Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Naapurin tyttö
Löysin vihdoin aamuisenkin kuvan, mutta nyt en näe siinä enää mitään o_O

Aijaa.com - 10646127

Noh, maanantaina testataan vielä ja jos siinä ei ole selkeesti mitään niin sitten ootellaan tätiä... prkl...

Mahassa "muljahtelee" kuin siellä olisi ilmaa tai jotain mutta kun ei oo ilmaa... Outoa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26832881:
Aijaa.com - 10646048

Nyt pitäs olla uusin kuva, aamulla näin siinä viivan mutta nyt se on kadonnut, otin meinaan varmuudeksi uuden kuvan kun juur tulin kotiin... :/
no tässä kyllä näkyy harmahtava viiva ihan oikeassa paikkaa joten olisikko nyt kuitenkin aamulla nähny ihan oikein. viivanpaikat on kyllä usein kuivuessaan ihan valkoisia, tää on harmaa. En tiiä mutta minäkin näen tässä nyt jotain. :LOL:
 
Naapurin tyttö
Leo81 Wauh, ehkä en sittenkään siis ole vainoharhainen, ja eilisissä tuli iltapäiväpissasta mun mielestä paremmin näkyviin jottain kun aamusta niin aloin epäileen josko mullakin on niin että illalla näkyy paremmin ku aamulla... :heart:

Kuin herkästi noihin pc liuskoihin sit tulee viivanpaikkoja?

Tässä vielä äskeinen testi uudestaan, sori pölyinen tausta, ne on mun housut, tultiin juuri erittäin pölyisistä olosuhteista :D Puhelimella otettu ja sen ruudussa näky jottai mutta isona ei saa selvää o_O

Aijaa.com - 10646256
 
*mur mur* kiitos paljon vastauksistasi! :)

Puolisen vuotta sitten minulta mitattiin keltarauhashormonitaso, joka oli täysin olematon viitearvoihin verrattuna.
Siihen en jostain syystä saanut mitään lääkitystä. :O

Inseminaatiota varten määrättiin Puregon kuuri. Pakkausselosteessa lukee: "Puregonia voidaan käyttää ovulaation aikaansaamiseen naisilla, joilla munasolun irtoamista ei tapahdu. Puregonia voidaan käyttää useiden munarakkuloiden kypsyttämiseen". Eli ei ainakaan erikseen mitään mainintaa kohdun limakalvosta, jos oikein ymmmärsin ja muistan.

Pitää lääkäriltä tiedustella, josko saisin kiinnittymiseen avustusta.
En ainakaan muista, että siitä olisi silloin ollut aiemmin puhetta kun inseminaatio tehtiin.
Ehkä en uskallakaan itse ruveta syömään mitään nappeja. ;)

Jospa se lapsi sillä onnistuisi saamaan vihdoin alkunsa. :heart:
 
Naapurin tyttö
Tuossa siun aamuinen testi Naapurin Tyttö "pyöräytettynä toiste päin=)

..ja kyllä miun mielestäni juuri oikialla paikalla näkyy iiiihan haaaaleaa punaista..
Eli toinen joka siinä näkee jotain, okei, eli nyt yritän takoa päähäni etten kuvittele :D Noh maanantaina pitäisi sitten jo näkyä selkeästi se viiva jos se sitä on :) Pienen pieni toivon kipinä yllä :) :heart: :hug:
 
*Barbie* - mie en noista hoidoista ja niissä käytetyistä lääkkehistä oikein ymmärrä...luomuna kun itse yrittänyt.:)

Mutta lääkärit ovat usein sitä mieltä, ettei Lugeista ole juurikaan apuja, silloin vain jos selkeää kelttiksen vajausta...ihmettelenhin, miksi siulle ei sitä ole määrätty?(tai vastaavaa)
..hoidoissahan monesti määrätään Luget luteaalivaiheen ajaksi.

Mielestäni Luget ei siihen kiinnitymiseen varsinaisesti auta?..mutta keltarauhanenhan juuri pitää kohdun limiksen sopivan muhkeana, ettei se rapistu poijjees siinä alkuraskaudessa.

((muoks)) muistaakseni 1 proge mittaus ei välttämäti riitä jos epäillään kelttiksen vajausta, vaan niitä olisi hyvä ottaa useampi(olikohan 3krt/kierto)

Luteaalivaiheessa mitattu kohonnut progesteronipitoisuus (yli 8 nmol/l 5-8 päivää ennen kuukautisten alkua) osoittaa ovulaation tapahtuneen. Keltarauhastoiminta katsotaan normaaliksi, jos yksi arvo 5-8 päivää ennen kuukautisten alkua ylittää 25 nmol/l tai kolmen arvon yhteissumma ylittää 45 nmol/l, kun näytteet on otettu 5-10 päivää ennen kuukautisten alkua.
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö..onhan siulla saattanut olla siellä yritystä..ja sitten ei kumminkaan alkio ehkä ole onnistunut tarrraamaan:(..ja siksi noita niin vaikesti havaittavia viivasia(niin kuin miullahin oli)
..kierto voi senhin takia venyä..

Mutta toivon sitä parempaa vaihtoehtoa tietenhin - PLUSSAA viim. maanantaina!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Naapurintyttö: mä oon saanu niihin aina viivanpaikan näkyviin. Mun pissa on sellaista että se siinä näkyy aina. Ihan varma tuosta sun viisasta en ole kumpaa on, väriä en siinä näe mutta normaalisti viivanpaikka on mun silmään ollu valkoinen tai vaalea.
 
Naapurin tyttö
Naapurintyttö: mä oon saanu niihin aina viivanpaikan näkyviin. Mun pissa on sellaista että se siinä näkyy aina. Ihan varma tuosta sun viisasta en ole kumpaa on, väriä en siinä näe mutta normaalisti viivanpaikka on mun silmään ollu valkoinen tai vaalea.
Sillonkun nuo testit tuli ja testasin niin ei tullut viivanpaikkaa näkyviin ja vasta eilen illalla rupesi enemmän näkymäään jotain o_O

Ääh.. :p

*MUOKS.* Ja vielä ONNNNNNNEEEEAAA EUFEMIAAAAAAA!!!!!!!! :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: eufemia
elekää lukeko mun aikaisempia vannomisia :D
Tän päivän pc:virtsa ei rakossa kauaa ja nestettä tankattu "kohmelon" takia joka tuli VAIN yhdestä viinilasillisesta eilisissä juhlissa..
Keltaisuus johtuu kameran asetuksista:




Ihania viivoja eufemia!! :heart:
 
Naapurin tyttö - näin kyllä punertaavaa..mutta onko ihan siinä oikialla kohtaa?..varma en ole..toisessa otoksessa se viiva saattais jo olla oikealla paikkaa kyllä..

piuu - valitettavasti en näe noissa kuin yhden viivasen..:(
(toisessa kuvasessa ihan haalean viivan paikan)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä