Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Äää, saattekohan musta seuraa kohta.. Nimittäin tänään ei enää pystynyt pidätteleen ja menin ostaan testejä. Huomenna olis oletetusta oviksesta kaks viikkoa joten vois näkyy jo? Ajattelin et malttaisin sunnuntaihin mutta... kiemurtelen jo valmiiksi!
 
Joo näin mä itselleni perustelin ;) Tosin nyt mulla oli limojen, olojen ja verisen tuhrun perusteella ovis jo kp13 kun normaalisti se on ollut kp19 nyt kp19 ei ollut mitään muita oireita kuin sellainen limansekainen veriviiruklöntti ja tietenkin villissä mielikuvituksessa kuvittelin sen merkanneen kiinnittymistä ;) ainakin sopis mun laskujen mukaan tosi hyvin.. Ajattelin et meen saunaan hautoon itteeni, on tosi flunssainen olo nimittäin ja jos sit tulis uni helposti ja aamu nopeesti!
 
Huomenia kaikille!
Nyt on jo ihan pakko kommentoida pitkästä aikaa. Aivan ihana ketju ja ihania haamuja
(myös selkeitä plussia). Oon vuodenpäivät näitä samankaltaisi ketjuja seuraillut ja jopa
joskus jotain kuvia laittanut, mutta viime kerrasta on jo aikaa. Nyt voisi taas kohta laitella
omia haamuja esille, jos sellainen joku päivä ilmaantuisi.

Nyt on meneillään KP 50/28-60 tai jotain. en oikeen pysy perässä mun kierroissa.
Ajattelin, että olen fiksu ja tilasin viime viikon ke ison kasan testejä EBAY:sta.
Nooh... ei ollut järkevää. Yleensä britestä on testit tullu 4-5 päivässä, mutta niitä ei ole
vieläkään näkynyt. Jos ne tänään tulisivat??? Testasin tiistaina viimeksi negan joten oon
ihmeen kärsivällinen ollut :D .

P12 Aika ihmeellistä, että viivat vahvistuu päivällä eikä aamulla. Josko liikkeellä
olo saa sun kropan erittämään enemmän hormonia :D Ja PALJON onnea plussasta :heart:

mur-mur Oon seurannu sun taitavalta ja en voi muuta kun nostaa hattua ja toivottaa
ihan hirveästi onnea yritykseen jatkossa. Aivan mahtavaa miten jaksat kaikkia kannustaa ja tukea
 
Tyylipuhdas nega. No eli ovis oli sittenkin varmaan vasta silloin kp19 ja minä ja mies eri paikkakunnilla eli menkat tulee varmaan viikonpäästä. Noooooh, seuraavaa kiertoa odotellessa :) Yritän pitää pääni kylmänä, mies on luvannut et mennään tjot, muttamutta..
 
Ketjun innoittmana laitan mieki nyt tännekki kuva, eli dpo9 kp25, testiajalla tuli haamu ja tossa kuvassa kuivunu testi. Kuvassa en itte kyl hirveesti mitään nää mutta luonnossa näkyy selvemmin. Hui kun huomiseen aamuun on pitkä aika, toivottavasti ei oo kemiallinen..
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
P12
Sonella haamunen kurkistaa :)

Mulla oli dpo9 hcg veressä 7.3 ja sain pc:llä tuommoisen Aijaa.com - dpo9 kp24 yk15 klo 10:55 ja kuivana Aijaa.com - yllä dpo8, alla dpo9

dpo10 tuli tämmöiset Aijaa.com - dpo10 aamu (yllä) & dpo10 ilta

Varmasti nuo löytyy tästä pinostakin mutta ajattelin kerätä tähän esimerkiksi hätähousuille himotestaajille (itse olen yksi pahimmasta päästä, tänäänkin tehnyt jo 3 testiä.. on niin uskomaton fiilis nähdä miten plussa piirtyy testiin heti :heart: ). Kemiallisissa mulla viivat vahvistui vain hitusen päivässä.

Kemiallisissa tehdyt digitestit antoi vasta 3min kohdalla ruutuun tekstin raskaana 1-2, kun taas eilen tehtyyn pärähti n.minuutin kohdalla teksti raskaana ja sitten se mietti hormonin määrää ja päätyi antamaan 1-2 (tänään tulisi varmasti jo 2-3 kun liuskakin on tosi tumma plussa).

Kovasti toivon punaista väriä kaikkien testeihin! :kiss:
 
Ninja09..kiitos kaunis:)
Tulkoon ne testit pian pian siellä maailmalta, jotta sen PLUSSAN pääset dippailemaan!:wave::heart:

Sone*
- haamulainenhan siellä kurkkii - Onnea!:heart:

P12 - voi kiitos ihunasta plussa kuvasta:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Voi että P12 miten komiat viivat! :heart:

*mur-mur*: ille sellanen kysymys (kun sulla tuntuu olevan paljon tietoa) , tai miksei muillekin =) että oletteko kokeilleet RFSU:n testikynä raskaustestiä?? Mä tilasin vahingossa verkkoapteekista tollasen ja siinä sanotaan "voit tehdä testin jopa viikkoa ennen kuukautisten odotettua alkua" :O Että mikäköhän tuon herkkyys mahtaa olla?? ja onko noin hyvä mitä väitetään? Siis tarkotan just, että vaikka nuo davidinkin testit on muka herkkiä, mutta eivät taida todellisuudessa olla... : /

RFSU Raskaustesti testikynä

Testillä voi itse selvittää nopeasti ja helposti onko raskaana. Testin voi tehdä kun hedelmöittymisestä on kulunut 6-15 päivää, toisin sanoen viikkoa ennen kuukautisten odotettua alkua.

Pakkaus sisältää 1 testikynän.


 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Määki voin taas kohta koittaa tikuttaa, voin vaikka laittaa tänne sitte kuvan siitä tosi vahvasta negasta :D En ees oota että olis plussa kun tuskin on ovistakaan epäsäännöllisen ja menkattoman kierron takia. P12, on kyllä niin vahvat plussat, että ei voi erehtyä :heart:
 
P12 - AIVAN IHUNAAAAA!!!!!:kiss::heart:

UniQuePopPy Löysin tällaisen tieton tuosta RFSU:n testikynästä eräästä pinosta 2010:

Pahoitteluni puutteellisista merkinnöistä. Tarkistin asian tuotepäälliköltämme ja määrä on 20 mlu/ml (raskaustestikynä ) sekä
50 mlu/ml (liuskatesti).


Ystävällisin terveisin,
Suomen RFSU Oy
Asiakaspalvelu


ps. Eli on yhtä herkkä, kuin R-keijun puikkotesti.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy ja P12
ON..itse dippasin negan ja nyt luultavasti dpo6..kauheat vattakivut&jomottelut iski ja lämmöt 37.3..:x
..ei tietenkään voi muuta odottaakkaan noin pienillä päivillä.

Lähden mökkeilemään sunnuntaina 1.7 viikoksi ja ajattelin silloin/dpo8 dipata vielä ennen lähtöä(sitten en pääse kuin vasta 7.7 kertoilemaan mikä oli lopullinen tulos)

..v a i k k a..kyllähän mie sen jo tiedän, niin on tätsy kolotukset alamasulla ja seljässä.:headwall:
(vaikka mie t y h m ä toivon, että tämä olishin kiinnittymisestä johtuvaa:rolleyes:..huoksista huoks)
 
Viimeksi muokattu:
Ihana ketju <3 Laittaisin kuvia mutta johto on jossain kateissa... mutta mitenkä tulkita kun elivon testiin tuli tänään ihan selkeä, joskin hailukka viiva (n. puolentoista tunnin pissasta) mutta predictoriin jonka tein noin neljä tuntia pidätetystä pissasta tuli puhdas nega? :/ Vielä yksi testi on jemmassa huomiselle.. toissapäivänä ja sitä edellisinä tein clearblue testit ja molemmissa tapauksissa testiin tuli iso haalea viiva, joka muuttui testiajan jälkeen ohuen ohueksi ja pakkautua vasempaan puoleen...joka tulee kai aina noihin testeihin kun kuivuvat. Ai niin ja menkkojen pitäis alkaa huomenna :) Onkos tuosta elivosta mitään kokemuksia kellään, kuinka luotettava se on? Siihen selkeimpäänhän tahtoisi luottaa :) Ensimmäistä vauvaa yritetään ja ensimmäinen kierto menossa eli aika tuuri kai olisi jos heti tärppäisi... mutta himotestailijaksi heti muutuin :D
 

Yhteistyössä