Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Hei vaan kaikki Himotestaajat! Itse en ole vielä sellainen, mutta tunnistan itsessäni himotestailijan mielenlaadun...juttujanne luettuanne taidan käydä apteekissa huomenna hakemassa pinon testejä ensi viikonloppua varten! Aika suorastaan MATELEE odottaessani, että saan elämäni ENSIMMÄISTÄ kertaa tehdä raskaustestin. Tikutin LH-huipun (CB hymynaama) kp 13/28 illalla klo 22:00. Kaikki puuhat osuivat sen jälkeen kohdilleen ja nyt on sormet ristissä! Tänään dpo 6-7 ja varmaan aivan viimeistään lauantaina dpo 9-10 on pakko tehdä ensimmäinen testi. Tulisipa jo huonovointisuutta ennen sitä :). Vahvoja viivoja kaikille! ++++++
 
  • Tykkää
Reactions: Nunna
P12
P12- ihunaa!!!!!=)

veikkaanpa, että digi näyttää huomenna "raskaana 2-3"
..ellei sitten jo 3+:heart:

mur-mur kävin toissapäivänä dpo9 veritestissä polilla, arvo oli tuolloin vain 7.3 eli ei ole mitenkään päin mahdollista tulla digillä tuommoisia lukemia. Mutta vaikka raskaushormoni tuplaantuu 1,5-2vrk välein, on mun määrä nyt todistetusti jo nelinkertaistunut parissa päivässä

Meinasi mennä harakoille tän aamun testit, kävin neljältä vessassa ja join lasin vettä panadolin kanssa samalla. Mutta pissin silti äsken ja dippasin vaikka oli tosi huono näyte verrattuna eilisiltaiseen.. ja näyttää siltä että kahdessa päivässä hormonit on lähes nelinkertaistuneet siitä 7.3 arvosta!! Eikös tuo digi ole 25 herkkyyksinen ja toissapäivänä sain sillä negan vaikka haamuilin tosi selkeästi

Pissa ei ehtinyt olla kuin pari tuntia rakossa ja oli tosi laimeaa verrattuna eilisiltaan (mulla on aina aamupissa laimeampaa kuin iltapissa, mistä lie johtuu), pelkäsin kamalasti inte gravid-tekstiä mutta onneksi tuli tämä tulos:

 
Viimeksi muokattu:
P12
Kiitos Sintu! :) Toivon tosi paljon että sulle tulee ensi viikolla hieno plussa testiin :kiss:

Täällä ollaan nyt sitä mieltä että aamupissit hiiteen ja päiväpissit testimukiin :D



Aamupissasta tuli hädin tuskin kuivana kontrollin vahvuinen liuska, nyt pärähti heti tummaksi. Ja kuva on otettu 10min apteekin oman teosta, 5 min pc-liuskan teosta (tää on menny kellon kanssa sekuntien laskemiseksi, mutta haluan nähdä minuutilleen minkä vahvuinen viiva on missäkin kohtaa..). Apteekin omassa alkoi viiva hahmottumaan heti ja oli minuutin kohdalla jo tosi selvä plussa. Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että testit käyttäytyvät täysin erilailla kunnolla alkaneessa raskaudessa kun vertaa kemialliseen. Ja vahvistuminen jo yhden vuorokauden aikana on käsittämättömän suurta!

Ei tätä oikeesti tajua.. onko noi mun testejäni?!? :D
 
Kiitos Sintu! :) Toivon tosi paljon että sulle tulee ensi viikolla hieno plussa testiin :kiss:

Täällä ollaan nyt sitä mieltä että aamupissit hiiteen ja päiväpissit testimukiin :D



Aamupissasta tuli hädin tuskin kuivana kontrollin vahvuinen liuska, nyt pärähti heti tummaksi. Ja kuva on otettu 10min apteekin oman teosta, 5 min pc-liuskan teosta (tää on menny kellon kanssa sekuntien laskemiseksi, mutta haluan nähdä minuutilleen minkä vahvuinen viiva on missäkin kohtaa..). Apteekin omassa alkoi viiva hahmottumaan heti ja oli minuutin kohdalla jo tosi selvä plussa. Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että testit käyttäytyvät täysin erilailla kunnolla alkaneessa raskaudessa kun vertaa kemialliseen. Ja vahvistuminen jo yhden vuorokauden aikana on käsittämättömän suurta!

Ei tätä oikeesti tajua.. onko noi mun testejäni?!? :D
ON ON ON :D ONNEA :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: P12
P12
Sintu meinaatko lähteä mun kanssani maaliskuisiin ;) Sä piikität aika pientä määrää pregnyliä, mun mielestä ihmiset on isomman satsin jälkeen saaneet haaleampaa viivaa... ?? Voin olla väärässäkin mutta parit kuvat tullu nähtyä kun jotkut on testannu pregnylin aiheuttamaa plussaa ovulaation aikaansaamisen jälkeen.. eikös sillon käytetä 5000-10000 yksikköä?
 
Sintu meinaatko lähteä mun kanssani maaliskuisiin ;) Sä piikität aika pientä määrää pregnyliä, mun mielestä ihmiset on isomman satsin jälkeen saaneet haaleampaa viivaa... ?? Voin olla väärässäkin mutta parit kuvat tullu nähtyä kun jotkut on testannu pregnylin aiheuttamaa plussaa ovulaation aikaansaamisen jälkeen.. eikös sillon käytetä 5000-10000 yksikköä?
Katsotaan nyt vielä miten käy, mutta kenties seuraan kanssasi maaliskuisiin. :rolleyes:
Mullaki piti pistää 13.6 10000 yksikköä Pregnyliä punktiota varten.
Sitten olen näitä tukipistoksia 2500 yksikköä pistellyt 18.6, 21.6, 25.6 ja tänään klo 18 pistän viimeisen piikin. Noin viikon päästä tästä päivästä testin tulos on ainaki luotettava.
Tämänpäiväinen piikki taas nostaa Pregnylin tasoa, joten seuraavan testin teen sunnuntaina ja siitä lähtien sitten kenties joka päivä. =)
 
  • Tykkää
Reactions: P12
P12 - hmmmm..ehkä mie vähän innostuin liioittelemaan kun siun viivaset niin vahvoja:rolleyes:
..itse asiassa: miulla tuli myöskin iltapäivä pisusta aina vahvempia viivasia - ei aamulirusta.

Sillä täällä mietinkin, että jos olisit digin dipannut iltapäiväpisuun, olisi tulos sattanut olla jo" raskaana 2-3";)

Toivon kovin, että NYT tällä kertaa tällä raskaudella, olisi ihunan onnellinen loppu.:kiss:
..pienen pienelle(pienille?)paljon tarrasukkasia matkaan:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: P12
P12
mur-mur samaa mietin itsekin, kun päiväinen liuska oli niin paljon vahvempi kuin aamuinen.. ;) Kiitos tarrasukista :heart: Kiinnitysliimaa oli ainakin tällä kertaa matkassa :)

raskauskeiju tipahti postiluukusta joten kokeilin tuomisia...



Ai miten niin himotestaaja :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja Hennu86
Vinks Vinks!!!:wave:

Raskauskeijulta tilaajat: Mikäli haluat tilata Pregcheckin testejä ja et halua noutaa pakettiasi postista, tee näin:

Kirjoita tilatessasi lisätietoihin, että raskautestien pahvikuoret saa "litistää", näin ne mahtuvat tavan luukusta!=)

Kun tilasin Pregcheckejä 3/pkt(yht.6kpl liuskoja)sain tuotteet ilman postareita!=)

Tilannut näin itse 2x ja hyvin toiminut - sain testit seuraavan päivänä tilauksesta postilaatikkoon..ja laittelein heti heille kiitosta:flower:

Miusta R-keiju ON paras noista R&O-testifirmoista - ikuna ei paketti ole viipyillyt yli 1vrk kun tilaus tehty ennen klo. 15.00 ja makseltu verkkopankin tai Nordean kautta.

Toinen, miltä testit kolahtaneet luukkuun 1vrk sisään on: Verkkoapteekki
Verkkoapteekki.fi
..ja maksellut olen verkkopankin kautta(Op)
Heillä postarit pikku kirjeille(muutama testi)sen 1.90e
 
Viimeksi muokattu:
mur mur-- onko sofi one step testi? Mulla nimittäin tässä raskaudessa sofi näytti negaa,ku apteekin oma anto selvän plussan. Kyllähän tossa sun testissä jotaki pientä näkyy- voi kun olis sitä itteään.. :heart:
 

Yhteistyössä