Suuret kiitokset
Sunflower, another ja mur-mur :heart: Voi miten toivoisin teillekin pikaista plussaamista :kiss:
mur-mur dpo6 on tosiaan
hiukan varhaista
Mullahan kävi niin ettei ollut kuin yksi pc-liuska kaapissa, joten vitkuttelin sen käyttöä vaikka vanhana testailuhirmuna se ei helppoa ollutkaan
Dpo8 sorruin päiväpissillä käydessä ja hämmennys oli suuri kun siinä näkyi jo testiajalla "jotain". No äkkiä kaupasta hakemaan apteekin oma ja siinäkin oli testiajalla "jotain", kuivuessa haalea viiva joka oli enemmän viivanpaikka kuin haamu. Dpo9 tulikin sitten n.minuutissa näkyviin punaista sekä apteekin omaan että pc-liuskaan. Ja nyt sitten pari päivää tuon jälkeen plussa pärähtää testiin heti kun liuska kastuu (se on oikeasti niin ihmeellinen näky kaikkien kemiallisten jälkeen etten pysty sanoin selittämään :heart: ).
Ja tuohon sinun testiin, siinä näkyy kontrolliviivaa epätarkempi tummempi alue testiviivan tienoilla. Väristä on vaikea sanoa. Jospa huomenna jo tulisi selkeämpää viivasta
opcorn:
Mulla oli vakaa aikomus testata tässä kierrossa vasta dpo12-13 "nega pois ennen menkkoja", ja voi hyvänen aika mä olisin tipahtanut pyrstölleni jos näin olisin tehnyt
Mulla ainakin oli hyötyä ja iloa varhain testailusta vaikka sitä moni paheksuukin, en olisi ikinä edes uskonut että näin varhain voi kunnon plussia testeihin saada. Ja kemiallisia kokeneena rauhoittaa mieltä tosi paljon kun näkee testiviivan vahvenevan huimasti päivä päivältä.
Mutta kannattaa muistaa että kaikilla ei välttämättä näy vielä dpo8-11 testeissä mitään. On tosi yksilöllistä minkä verran raskaushormonia erittyy vereen ja etenkin miten se erittyy virtsaan (kiinnittymisen ajankohta ei ole vakio vaan n.dpo5-10 välillä, itselläni se oli dpo8). Toisessa 9kk kestäneessä raskaudessani tein dpo11 testiajalla puhtaan negan (roskishaamusta en tiedä kun viskasin testin roskiin heti muutaman minuutin jälkeen, pc-liuska oli testinä) ja dpo14 tuli kunnon plussa.
Tänään on ehkäpä välipäivä omissa testailuissa.
Ehkä