Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

P12
mur-mur vanha kaima :kiss: Harmi nähdä sinutkin vielä tällä puolen :/ sullahan on ovulaatio viivästynyt! Eikös se ole yleensä ollut melko varhain? Eipä sitä kuule tiedä vaikka myöhäinenkin ovulaatio olisi onnekas, plussaavathan toiset jopa kp100++.

Mulla on kelkka kääntynyt clomien ja terojen jälkeen päinvastoin. Nyt ensimmäinen täysin lääkkeetön luomukierto menossa ja ovuloin omaksi yllätyksekseni jo kp14-15 eli dpoita on nyt n. 8-9. Yrityskiertoja on kertynyt jo 15 :ashamed: mutta vihdoin alkaa omatkin hormonit heräilemään.

Kiitos Leo81! :)
 
Leo Kiitos ^^ Ainoo vaan, että kun eilen täällä manailin sitä tuhrua, niin oletin tänään alkaviksi, mutta sen yhden ainoon tuhrun jälkeen ei oo tullu mitää?
Nega se oli tosiaan eilen ja huomenna pitäis alkaa virallisesti, joten jos sitä sit jännäillään kuitenkin loppuun asti :D
Toivon tärppiä sulle mahottoman paljon! ^^
 
Moikka taasen! Juhannuksen olin testaamatta ja eilen tuli nega. En tiedä enää mikä on mun dpot ja mitä ne edelliset haamut oli, mutta tänään alkoi taas piirtyä aivan haaleaa viivaa ja kuukautiset ei ole vielä alkaneet, alunperin odottelin niitä viikon puolen välin tienoille. Oiskohan ovulaatio kuitenkin ollut myöhemmin?? Mahdattekohan saada mitään selvää näistä, luonnonvalossa erotin suhteellisen hyvin haalean punertavan viivasen.

[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

Ylempi on juuri imeytynyt ja alempi viiden min jlk. Mielipiteitä kaipailen taasen. :)
 
Tsirpu - miun näytöllä vain jotahin viivan paikkaa ehkä..:|
..toivotaan, että vahvistuis punavärin kera:heart:

P12
- enhän mie varsinaisesti enää kuumeilekkaan - elokuussa kun jo 47v pärähtää.:)
..kunhan noissa pinoissa roikuskelen vanhasta tottumuksesta..
Omassa, tutussa 40+ pinossahin niiiin ihunia naisia:heart:..ja välistä sitä innostuu vallan haaveksimaan..:rolleyes:
 
mur-mur vanha kaima :kiss: Harmi nähdä sinutkin vielä tällä puolen :/ sullahan on ovulaatio viivästynyt! Eikös se ole yleensä ollut melko varhain?

Ovgis miulla ollut välillä Kp10-17(kerran kp17) tämän reilun 3v kuumeiluni aikana.
Eipä sitä kuule tiedä vaikka myöhäinenkin ovulaatio olisi onnekas, plussaavathan toiset jopa kp100++.

Enpä jaksa tuohon uskoa..5vrk ennen ovista oli lemmiskelyt
..alkaa miulla nyt nämä kierrot nähtävästi heittelemään kun mummutauti lähestyy vääjäämättömästi(kuumia aaltoja&hulluus kohtauksiahan miulla jo ollut piiiitkään:D)


Mulla on kelkka kääntynyt clomien ja terojen jälkeen päinvastoin. Nyt ensimmäinen täysin lääkkeetön luomukierto menossa ja ovuloin omaksi yllätyksekseni jo kp14-15 eli dpoita on nyt n. 8-9. Yrityskiertoja on kertynyt jo 15 :ashamed: mutta vihdoin alkaa omatkin hormonit heräilemään.

Toivotaan nyt kovasti, jotta herännyt hormonitoiminta toisi pienen kainaloiseen:heart:

Kiitos Leo81! :)
.
 
Viimeksi muokattu:
Jos mä tänne vähä omaanapaa päivittelen... TAAS :D
Eli nyt on menossa kp29 dpo15.
Kaks puhasta negaa takana ja eilen tuli paperiin tuhrua ja sen jälkeen ei oo
tullu tippaakaan mitään. Osaako joku kertoo syyn?
Huomenna siis olis tätin kyläily päivä, mut enää ei oo semmosta oloa, että
menkat alkais.. -.-
 
Ääääh, tylsiä tuhruviestejä on tänne tullut. :(

Mä pidättelen ja haen apteekin testin, koska se on tuntunut kaikkein varmimmalta. Nyt ei ole minkäänlaisia tuntemuksia ainakaan raskauden suuntaan ja valkoista testialuettaöveikkaan. Tuun aamupäivällä kuvan kera, jos on näytettävää. :) Mukavaa päivää kaikille!
 
P12, Paljon onnea! Tuo on jo aika selkeä! :heart:

Tässä minun aamuinen apteekin oma. Kontrastia lisätty, jotta tekin ehkä näkisitte. Ei hääppönen. Ei tuolla kyydissä kukaan kyllä ole, kun ei tämän paremmin anna, vaikka toisaalta en tiedä enää päiviäkään. Ois varmaankin aika tutustua paremmin omaan kroppaansa. :D

[/URL][/IMG]

Tässä testi on kokonaan kuivuneena:
[/URL][/IMG]

Ps. Kuvattu testiajan jlk, ei näkynyt tuonkaan vertaa testiajalla, hieman kyllä erotti.
 
Viimeksi muokattu:
P12
Kiitos rakkaat ystävät :heart:

Tässä päiväpissasta vajaan tunnin pidätyksellä, kuva otettu kutakuinkin tasan 5min testin teosta. Viiva piirtyi heti oitis testiin, ei se oo kemiallisissa noin hyvin tullu ikinä.. nyt alkaa vähän jännittää... mun silmään on vahvempi kuin aamuinen jopa!



Hennu sä oot plussannu, ihanaa onnea!! :heart:
 
P12: Onnea!!! komiat viivat näkyy =) :flower:

Tsirpu: kyllä aika selkeä viiva joskaan sitä väriä en erota. HArmi kun näihin tikkuihin tulee nykyään järjestään nuo viivanpaikat näkyviin. TOivotaan kuitenkin, että enteilee plussaa :)

mikä noita tikkuja ihan oikeassti nykyään vaivaa, kun ennen apteekin omiin ja noihin marketin liuskiin ei tullu mitään hämääviä viivoja ja nyt niissä näkyy suurinpiirtein kaikissa. :O
 

Yhteistyössä