Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Ninja09 onpas edullisia testejä todellaki mistä tollasia saa?

MiiJane milloin meinaat seuraavan kerran testailla?
Mä ajattelin ootella ny perjantaihin (jos pystyn) ennen kuin testaan seuraavan kerran,jos silloin olisi selkeämpi vastaus. Mä en ole koskaan oviksen aikaan raskaustestiä tehny joten en tiiä tulisko siihen mitään. Aina saannu puhtaan negan kun en ole ollu raskaana ja plussan kun olen ollu raskaana :) Täytyy vaan odotella ei auta muukaan :)

Kattokaa teki tätä hätähousun testiä. Nyt vasta dpo 7 mut tein rsfu:n testillä aamupissasta ja siinä näkyy tosi selvä viivanpaikka, mut siel reunassa on punaväriä, ihan selvästi. Näkyy viel selvemmin livenä!..

suski90 ok. no sit on paha mennä sanomaan et onko toi väri vaan jotenki jämähtäny siihen reunaan.
Ei auta muuta kun testata lisää. Sain ite tänään samantapasen tuloksen. Siihen tuli viivan molemmat reunat punaseks,
mut se tuli reilusti testiajan jälkeen. 1 tunnin sisällä. Nii ja eri testillä. Eli huomenna uusiks.
Tai tänään :LOL:

suski90 mä odotan kanssa et saisin vähän herkempiä testejä ku noi mitä tänään tein ni olikin
20 ei 10 herkkyyksisiä. ei oo kyl yhtään sellanen olo et olisin pieniinpäin, mut jos tää oireettomuus olis tällä kertaa se oire :p Yleensä aina ku oon piinaillu ni mul on ollu vaikka mitä oireita ja aina testit on ollu negaa.
mistä tilasit ja koska niitten pitäis tulla? Meille tulee posti vasta 13-14 välillä :kieh:

suski90 mä tilasin kanssa samoja testejä. laita sit kuva kun oot tehny ton testin.
meil on menossa melkeen samat dpo:t. mulla on 5-7 en oo yhtään varma mikä noista päivistä, mut suunnilleen. Mun ainut oire on järkyttävä nännikipu ja vasemman rinnan ajoittainen kova särky. Ne on kyl melkeen aina oviksen jälkeen. Paitsi et nännikipu ei oo koskaan näin kauaan kestäny näin voimakkaana.
Kyl luulis et jos ne sun testit tänään tulee niin niissä jotain näkyis jos on näkyäkseen, koska
toi rfsu testi ei oo edes kovin herkkä ;)

Mä testasin aamulla sen toisen testin pakkauksesta ja en siinä kyllä nähnyt mitään. Viskasin sen roskiin, enkä mene kurkkii. ;)

Mutta koska olen himotestaaja marssin Prismaan ja ostin semmosen toisen tuplapakkauksen, jossa tikkua piti liottaa 3-5min. astiassa ja siinä mä taas näen tooooooosi heikon viivan.

Koska muu perhe odottaa mua ulkosalla, en rupea latailee kuvia. Laitan sen illemmalla sitten, jos siinä edes enää mtn näkyy. :D

MUOKS: Tässä silti kuva äskisestä testissä testiajan sisällä. (Pväpissa, 1.5h rakossa).

Aijaa.com - 23/28

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90 ja Ninja09
Mä en usko kyl et siihen mitään 2 viivaa tulee, mut laitan varmaan silti siit kuvan. Jos noi kameran patterit suostuu viel latautumaan ja toimimaan :D oon jo niin tottunu saamaan negaa, et saan varmaan sydärin joos siihen kaks viivaa joskus tulis. Onko teillä kauan ollu yritystä ja onko eka lapsi?

Miijane Oon pari kertaa aikasemmin tehny ton saman testin ja se vaikutti hyvältä ku siinä ainakin menee tarpeeksi virtsaa siihen testiin. Sain sillon plussan, mut se tais olla kemiallinen koska vuoto alko 5 päivää myöhemmin. :|
sillon siihen alko heti piirtymään toista viivaa.

Mulla siihen ilmestyi eka semmonen pelkkä viiva, ja aattelin, että voihan kökkö, onko joku ainainen viiva/viivanpaikka. Tasasella se hävis ja tilalle tuli heikko viiva. Onko tossa viivnpaikkaa?

Kahdella eri merkillä saanut nyt heikot viivat/viivanpaikat.. Jos ne on pelkkiä viivnpaikkoja, mä murisen ja kovaa. ;)

MUOKS: Kääääääk, se selkenee se toinen viiva. Perhe hermostuu ihan just, kun kupeksin sisällä, mutta mä en malta lähtee.. :D

Viimeksi muokattu:
Ninja09 Me ollaan uusperhe. Mulla on kaksi poikaa, 03/09 ja 06/11 ja sit miehellä on 09/05 ja 05/08 :) Yritys alko siis tässä kuussa :) Oon raskautunu kummastakin heti ekasta kierrosta.. Ei sais silti olla liian varma..

MiiJane En tiedä onko siinä viivanpaikkaa ku sain sen plussan, mut jos se kerran vahvistuu, niin kyl mä ainakin olisin luottavaisin mielin :popcorn: Laita se testin nimi ku en yhtään muista minkä
niminen se oli. Voisin sillä taas joku kerta testata jos se olis mun onnen testi ja saisin sillä taas plussan:LOL:

• Tykkää
Reactions: suski90
suski90 Ihanan suuri perhe. Toivotaan, että taas tärppäisi ekalla kerralla :) Ja mukavat ikäerot lapsilla 06/11 alkaa olemaan jo hyvässä iässä ja varsinkin jos nyt tärppäis niin hänelle tulisi hyvän ikäisenä leikkikaveri :)

• Tykkää
Reactions: suski90

Yhteistyössä