Ilmottaudun mukaan tänne! Olen siis itse kohta 21-vuotias ja kova on yritys nyt avomiehen kanssa että saatais plussa testiin. Viime kierrosta tulin raskaaksi, olin viikoilla 7+3 ja sitten yhtenä ei-niin-kauniina päivänä sain varhaisen keskenmenon Nyt uusi yritys päällä ja olen jo pidemmän aikaa lueskellut näitä teidän juttujanne täällä ja pakko sanoa että ootte naiset ihania! aina vaan uutta kehiin ja itsekin täällä hengessä mukana aina kun joku lisäilee kuvaa testistä, sitä sitten täällä tihrustan silmät killissä että onko siinä nyt jotain nyt vasta ekan kerran uskalsin kertoa olemassaolostani
Mutta enköhän pääse mukaan tikuttelemaan nyt heti kun seuraava kierto taas lähtee käyntiin tuon keskenmenon jälkeen, nyt siis viikko kulunut siitä, joten odottelen että alkaa taas rytmi tasaantumaan..jos se nyt edes kovin sekaisin tuon ansiosta meni. We'll see Kaapit täynnä testejä ja luulin että lemppariharrastukseni jää kun asiasta jo oli varmistus mutta niin vain kävi että takaisin dippailujen pariin!
Suskille viivan vahvistumista vaan paljolti! oon täällä sun puolesta kovasti jännäillyt 8))
Mutta enköhän pääse mukaan tikuttelemaan nyt heti kun seuraava kierto taas lähtee käyntiin tuon keskenmenon jälkeen, nyt siis viikko kulunut siitä, joten odottelen että alkaa taas rytmi tasaantumaan..jos se nyt edes kovin sekaisin tuon ansiosta meni. We'll see Kaapit täynnä testejä ja luulin että lemppariharrastukseni jää kun asiasta jo oli varmistus mutta niin vain kävi että takaisin dippailujen pariin!
Suskille viivan vahvistumista vaan paljolti! oon täällä sun puolesta kovasti jännäillyt 8))