain tuo yksi kerta oltiin viime kierrossa, ja siitä tärppi. Kunpa vain kestäisi, ja olisi silti laatutavaraa kummaltakin irronnut :)

Muoks. Vannon myös sylkiovistesterin nimeen! Tm-tärppi saatiin Donna-testerin avulla, ja tämän toisen kohdalla ekat merkit tulevasta oviksesta antoi Julia-testeri. Donnassa oli tarkempi ja selkeämpi kuva, mutta oli niin muovinen, että halkeili ja paristokin kesti tosi vähän aikaa suhteessa luvattuun. Juliassa on vaihdettavat paristot. Eli nehän ovat pieniä mikroskoooppeja joiden linssiin laitetaan pieni tippa sylkeä ja kun saniaismuotoinen kuvio ilmestyy, on ovulaatio lähestymässä.
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
tässäpä teille tää aamuinen, jota kännykällä koitin kuvata. :(

[/URL][/IMG]
Mie näjen viivan siinä, jos tuo on aamupissasta tehty niin teeppä iltapäiväpissasta uus, voi näyttää paljon vahvempaa, vaihdoitko testimerkkiä välissä? :hug:

*MUOKS* Katsoin edellistä kuvaasi ja siinä tuo viiva näyttää harmaalta mutta tämän aamuinen kuvasi niin siinä on väriäkin :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Piuu: mä en näe nyt sun viivaa kyllä. tuossa lähes oikeassa paikassa näkyy kyllä ilmeisesti kameran laadun tekemää "värisyheroä" mutta näen sitä vähän joka puolella kuvaa ja kaikenlisäksi se viiva on vähän vino. Ilmeisesti siis johtuu kuvanlaadusta. Tulispa sulle nyt ne viivat jo, olisit ne jo kyllä ansainnut. :hug: viivanpaikan eilisessä ainoastaan bongaan.

pele: niinkuin joku viiva siellä edelleen pilkistäisi, joskaan en väriä saa näkyviin. Eilisessä taas jossain kuvassa olovanaan väriäkin oli. toivotaan, ettei ole tuon testin ominaisuus.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä