Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Tiiw, mulla sama juttu: ensimmäinen yrityskuukausi koskaan ja jo dpo 7 musta tuli hätähousu ja himotestaaja! Silloin testasin, koskaen vaan yksinkertaisesti pystynyt enää odottamaan. Nega tietysti (Ehkä joku 1% saa plussan jo dpo7?). Tänään testasin Apteekin omalla sekä aamulla klo 05, että iltapäivällä 17, molemmat negaa. Illalla testasin vielä yhden CB -digi-ovulaatiotestin, ei hymynaamaa. höh. No, huomenaamulla dpo 9 ja testailu jatkuu... :). Kalliiksi tulee ennen viimeistä kiertopäivää, mikä on ensi viikon torstaina. Plussia +++++++++++++ kaikille!
 
Minä vielä täällä kupeksin..:whistle:
Näettekö tuossa m u u t a kuin 1 viivasen?

..kuva otettu paaaaljon testiajan jälkeen..
(kuvassa pituussuuntaisesti kumma pitkä painauma viivanen?)

Nati nati:heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur, minä kyllä erottaisin jotakin, ehkä jopa punertavaa väriä.

Terävöitin kuvaasi photarilla ja sain tulokseksi näkyvämmän hailakan viivan. Typeräähän se on, mutta oli pakko kokeilla, kun olin ihan varma, että siinä jotakin oli. Itse viivaan en koskenut tietenkään, vaan säädin kuvaa yleisesti terävyydeltään ja neutralisoin keltaista pois. Tässä tulos mur-mur:
[/URL][/IMG]
 
Voi kiitos kaunis Tsirbu!:kiss:

Tuota juuri me en osaa tehdä, en ole niin nörtti:D

Kyllähän siinä noin katsottuna jotahin näkyy..siitä väristä en ole varma..:confused:
..ehkä a a v i s t u s saattais olla punervaa?..

Mutta tuo oli dpo6(ainahin luulen niin)testattu ja ei voi olettaakkaan kummoista(jos mitään)viivasta..eihän?;)
..pitänee huomenna(siis tänään)dippailla uudemman kerran.=)
 
  • Tykkää
Reactions: Tsirbu
No kun minusta siinä ois väriäkin nähtävissä. Voi kun siellä nyt joku olisi. <3 Mä niiiiiin pidän sulle peukkuja pystyssä. Nyt nukkumaan, hyvää yötä kaikille!

Ps. Mä oon saanut vain viivanpaikkoja/negoja.
 
P12
Suuret kiitokset Sunflower, another ja mur-mur :heart: Voi miten toivoisin teillekin pikaista plussaamista :kiss:

mur-mur dpo6 on tosiaan hiukan varhaista ;) Mullahan kävi niin ettei ollut kuin yksi pc-liuska kaapissa, joten vitkuttelin sen käyttöä vaikka vanhana testailuhirmuna se ei helppoa ollutkaan :D Dpo8 sorruin päiväpissillä käydessä ja hämmennys oli suuri kun siinä näkyi jo testiajalla "jotain". No äkkiä kaupasta hakemaan apteekin oma ja siinäkin oli testiajalla "jotain", kuivuessa haalea viiva joka oli enemmän viivanpaikka kuin haamu. Dpo9 tulikin sitten n.minuutissa näkyviin punaista sekä apteekin omaan että pc-liuskaan. Ja nyt sitten pari päivää tuon jälkeen plussa pärähtää testiin heti kun liuska kastuu (se on oikeasti niin ihmeellinen näky kaikkien kemiallisten jälkeen etten pysty sanoin selittämään :heart: ).

Ja tuohon sinun testiin, siinä näkyy kontrolliviivaa epätarkempi tummempi alue testiviivan tienoilla. Väristä on vaikea sanoa. Jospa huomenna jo tulisi selkeämpää viivasta :popcorn:

Mulla oli vakaa aikomus testata tässä kierrossa vasta dpo12-13 "nega pois ennen menkkoja", ja voi hyvänen aika mä olisin tipahtanut pyrstölleni jos näin olisin tehnyt :D Mulla ainakin oli hyötyä ja iloa varhain testailusta vaikka sitä moni paheksuukin, en olisi ikinä edes uskonut että näin varhain voi kunnon plussia testeihin saada. Ja kemiallisia kokeneena rauhoittaa mieltä tosi paljon kun näkee testiviivan vahvenevan huimasti päivä päivältä.

Mutta kannattaa muistaa että kaikilla ei välttämättä näy vielä dpo8-11 testeissä mitään. On tosi yksilöllistä minkä verran raskaushormonia erittyy vereen ja etenkin miten se erittyy virtsaan (kiinnittymisen ajankohta ei ole vakio vaan n.dpo5-10 välillä, itselläni se oli dpo8). Toisessa 9kk kestäneessä raskaudessani tein dpo11 testiajalla puhtaan negan (roskishaamusta en tiedä kun viskasin testin roskiin heti muutaman minuutin jälkeen, pc-liuska oli testinä) ja dpo14 tuli kunnon plussa.

Tänään on ehkäpä välipäivä omissa testailuissa. Ehkä ;)
 
mur-mur: mulla näkyy tuossa sun kuvassa se viiva ilman, että edes suurenna kuvaa. :) näyttää kyllä hyvin samanmoiselta, jonkalainen mulla näkyi viime kierrossa.
Mullehan näkyi ne hailakat viivat myös davidin testeissä... jotenkin mä luulen, että jotain yritystä siellä oli. mä imetän vielä tuota pienintä niin mun nännit oli niin kipeät, että aina kun lapsi tarras kiinni, niin otti niin pirun kipeää. Jos joku muistaa miltä tuntuu kun vauva on ensimmäisiä päiviä rinnalla ja se kipu on juuri tuollaista. mut turha sitä on alkaa jossittelemaan. uusi kierto ja toivotaan uusia viivoja... vielä olis pari viikkoa aikaa tätä kiertoa tai sitten vain reilu viikko jos on yhtä lyhyt kierto kuin edellinen (24). mut ovis oireita on ollu ja toivotaan pidempää loppukiertoa... =)

Sone :heart: Onnea!
 
uniquepoppy mä testasin ekan kerran nyt tolla sun mainitsemalla testikynällä.

Viikon päästä pitäis menkat alkaa ovistestin mukaan. Paljaalla silmällä näkee aika hyvin viivanpaikan, mutta en tiä näkyyks tossa kuvassa?

Pregcheck oli puhdas blanco. Epäilen siis, että näyttää vaan tuo testi aina viivanpaikan, mutta tuloshan selviää viikon päästä...

 
Juuu, en mie kovin tosissani uskokaan, että dpo6 jotahin näkyis;)

Muistakseni alkoi harmahtavalla viivasella miulla viime tärpissä dpo8-9 näkymään.
..se on paljon kiinni siitä alkion kiinnittymisestähin..mikäli dpo5-6 saattais testi hyvinhin haamuilla jo dpo8

-04 tärpissä miulla oli kiinnittyminen melko varmasti vasta dpo9(kovat repäisy kipuiset juuri hävyn päällä)tienoilla ja näkyi testissä sitten(dippasin kerran dpo8 negan)dpo13

Yleensä haamu+ tullut dpo11..mutta jotahin olisi varmaan jo dpo9-10 näkynyt - aina ei vain ole testejä ollut jemmassa kokeilla.
 
Viimeksi muokattu:
Voiko ehkäisykapselin POISTO muuttaa kiertoa paljon?
Mulla on nyt kp34/30(?) dpo 20...
Torstaina tein viimeks testin ja ihan puhdas nega. Mulla oli oletetusta oviksesta noin viikon päästä alkoi alavatsa kivut jotka jatkui toista viikkoa. Yhtenä päivänä kerran tuli paperiin tuhrua ja sen jälkeen ei mitään. Vatsa kivut myös hävinnyt teille tiätämättömille. Uhh... -.- Kaapissa vielä yks testi, mutta jos se edellinen oli nega, niin tuskin siellä ketään on...

AnyHope Miun koneella ei näy kuin yksi viivanen.. Plussatuulia!!
 
*mur-mur* kiitos avusta/tiedosta! :heart: Minä näen tuossa sun testissä kans jonkun haamun tai viivanpaikan, vaikea sanoa kumpi se noista on mutta 2 viivaa kumminkin :D Toivottavasti vahvistuisi plussaksi! :heart:

AnyHope Mie nään selkeän viivanpaikan sun testissä! Mmh, ihan kuin muistelisin, että ihmiset on moittineet rfsu:n testejä just noiden selvien viivanpaikkojen takia :confused:

Vaikka lupasin itselleni, etten testaa kuin vasta sitten kun on menkat myöhässä, niin pahasti luulen ettei onnistu mun lupaus :D Tuli tilattua pari herkkää raskaustestiä ja ovulaatiotestejä :D Pahimpaan testeaushimoon voin käyttää noita ovistestejä mitkä maksoi vajaa 2e (miten voi olla noin halpoja??)
Ovis oli luultavimmin keskiviikkona (tosi kovat kivut + limaa tuli jo vajaan viikon ennen sitä) ja luultavastikkin monirakkulaisesta munasarjasta puhkes munis :O Toinen munasarja mulla siis terve ja tunnen melkein aina oviskivut vasemmalla puolella, en edes muista olisinko ennen tuntenut kipuja oikeallapuolella... :confused: Mutta saas nähdä onko jotain taikaa siinä että ovis tapahtuikin tuolta huonommalta puolelta, mutta jos taas olisikin kemiallinen, niin taitaisi olla mun 4 :( Ei enää tunnu kovinkaan mahtavalle nuo kemialliset...
 
Heh, kuvittelin et malttaisin olla poissa mutta! Jos se ovis olis ollut silloin kp19 niin aloin miettiä et voihan joskus olla niin et siittiöt selviää sen viikon hengissä, eikö? Ainakin näin himotestaajan mielenlaadulla ;) Jos huomenna koittais sittenkin vielä testata x) vaikka aika varma oon et kyllähän ne menkat alkaa ensviikolla.. Säälittävänä ihmisriepuna kaivoin sen testin roskiksesta ja tiirailin et jos siinä sittenkin olis jotain mutta ei, silmät kierossa tuijotin niin kauan että aloin jo kuvitella et jossain kulmassa olis toinenkin viiva näkynyt. Voi miten pönttöpää sitä ihminen voi olla!
 
P12
Täällä on kova piina menossa.. tänään olisi menkkojen oletettu alkamispäivä, käyn koko ajan tarkistamassa joko vuotaa :ashamed: Tein illalla vielä liuskan ja testiviivasta tuli aavistuksen tummempi kuin kontrolli, mutta ei se mieltä rauhoita yhtään. Todella piinaavat kaksi viikkoa edessä ultraa odotellessa..
 

Yhteistyössä