Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Mie kyllä uskon, että kaikki R-testit näyttävät sen alkaneen raskauden jos näin on päässyt tapahtumaan..eri asia sitten, kuinka aikaisilla dpo päivillä?

Me "himotestaajat, hätähousut" kun aletaan niin k o v i n aikaiseen dippailemaan..eihän ne testit vielä näytä mitään..kun taas toiset voikin jo haamuilla viivasen poikasilla;)(miula mm. harmaalla viivalla ensin)

Osassa R-testejä ON hyvinhin selkeät viivanpaikat jo e n n e n dippausta, dippauksen jälkeen varsinhin..niitä ei pitäis olleskaan tirkistellä niin..
..t a r k k a a n..näin me vaan kumminhin tehdään kun se on niii-iiin jännää:D

Juuu ja vielä piti mainitsemani One Step testeistä..mie tilailin tuolta Pregnancy test | Pregnancy tests | Home Pregnancy test | Clearblue pregnancy Test Kit juuri noita testejä ja valitsinhin herkkyydeksi 25mIU/ml=)

Ebaysta saa huokeammalla, mutta ei noita 25mIU/ml herkkyyttä olevia(en ainakaan huomannut?)
 
Viimeksi muokattu:
Noniin siskot, rehellisyyden nimissä en enää tiedä onko menossa dpot jotain vai onko ovulaatio nyt, kun haamua pukkaa. Tuo loop sekoitti hiukan kuviot, kun vuotoa oli tavallista pidempään. Mä heräsin kuvaamaan vasta, kun testi oli kuiva ja näkyy täysin kuivuttuaan ehkä hiukan paremmin kuin märkänä.

[/URL][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
Tsirbu Mullehan tuli vko sitten tommonen ja kaksi First Signalin viivaa (testiajalla heikko viiva, testiajan umpeuduttua selkeä plussa), mutta eilen ei mitään. Menkkojen pitäisi alkaa tänään, ei tuhruakaan vielä. No raskaaksi en ole voinut muuten tulla kuin kp 14. Meillä aika niukkaa tuon seksin suhteen ja sitten olin reissussakin muutaman päivän.
 
Toka clomikierto - vuoto alkoi runsaana kp17 (neljä päivää sitten) ja ajattelin tehdä testin varmuudeksi ennenkuin otan tämän kierron ekan clomin...

Muokkaamaton:
Aijaa.com - 10495916

kontrastia lisätty
Aijaa.com - 10495937

reilusti lisää kontrastia
Aijaa.com - 10495958

ja tässä vielä valoisuutta lisätty:
Aijaa.com - 10496092
Oliskos ovulaatioon reagoinneet? Väriä tuossa en näe, viivan kylläkin. Oviksen aikaan saattaa myös esiintyä vuotoa. Mulla oli joskus clomikierroissa juuri veristä vuotoa oviksen aikaan.

Mäkin saanut moisia viivoja ja nyt pettyneenä odotan menkkoja alkaviksi. Tänään pitäis alkaa, eilinen testi ilman viivoja.
 






:ashamed: OOPS i did it again..:ashamed::D
NYT mä lopetan... ainakin yritän...

No niin, alkuraskauden ultra takana, ja 6+6 oli ultran mukaan ikää eli plussasin TODELLA aikaisin . Syykin löytyi, nimittäin sykkeitä on masussa kaksin kappalein :heart:

8,8mm ja 8,1mm oli pavuilla mittaa ja komeasti näkyi sykkeet molemmilla:heart:
Enää ei tartte testailla :D

T.Neiti81 sekaisin onnesta kerä PapuPotin :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Minä päivinä sä otat clomit? Mulla taisi olla kp 5-9. En muista tarkalleen, vuosia aikaa.

Onko sulla siis ollut menkat vaiko vuotoa keskellä kiertoa, jos kp on 17?

Käy hakemassa vielä joku muu testi ja testaa. En halua ketään lannistaa, itsellä vaan nyt luotto noihin testeihin nollassa, kun itsekin noita viivoja sain viime vkolla.

Tosin tuommoisesta mulla alkoi huhtikuussa vahvistumaan, meni tosin sekin kesken.
 
Miijane 4-8 oli määrätty. Mä luulin ihan tosissaan sitä vuotoa menkoiksi, runsaana alkoi silloin neljä päivää sitten kipujen kanssa ja eilen loppuivat kuin seinään.. ja tänään testi näyttää tuollaista. Lämmötkin on vielä koholla (aina menkkojen alettua laskee normaaliin)
yritän soittaa vielä polille tänään 8kun haluun muutenkin luget sitten avuksi tätä kiertoa varten ja folliultraan ajan, mutta jos kerta viivasta näyttää, niin en tiedä miten toimia...
 
Pamsku - olisko kuitenhin pikkanen siellä tarrannut?:heart:

Minä näen viivasessa punaväriähin..voi myös olla niin, että olisi kemiallisesta kyse jos vuoto ollut 4vrk runsas..toivotaan sitä parempaa vaihtoehetoa kumminhin.:)

Mikä dpo nyt olisi menossa/milloin bongasit oviksen?(jos ei uusi kierto alkanut)
..siulla aika pitkiähin kiertoja ollut(52vrk)
((muoks))
kurkkasinhin jo siun omasta pinosta - siulla olisi tänään dpo9..eli tuo viivasen vahvuus sopisi hyvin dpo päiviin-wauuuu!

Huomenna aamusta uutta dippausta sitten!
..miulla sellainen kutina kyllä on..että...;)

Tsirbu - miun näytöllä vaalea, selkeä viivanpaikka..:|
 
Viimeksi muokattu:
murmur jos lasketaan vielä viimekiertoa, niin nyt olisi dpo9, oviksen bongasin kp11, kun lämmöt pomppas pilviin ja olo oli muutenkin todella tukala, nipisteli ja poltteli, oksetti ja panetti :D
Kierrot oli pitkät ennen clomeja (ja pillereiden jälkeen eka luomukierto juurikin tuon 52)
Tasaisesti laski aina 27 päivään ja pomppas taas päälle 40. Clomien kanssa oviksen tullu molempina kertoina kp11 ja kierrot olleet 21 ja nyt sen 17 (?)...

Miksi testi kuivuttuaan näyttää vaan yhtä viivaa??
 
Pamsku - siis clomien ollessa apuna, kiertosi vaan tuon 21?..ja nyt 17?

Vaikea sanoi, miksi viivanen hävisi?..ehkäpä raskaushormonia vielä niin vähäinen määrä?
..tulkitsitko(kuvasitko)dippauksesi testiajan sisään?:wave:

Onko käyttämäsi testi One Stepin(Sofi)10mIU/ml herkkyyttä oleva?
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on tullut ihan normaalit menkatkin, vaikka olin jo tuhdisti raskaana (söin myös pillereitä). Niin vain potra poika syntyi täysiaikaisena.

Nyt dippailet huomenna uuden ja vertaat tämän päiväiseen. Jos viiva vahvistunut, niin sitten se on pikkuisen elämän alku.. :)
Tuolla aikasemmin näkyy miun huhtikuun alkuplussa, siitä se sitten vahvistui. Sain päivisin vahvemmat viivat kuin aamuisin. Mutta kesken meni, niin kuin viimeiset reilu neljä vuotta.
 
Pamsku - kyllä vuotoa voi tulla juuri alkuraskaudessa, ns. "valemenkat".

Dippaileppa vaikka jo illasta koemielessä, toisilla(miulla)tuo viivanen on tosiaan iltapäiväpisusta ollutkin sitten jo vahvempi.

..olispa piniäinen siellä t i u k a s t i kiinnittymässä:heart:
 
Onnea Neiti -81 :heart::heart: Ihana uutinen!!!

mun testit viime viikolla tais joko reagoida siihen ovikseen tai oli muuten viallisia. nyt ei viivaa enää näkynyt kuin haalea (viivanpaikka siis) siinä testiajalla. Jotta ei auta kuin odottaa. dpo on joku 3-7 välillä väittäisin. jos on ollu ovis kp18, kuten oli jotkut kivut silloin niin olis dpo 7 ja jos vasta tuolloin pe jolloin painetta/kipua alavattalla niin dpo3 sillon aamustahan mulla oli vähäistä verivuotoakin. jos on enemmän nin vois ne menkat alkaa hyvissä ajoin kun alkaa kesäloman vietto viikonloppuna niin ei viittis reissussa vuodella. :p pitää kuitenkin toivoa, että dpo on vasta vähän ja ei tarttis vielä luovuttaa tätä jännitysta =) Viime kierron pituus on nyt ohitettu kun oli vain 24 ja tanään on kp25 :)
 
Viimeksi muokattu:
Ei oikeen näy kuvassa mitään,mutta luonnossa joko viivanpaikka tai mun mielestä jopa aavistuksen (pienen semmoisen..) punertaa..? Dpo:sta ei mitään tarkkaa tietoa mutta veikkaisin dpo9=kp20/28
[/URL][/IMG]
Testin herkkyydestä ei tietoa mutta tiedän testin maineen....Oireita on jos minkälaisia..taas..muka. Tässä kierrossa ei edes yritystä ollut mutta kuteminen sattui juuri oletettuun ovikseen niin pieni epäilys heräs juuri oireitten takia :D
 

Yhteistyössä