Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Viiva ilmesty parissa minutissa ja tottakai tummui ajan saatossa. Ovistesti näyttää viittä vaille plussaa.

Tässä on edellinen kemiallinen vielä hyvin muistissa. Mutta silloin eka haamulainen tuli vasta dpo 13 ja menkat alko viikon myöhässä... saas nähdä miten tän viivan kanssa käy. Luo ainakin toivoa onnistumiseen jossei muuta. Hoidot on alkamassa kesän jälkeen...

Pamsku kyllä siinä ihan aavistus punasta mielestäni on, mutta en saa sitä kuvaan sitten millään.. :)

Viimeksi muokattu:
AnyHope mä nään kans tumman viivan,onko siinä väriä?

Pamsku ovistestejä siis tilasin ihan kokeillakseni ensimmäisen kerran elämässäni ja aloitin testaamaan niilläkin liian aikasin :) kp8 ja kp14 ne loppui kesken :) ja ovistestiin en plussaa saannu viivoja kylläkin aina muttei saman vahvuista tai yhtä vahvaa kuin kontrolliviiva. Mut limoja seuraten minulla oli kp11 ja 12 kostein aika tässä kierrossa jonka jälkeen tuli kuivakausi. Täytyy tehdä uusi testi,ehkäpä huomenna :) On tämä jännää,jokohan sitä joutuu käydä illalla kaupassa hakee toinen raskaustesti, vai malttaisko odottaa huomiseen... :)

Kävin katsomassa vielä testiä ja se viiva näkyy kokonaan mutta ylhäältä tummempi kuin alhaalta, kuvassa se tosiaan näyttää puolikkaalta.
No ei auta ku odotella(ei mun vahvimpia lajeja) ja tehdä uusi testi viimeistään huomenna :)

Hui hui..

Työnnänpä minäkin tänne nenäni..;)

Lapsi on saanut tulla, mutta reilu 4 vuotta (kieltäydyttiin hoidoista, koska meillä on ed.liitoista lapsia), mutta eipä ole kestänyt alkua pidemmälle raskaudet. Ed.km oli toukokuussa vkolla 6.

Nyt kp 23/28 sain luonnossa selkeähkön haalean viivan. En tiedä, välittyykö se kuvassa, mutta hyvin sen erottaa. Se, onko siinä punaväriä, on sitten eri asia.
Miksikö nyt tein testin näin aikasin?? Jaa-a, joku käsittämätön tunne äsken tuli ja kauppareissulta nappasin testin mukaan. Pissaamatta olin n.2h.

En näköjään osannut kohdistaa tuota kuvaa oikein.. :D Näettekö te saman kuin minä?

Aijaa.com - Vaaleanpunainenviiva

Aijaa.com - -/+

Aijaa.com - Viivanpoikanenko?

Muokkailin kuvaa puhelimessa ja kyllä siinä toinen viiva on.. Viimeksi sain digiin viikotkin 4+0 viikoilla, mutta sitten testit rupesi jumittaa j vuoto alkoi 5+6.

Viimeksi muokattu:
Vielä vertailun vuoksi kaikki tekemäni testit kuivuttuaan:
Aijaa.com - 10464715

Järjestyksessä ylhäältä alas:
1. pp 9, dpo 12 aamupisusta
2. pp 10, dpo 13 aamupisusta
3. pp 13, dpo 16 iltapisusta
4. pp 14, dpo 17 aamupisusta
5. pp 14, dpo 17 iltapäiväpisusta

Minulla testi antaa hailakamman viivan aamupisusta, kun vertaa tämän päivän aamu- ja iltapäivätestiä.

• Tykkää
Reactions: panzkus ja iloksi
MiiJane mä olen näkevinäni toisenki viivan,sellasen tumman viivan

Sintu 74 Minun silmään sinun testiviiva on vahvistunnu :)

taisi mun testi olla jotenki viallinen tai jotain,oli nimittäin pakko tehdä uusi testi samaa merkkiä ja nega oli :| no oma vikanihan se on ku näin aikaseen testasin jo muttei malttanu oottaa :) vielä en kuitenkaan luovuta kun menkat ei edes viel myöhässä ja niin kauan ku ei ole menkkoja on toivoa.

Muoks. Katoin testiä uudelleen ja mitä hittoa siihen oli tullu hailakka haamu,tosin testiajan jälkeen et oisko roskishaamu...joo ei saisi kattoo testiä enää ajan umpeuduttua mut minkäs teet eli toivo nousi taas :) ja testailu jatkuu :)

Viimeksi muokattu:
Kyselikö täällä joku easycup raskaustesteistä? Mä tilasin nyt kaksi sellasta raskauskeijun sivuilta kun olivat alennuksessa :D Että testikokemuksia tulen sitten informoimaan tänne toivottavasti keskiviikkona :D

Ärsyttää kun tajusin tehneeni sellasen tilauksen verkkoapteekin sivuilta, jossa oli yksi testi sellanen mikä ei ole niillä varastossa, joten niiden testien tuloa joudunkin odottelee ensi viikkoon :( Niin oli pakko tilata nyt jotakin testejä, en jaksa odottaa kun kumminkin pientä oireenpoikasta jo havaittavissa... :D Hihii... :)

Miten muuten nuo dpo:t tarkalleen lasketaan? Jos mulla oli viime keskiviikkona ovis, niin onko mulla tän viikon keskiviikkona nuo dpot 7 vai 8?

• Tykkää
Reactions: suski90
Anyhope: tuossa sun ekassa testissä näkyy ainakin mun näytöllä punertavaa :heart:
Muoks: ja olihan siellä sun digin tulos, ihan meni ohi. Onnea :heart:

Sintu: mun silmään ainakin on tummunut!!!

Miijane: jotain siellä näkyy ja väittäisin, että hiukan selkeämpi kuin ne viivanpaikat joita oon noihin testeihin saanut...:popcorn: mielenkiintoista, sieltäkö seuraava plussa :D

mikäs plussa ryntäys täällä oikein on. IHanaa :heart:

Viimeksi muokattu:
Katjuliisa: on se plussa usko pois! ei kai nyt noin selkeä punertava viiva tuu oviksesta?
Mustakin tuo on selkeähkö viiva. :) Ei tartte tiirailla. Kuhan itsekin moisen saisin, niin olisin onnellinen. Tammikuisista tipuin pois, joskos maaliskuisiin pääsisin ja siellä pysyisin.

Osalla (mm.P12) on aivan ihanan selkeitä viivoja. P12 sai kyllä toooosi aikaseen vahvat viivat, kaksi matkalaista? Tarrasukkia odotukseen kaikille plussanneille tasapuolisesti.

Anyhope: Kyllä siellä ihan punertava viiva näkyy :) Huonenna jo varmasti vahvempi

Sintu: Hienosti viivat on tummuneet. Onnea :)

Tässä olis muutama kuva. Ne on ihan selviä negatiivisia, mutta ajattelin vaan kertoa, et oon
tosi tyytyväinen näihin halppisliuskoihin 10kpl 2€ . Ei tullut mitään turhia viivanpaikkoja eikä
roskishaamuja :D 4kpl tehty jo 2 päivän aikana :D
Mut veikkaan, et nää on just sellasia testejä, että jos sieltä plussa tulee niin se näkyy tosi haamuna pitkään ja muissa testeissä sit selvänä plussana.

Toinen testi testiajalla
Aijaa.com - 10467922

Eka testi kuivuneena
Aijaa.com - 10467923

Yhteistyössä