Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

P12
sun ja mur-mur :heart:

Mä oon täällä ihan pöllämystynyt... Tein äsken uuden testin (arvatenkin varmistan ettei viiva ole hävinnyt) ja se on rutkasti vahvempi kuin aamuinen testi! Miten tää on mahdollista näin pienillä dpoilla tuommoista viivaa?!

 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86 ja Sintu74
P12
sun se kävi mullakin mielessä :D Mä niin toivoisin että säkin saisit kunnon plussan ja pian! En osaa mitenkään päin käsittää tätä asiaa, ehkä sitten jos raskaus oikeesti jatkuu ja maha alkaa kasvamaan...
 
Aijaa.com - 10436692

Hätähousu ei malttanu olla kokeilematta, mitä Pregcheck näyttää tässä vaiheessa ku maanantaina viimeksi pistetty Pregnyliä 2500IU:ta (voi antaa väärän plussan).
Huomenna menee viimeinen piikitys... sunnuntain jälkeen vois sitten alkaa tosissaan seuraamaan viivan käyttäytymistä... vahvistuuko vai miten käy?
Voi käydä niinkin että tiputaan todella korkealta, kun menkat alkavatkin, mutta sen riskin otin kun aloitin testaamisen jo nyt...

Tänään pp9 ja dpo12
 
Sunflower11
sun se kävi mullakin mielessä :D Mä niin toivoisin että säkin saisit kunnon plussan ja pian! En osaa mitenkään päin käsittää tätä asiaa, ehkä sitten jos raskaus oikeesti jatkuu ja maha alkaa kasvamaan...
Kiitos :heart: Tää kierto on eka lääkkeiden kans.. (tai no jos tulee selvyyttä ovikseen niin sitten). Toivotaan et pian tärppäis :D
Meinasitko digin tehdä jossian vaiheessa!? :
 
P12
Tässä vielä testit kuivana



En tiedä mistä on kyse mutta täällä ollaan aika ihmeissään :D

Sun yritän ylipuhua miestä että hakis mulle huomiseks digin lähiapteekista... se haluis tehä vasta viikonloppuna mutta en mä sunnuntaille ala odottaa!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
P12 Todella hyvältä näyttää! :) Mullakin tuntui viivat vahvistuvan aika nopeasti silloin melkein 2 kk sitten. Tosi vahva viiva oli jo dpo 14, jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa ja digi näytti "Raskaana 2-3". Kyllä tuo nyt näyttäisi olevan ihan sitä itteää!! :heart:

*muoks* Ja ite veikkaan, että mulla oli kiinnittyminen dpo 7-8, koska silloin oli lämmöissä dippi. Eka haalean haalea punertava viiva Davidin testiin dpo 11 ja siitä se sitten lähti vahvistumaan :) Nyt Möhkö on jo 5 cm pitkä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
P12
Mulla oli aika satavarmasti kiinnittyminen dpo8. Silloin meni illalla vatta tosi kipeäksi ja sekaisin ja oli muutenkin kipeä ja huono olo. Lämmöt dippasi myös dpo8. En ymmärrä miten mulla viiva vahvistuu noin hurjaa vauhtia, toissapäivänä sai tihrustaa ja hakea kameran kulmaa ja muuttaa kuvan värisäätöjä että sai viivan hyvin näkyviin. Ja nyt ollaan melkein tasavahvoissa viivoissa?!?
Odotin tuommoista viivaa jonnekin dpo14 paikkeille mikä tuli jo nyt dpo10. Ja dpo päivistä olen aika varma, tein ovistestejä ja mittailin lämpöjä ja kivut oli tosi kovat kp15, nyt on siis kp25.

On tää kanssa, aiemmin oon murehtinut kun viivat ei vahvistu ja nyt on olevinaan liian vahvat :D

Ja mies lähti just hakemaan mulle digiä ;)
 
P12
Sintu toivon kovasti että nyt olisi muusta kyse kuin pregnylistä :heart: sähän voit huomenna testata ennen piikitystä ja verrata tän päivän testiin, jos on samanvahvuinen tai vahvempi, saattaa olla pieni tarrannut kiinni :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Kyllä se on ihan turha testejä tuhlata ja dippailla pregnylin aikana,kun plussaa näyttää sen piikin takia. toivottavasti saat ihan oikean plussan sitten,kun piikitykset ohi.
Puhun ihan nyt kokemuksesta,kun ittekki joutunut sitä piikittämään. Turha stressaaminenkaan ei ole hyväksi.
Plussatuulosia.
 
Kyllä se on ihan turha testejä tuhlata ja dippailla pregnylin aikana,kun plussaa näyttää sen piikin takia.
Ei voi olla täysin varma, että johtuisi plussa pelkästään piikistä.
Verrokkina P12. Hänellä menossa tänään dpo10 ja mulla dpo12. Silti meillä viivat suunnilleen yhtä vahvat. Voisin vannoa, että P12:sta viiva jopa vahvempi ku mulla, vaikkei hänellä olekaan Pregnyliä käytössään. :)
 
Viimeksi muokattu:
Sintu - hätähousuilleppa hyvinhin.;)

..ja tänne kait sitä itsekkin tulen dippauksieni kera(jos vain jotahin näkyy..)

Tiedän vain milloin lemmittin, mutta mitään oikiaa haisua ei oviksesta ole?
..lämmöt olleet tosi matalat ja tänään pomppas 37.4..:eek:..eli SE kertois oviksen olleet juuri silloin juhannusaaton-juhannuspäivän yönä..tiedä sitten.

Dippailuja siis edessä(taas:O)
..tai olenhan mie jo muutaman blancon dipannuthin..varuilta nääs:D
 
Viimeksi muokattu:
Toivotaan,että pikkuinen olisi tarrannut kiinni.
:heart:
Tarkoitin vain,et kun olet piikittänyt useempana päivänä sitä pregnyliä,et sekin antaa vielä vahvaa plussaa. Mulla näkyi parhaimmillaan pregnyl 9 päivää ennen,ku oli nega. Tässä icsissä käytettiin kiinnittymisen tukena gonapeptyl piikkiä,joka ei näy testissä- sainkin selvän plussan 7 päivää alkionsiirrosta- alkio oli 3 päiväinen,joten tavallaan dpo 10 tuli plussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Toivotaan,että pikkuinen olisi tarrannut kiinni.
:heart:
Tarkoitin vain,et kun olet piikittänyt useempana päivänä sitä pregnyliä,et sekin antaa vielä vahvaa plussaa. Mulla näkyi parhaimmillaan pregnyl 9 päivää ennen,ku oli nega. Tässä icsissä käytettiin kiinnittymisen tukena gonapeptyl piikkiä,joka ei näy testissä- sainkin selvän plussan 7 päivää alkionsiirrosta- alkio oli 3 päiväinen,joten tavallaan dpo 10 tuli plussa.
Siis oisipa pikkuiset tarranneet. :heart:
Siirretty 2, 3:n päivän ikäistä alkiota. Toinen 9-soluinen TOP ja toinen 2.luokkaa 7-soluinen. Molemmille alkioille tehtiin alkionkuorenavaus, joten sekin on voinut nopeuttaa kiinnittymistä.

Kyllähän minä tiedän ettei ole järin viisasta testailla Pregnyl-pistosten aikana, mutta ihan mielenkiinnosta haluan seurata alkaako se viiva vahvistumaan vai vaalenemaan... =)
 
Sulla on ollu tosi hyvät alkiot,kun mun Hippunen oli pakkasesta otettu ja 5 soluiseksi ehtiny jakaantua ennen siirtoa. Kyllähän se hyvinki voi alkaa näkymään varsinki , jos molemmat on kiinnittyneet. Toivotaan nyt,et viivanen vahvistuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Onks ne pregchekit hyvii testei? Mulla ei oo vieläkää tätiä kuulunu. 31/30 dpo 17
nii ja iltasin tulee yleensä semmone olo, et täti tulee yöllä/aamulla, mut eipä paljoo näy..? -.-
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä